Šilumos siurblių oras-vanduo įrengimo darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Alytaus rajono savivaldybės administracija
188718528
Pulko g. 21,
Alytus
62135
LT
Asmuo ryšiams:
Edita Zagurskienė
Telefonas:
+370 31575345
El. paštas:
edita.zagurskiene@arsa.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.arsa.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5032
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=641285Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=641285&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Šilumos siurblių oras-vanduo įrengimo darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45331000
-
Šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo įrengimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šis pirkimas skaidomas į 5 atskiras pirkimo dalis. Detalesnis darbų aprašymas ir reikalavimai darbams bei įrangai pateikti techninėse specifikacijose – pirkimo dokumentų 2 priedas. Vykdomas žaliasis pirkimas - Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 „Dėl Produktų, kurių viešiesiems pirkimams ir pirkimams taikytini aplinkos apsaugos kriterijai, sąrašo, Aplinkos apsaugos kriterijų ir Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdami prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Sąrašas) patvirtintus minimalius aplinkos apsaugos kriterijus, nurodytus Sąrašo XXVI skyriaus 59 punkto 59.1 papunktyje.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Šilumos siurblio oras-vanduo įrengimo darbai (įskaitant įrangą) Alytaus r. Pivašiūnų gimnazijos pastate
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45331000
-
Šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo įrengimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Alytaus r., Pivašiūnų sen.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Detalesnis darbų aprašymas ir reikalavimai darbams bei įrangai pateikti techninėse specifikacijose – pirkimo dokumentų 2 priedas. Vykdomas žaliasis pirkimas - Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 „Dėl Produktų, kurių viešiesiems pirkimams ir pirkimams taikytini aplinkos apsaugos kriterijai, sąrašo, Aplinkos apsaugos kriterijų ir Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdami prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Sąrašas) patvirtintus aplinkos apsaugos kriterijus, kuriuose perkančiosios organizacijos turi taikyti pirkdami šilumos-siurblių įrengimo darbus (įskaitant prekes), t. y. Sąrašo XXVI skyriaus 59 punkto 59.1 papunkčio minimalius aplinkos apsaugos kriterijus, nurodytus atitinkamos pirkimo dalies techninėje specifikacijoje ir šių pirkimo sąlygų 3.7.2 papunktyje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
1 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Atsinaujinančių energijos šaltinių įdiegimas Alytaus r. Pivašiūnų gimnazijos pastate“
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Šilumos siurblio oras-vanduo įrengimo darbai (įskaitant įrangą) Pivašiūnų seniūnijos pastate
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45331000
-
Šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo įrengimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Alytaus r., Pivašiūnų sen.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Detalesnis darbų aprašymas ir reikalavimai darbams bei įrangai pateikti techninėse specifikacijose – pirkimo dokumentų 2 priedas. Vykdomas žaliasis pirkimas - Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 „Dėl Produktų, kurių viešiesiems pirkimams ir pirkimams taikytini aplinkos apsaugos kriterijai, sąrašo, Aplinkos apsaugos kriterijų ir Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdami prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Sąrašas) patvirtintus aplinkos apsaugos kriterijus, kuriuose perkančiosios organizacijos turi taikyti pirkdami šilumos-siurblių įrengimo darbus (įskaitant prekes), t. y. Sąrašo XXVI skyriaus 59 punkto 59.1 papunkčio minimalius aplinkos apsaugos kriterijus, nurodytus atitinkamos pirkimo dalies techninėje specifikacijoje ir šių pirkimo sąlygų 3.7.2 papunktyje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
1 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Atsinaujinančių energijos šaltinių įdiegimas Pivašiūnų seniūnijos pastate“
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Šilumos siurblio oras-vanduo įrengimo darbai (įskaitant įrangą) Alytaus r. Daugų Vlado Mirono gimnazijos pastate
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45331000
-
Šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo įrengimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Alytaus r., Daugų mstl.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Detalesnis darbų aprašymas ir reikalavimai darbams bei įrangai pateikti techninėse specifikacijose – pirkimo dokumentų 2 priedas. Vykdomas žaliasis pirkimas - Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 „Dėl Produktų, kurių viešiesiems pirkimams ir pirkimams taikytini aplinkos apsaugos kriterijai, sąrašo, Aplinkos apsaugos kriterijų ir Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdami prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Sąrašas) patvirtintus aplinkos apsaugos kriterijus, kuriuose perkančiosios organizacijos turi taikyti pirkdami šilumos-siurblių įrengimo darbus (įskaitant prekes), t. y. Sąrašo XXVI skyriaus 59 punkto 59.1 papunkčio minimalius aplinkos apsaugos kriterijus, nurodytus atitinkamos pirkimo dalies techninėje specifikacijoje ir šių pirkimo sąlygų 3.7.2 papunktyje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
1 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Atsinaujinančių energijos šaltinių įdiegimas Alytaus r. Daugų Vlado Mirono gimnazijos pastate“
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Šilumos siurblio oras-vanduo įrengimo darbai (įskaitant įrangą) Alytaus rajono Meno ir sporto mokyklos pastate
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45331000
-
Šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo įrengimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Alytaus r., Daugų mstl.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Detalesnis darbų aprašymas ir reikalavimai darbams bei įrangai pateikti techninėse specifikacijose – pirkimo dokumentų 2 priedas. Vykdomas žaliasis pirkimas - Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 „Dėl Produktų, kurių viešiesiems pirkimams ir pirkimams taikytini aplinkos apsaugos kriterijai, sąrašo, Aplinkos apsaugos kriterijų ir Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdami prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Sąrašas) patvirtintus aplinkos apsaugos kriterijus, kuriuose perkančiosios organizacijos turi taikyti pirkdami šilumos-siurblių įrengimo darbus (įskaitant prekes), t. y. Sąrašo XXVI skyriaus 59 punkto 59.1 papunkčio minimalius aplinkos apsaugos kriterijus, nurodytus atitinkamos pirkimo dalies techninėje specifikacijoje ir šių pirkimo sąlygų 3.7.2 papunktyje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
1 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Atsinaujinančių energijos šaltinių įdiegimas Alytaus rajono Meno ir sporto mokyklos pastate“
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Šilumos siurblio oras-vanduo įrengimo darbai (įskaitant įrangą) Daugų palaikomojo gydymo ir slaugos ligoninės ir Daugų ambulatorijos pastatuose
Pirkimo dalies Nr.:
5
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45331000
-
Šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo įrengimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Detalesnis darbų aprašymas ir reikalavimai darbams bei įrangai pateikti techninėse specifikacijose – pirkimo dokumentų 2 priedas. Vykdomas žaliasis pirkimas - Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 „Dėl Produktų, kurių viešiesiems pirkimams ir pirkimams taikytini aplinkos apsaugos kriterijai, sąrašo, Aplinkos apsaugos kriterijų ir Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdami prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Sąrašas) patvirtintus aplinkos apsaugos kriterijus, kuriuose perkančiosios organizacijos turi taikyti pirkdami šilumos-siurblių įrengimo darbus (įskaitant prekes), t. y. Sąrašo XXVI skyriaus 59 punkto 59.1 papunkčio minimalius aplinkos apsaugos kriterijus, nurodytus atitinkamos pirkimo dalies techninėje specifikacijoje ir šių pirkimo sąlygų 3.7.2 papunktyje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
1 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Atsinaujinančių energijos šaltinių diegimas Daugų palaikomojo gydymo ir slaugos ligoninės ir Daugų ambulatorijos pastatuose“
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD), pakeičiantį kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinantį, kad tiekėjas ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, atitinka pirkimo dokumentuose pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus ir, jei taikytina, 54 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Taikomas pirkimo I daliai:
Tiekėjas, per paskutinius 5 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos pagal vieną ar daugiau sutarčių yra atlikęs šilumos siurblio (-ių) įrengimo sutartį (-is), kurios (-ių) vertė ne mažesnė kaip 34478,67 eurų be PVM ir galutiniai rezultatai buvo tinkami.
2. Taikomas pirkimo II daliai:
Tiekėjas, per paskutinius 5 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos pagal vieną ar daugiau sutarčių yra atlikęs šilumos siurblio (-ių) įrengimo sutartį (-is), kurios (-ių) vertė ne mažesnė kaip 3727,27 eurų be PVM ir galutiniai rezultatai buvo tinkami.
3. Taikomas pirkimo III daliai:
Tiekėjas, per paskutinius 5 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos pagal vieną ar daugiau sutarčių yra atlikęs šilumos siurblio (-ių) įrengimo sutartį (-is), kurios (-ių) vertė ne mažesnė kaip 71668,76 eurų be PVM ir galutiniai rezultatai buvo tinkami.
4. Taikomas pirkimo IV daliai:
Tiekėjas, per paskutinius 5 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos pagal vieną ar daugiau sutarčių yra atlikęs šilumos siurblio (-ių) įrengimo sutartį (-is), kurios (-ių) vertė ne mažesnė kaip 12263,80 eurų be PVM ir galutiniai rezultatai buvo tinkami.
5. Taikomas pirkimo V daliai:
Tiekėjas, per paskutinius 5 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos pagal vieną ar daugiau sutarčių yra atlikęs šilumos siurblio (-ių) įrengimo sutartį (-is), kurios (-ių) vertė ne mažesnė kaip 22081,98 eurų be PVM ir galutiniai rezultatai buvo tinkami.
Tiekėjas turi turėti specialistą, šilumos siurblių montuotoją, turintį ne mažesnę kaip 3 metų šilumos siurblių montavimo patirtį per paskutinius 3 metus (iki pasiūlymo pateikimo termino).
Taikomas visoms pirkimo dalims.
Tiekėjas, per paskutinius 5 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos pagal vieną ar daugiau sutarčių yra atlikęs šilumos siurblio (-ių) įrengimo sutartį (-is), kurios (-ių) vertė ne mažesnė kaip 34478,67 eurų be PVM ir galutiniai rezultatai buvo tinkami.
2. Taikomas pirkimo II daliai:
Tiekėjas, per paskutinius 5 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos pagal vieną ar daugiau sutarčių yra atlikęs šilumos siurblio (-ių) įrengimo sutartį (-is), kurios (-ių) vertė ne mažesnė kaip 3727,27 eurų be PVM ir galutiniai rezultatai buvo tinkami.
3. Taikomas pirkimo III daliai:
Tiekėjas, per paskutinius 5 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos pagal vieną ar daugiau sutarčių yra atlikęs šilumos siurblio (-ių) įrengimo sutartį (-is), kurios (-ių) vertė ne mažesnė kaip 71668,76 eurų be PVM ir galutiniai rezultatai buvo tinkami.
4. Taikomas pirkimo IV daliai:
Tiekėjas, per paskutinius 5 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos pagal vieną ar daugiau sutarčių yra atlikęs šilumos siurblio (-ių) įrengimo sutartį (-is), kurios (-ių) vertė ne mažesnė kaip 12263,80 eurų be PVM ir galutiniai rezultatai buvo tinkami.
5. Taikomas pirkimo V daliai:
Tiekėjas, per paskutinius 5 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos pagal vieną ar daugiau sutarčių yra atlikęs šilumos siurblio (-ių) įrengimo sutartį (-is), kurios (-ių) vertė ne mažesnė kaip 22081,98 eurų be PVM ir galutiniai rezultatai buvo tinkami.
Tiekėjas turi turėti specialistą, šilumos siurblių montuotoją, turintį ne mažesnę kaip 3 metų šilumos siurblių montavimo patirtį per paskutinius 3 metus (iki pasiūlymo pateikimo termino).
Taikomas visoms pirkimo dalims.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Pateikiama su pasiūlymu: EBVPD.
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo yra prašomi dokumentai, patvirtinantys atitikimą kvalifikacijos reikalavimams – tiekėjas pateikia per pastaruosius 5 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 5 metus) iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos įvykdytų sutarčių sąrašą, kuriame nurodoma, objekto pavadinimas, sutarties data, įvykdymo data (metų ir mėnesio tikslumu), sutarties vertė, užsakovas. Prie sąrašo pridedamos pripažinimo tinkamais naudoti aktų kopijos (atliktų darbų aktai) ir/ ar Užsakovų pažymos.
Tiekėjas pateikia:
– specialistų sąrašą, kuriame turi būti nurodyta: specialisto vardas, pavardė, numatytos funkcijos;
– pateiktame sąraše nurodytų specialistų gyvenimo aprašymus (CV), kuriuose nurodoma faktinė įgyta darbo patirtis (metų, mėnesio ir dienos tikslumu), vykdytos (įvykdytos) sutartys ir jų aprašymai ar kiti lygiaverčiai dokumentai.
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo yra prašomi dokumentai, patvirtinantys atitikimą kvalifikacijos reikalavimams – tiekėjas pateikia per pastaruosius 5 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 5 metus) iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos įvykdytų sutarčių sąrašą, kuriame nurodoma, objekto pavadinimas, sutarties data, įvykdymo data (metų ir mėnesio tikslumu), sutarties vertė, užsakovas. Prie sąrašo pridedamos pripažinimo tinkamais naudoti aktų kopijos (atliktų darbų aktai) ir/ ar Užsakovų pažymos.
Tiekėjas pateikia:
– specialistų sąrašą, kuriame turi būti nurodyta: specialisto vardas, pavardė, numatytos funkcijos;
– pateiktame sąraše nurodytų specialistų gyvenimo aprašymus (CV), kuriuose nurodoma faktinė įgyta darbo patirtis (metų, mėnesio ir dienos tikslumu), vykdytos (įvykdytos) sutartys ir jų aprašymai ar kiti lygiaverčiai dokumentai.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Darbai turės būti atlikti per 3 mėn. nuo sutarties pasirašymo dienos. Galimas pratęsimas 1 mėn. Fiksuota kaina. Atsiskaitymas pavedimu per 30 dienų. Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Rangovo pareikalavimu Užsakovas privalo sumokėti Rangovui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 % delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos. Jei Rangovas, iki nurodyto termino neatliks darbų, ir nepateiks Užsakovui pagrįstų įrodymų, pateisinančių darbų atlikimo vėlavimą, jis moka 5 procentų baudą nuo neatliktų darbų sumos su PVM, kuri bus išskaityta iš Rangovui mokamos sumos. Sutarties vykdymo metu Rangovas, pasitelkęs subtiekėjus, kurių nebuvo išviešinęs pasiūlymų vertinimo metu ir kurie nenumatyti Sutartyje, ar pasitelkęs papildomus subrangovus, ar sukeitęs Sutartyje numatytą subrangovą su kitu Sutartyje nenumatytu subrangovu ir apie tai nepranešęs Užsakovui, moka 1000 eurų baudą už kiekvieną tokį pažeidimą. Pirkimo sutarties sąlygos keičiamos vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 89 str. nuostatomis
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-07
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-07
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Pulko g. 21, 62135 Alytus
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-05-25
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |