Šilumos tiekimo tinklų ir avarijų likvidavimo darbų ir budėjimų žiemos periodo metu pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "Klaipėdos energija"
140249252
Danės g. 8, Klaipėda
Klaipėda
92109
LT
Asmuo ryšiams:
Skaidra Tunaitienė
Telefonas:
+370 46392226
El. paštas:
skaidra.tunaitiene@klenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.klenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/12925
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=786098Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=786098&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Šilumos tiekimo tinklų ir avarijų likvidavimo darbų ir budėjimų žiemos periodo metu pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45231111
-
Vamzdžių kėlimas ir keitimas
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šilumos tiekimo tinklų avarinių defektų ir sutrikimų šalinimo darbai. Taip pat pagal suderintą kalendorinį grafiką, žiemos mėnesiais (gruodis, sausis, vasaris) tiekėjas organizuoja darbuotojų, turinčių teisę eksploatuoti šilumos įrenginius, budėjimą, statybos-montavimo įrangos, mechanizmų ir įrenginių parengimą ir atlieka šilumos trasų avarijų bei defektų likvidavimo darbus bet kuriuo paros metu
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45112000
-
Kasimo ir žemės perstūmos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šilumos tiekimo tinklų avarinių defektų ir sutrikimų šalinimo darbai. Taip pat pagal suderintą kalendorinį grafiką, žiemos mėnesiais (gruodis, sausis, vasaris) tiekėjas organizuoja darbuotojų, turinčių teisę eksploatuoti šilumos įrenginius, budėjimą, statybos-montavimo įrangos, mechanizmų ir įrenginių parengimą ir atlieka šilumos trasų avarijų bei defektų likvidavimo darbus bet kuriuo paros metu
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Vieną kartą ne ilgiau kaip 12 mėnesių
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir /ar kitas ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiamasi, privalo atitikti šios lentelės reikalavimus. Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi, su Pasiūlymu privalo pateikti EBVPD, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo Tiekėjo, ūkio subjektų grupės narių, ar ūkio subjektų, kurių pajėgumais remiamasi pašalinti iš pirkimo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Užsakovas Rangovui už faktiškai, tinkamai ir kokybiškai atliktus Darbus (pagal pasirašytus Aktus) ir tinkamai parengtus ir gautus dokumentus nurodytus Sutartyje bei suteiktas Paslaugas atsiskaitys ne dažniau nei kas mėnesį, pagal pateiktus atliktų darbų aktus. Atsiskaitymo laikotarpis: 30 dienų nuo sąskaitos gavimo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Rangovas, nepradėjęs atlikti Darbų per Sutarties SD 4.2 p. ir 4.3 punktuose nurodytą laiką (Darbus Rangovas Klaipėdos ir Gargždų miestų šilumos tiekimo tinkluose šildymo sezono metu privalo pradėti ne vėliau kaip po 2 valandų, ne šildymo sezono metu privalo pradėti ne vėliau kaip po 4 valandų nuo pranešimo apie defektą/avariją gavimo iš Užsakovo), Užsakovui sumoka 1000,00 Eur. (vienas tūkstantis eurų 0 ct) dydžio baudą už kiekvieną uždelstą valandą ir atlygina dėl to Užsakovo patirtus pagrįstus nuostolius ir išlaidas (nuostoliai dėl šilumnešio praradimų, trečiųjų šalių pareikšti ieškiniai). Minėtos sumos išskaitomos iš Rangovui mokėtinų sumų už atliktus Darbus.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-10-28
Vietos laikas:
12:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-10-28
Vietos laikas:
12:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
taip
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-10-14
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |