Šilumos tiekimo tinklų šilumos izoliacijos keitimo darbų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams: Jolita Buškevičienė
Telefonas: +370 65815571
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoenergija.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=696840
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Šilumos tiekimo tinklų šilumos izoliacijos keitimo darbų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45321000  -  Šiluminės izoliacijos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkantysis subjektas numato įsigyti šilumos tiekimo tinklų magistralės vamzdynų šilumos izoliacijos keitimo darbus
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Šilumos tiekimo tinklų 4T magistralės vamzdynų šilumos izoliacijos keitimo darbai
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45321000  -  Šiluminės izoliacijos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkantysis subjektas numato pirkti šilumos tiekimo tinklų 4T magistralės vamzdynų šilumos izoliacijos keitimo darbus nuo Pergalės katilinės išorinės sienos (išlendant į lauką 1,0 m trasos), adresu Karo Ligoninės g. 31, Kaunas, iki katilų ir siurblių salės vidinės sienos (įlendant apie 2,0 m trasos)
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 130000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Abiejų Šalių rašytiniu susitarimu, pagal Sutartyje nurodytas sąlygas, Sutarties galiojimo terminas gali būti pratęsiamas vieną kartą 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui. Maksimali Sutarties trukmė – 24 mėnesiai.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Šilumos tiekimo tinklų 6T magistralės vamzdynų šilumos izoliacijos keitimo darbai
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45321000  -  Šiluminės izoliacijos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkantysis subjektas numato pirkti šilumos tiekimo tinklų ribose nuo ŠK 5T-48 iki ŠK 6T-9-9 Linkuvos g., Kaunas, vamzdynų šilumos izoliacijos keitimo darbus
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 160000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Abiejų Šalių rašytiniu susitarimu, pagal Sutartyje nurodytas sąlygas, Sutarties galiojimo terminas gali būti pratęsiamas vieną kartą 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui. Maksimali Sutarties trukmė – 24 mėnesiai.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams įrodančius dokumentus bus prašoma pateikti tik to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas pateikiant banko garantiją, kredito unijos ar draudimo bendrovės laidavimo raštą su apmokėjimo faktą patvirtinančiu dokumentu:
1 pirkimo daliai – 7 000,00 Eur (septyni tūkstančiai eurų) sumai;
2 pirkimo daliai – 7 000,00 Eur (septyni tūkstančiai eurų) sumai;
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Rangovas tarpinius faktiškai ir tinkamai atliktų Darbų priėmimo-perdavimo aktus Užsakovui teikia kiekvieną mėnesį ne vėliau kaip iki einamojo mėnesio 25 dienos. Kartu su atliktų Darbų aktu turi būti pateikta visa lydinčioji dokumentacija. PVM sąskaita faktūra apmokama per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo jos pateikimo (į E. sąskaitą) dienos. Jeigu PVM sąskaita-faktūra į E. sąskaita sistemą pateikiama anksčiau nei yra pasirašomas tarpinis atliktų darbų priėmimo-perdavimo aktas Užsakovas neturi prievolės jos apmokėti. Jei priėmimo-perdavimo aktas yra pasirašomas vėliau nei pateikta sąskaita yra laikoma, jog PVM sąskaita-faktūra yra pateikta priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dieną
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Rangovas ne vėliau kaip per 10 d.d.po Sutarties pasirašymo dienos įsipareigoja pateikti Užsakovui Sutarties įvykdymo užtikrinimą sumai, kuri sudaro 10 % nuo bendros Sutarties kainos be PVM, galiojantį nepertraukiamai visu Sutarties galiojimo terminu.
Jeigu Rangovas vėluoja užbaigti Darbus ar atlikti/užbaigti tarpinius Darbų etapus, numatytus Darbų grafike, Rangovas privalo sumokėti Užsakovui Spec. sąlygų punkte nurodyto dydžio netesybas už kiekvieną vėluojamą užbaigti visus darbus (ar atitinkamą darbų etapą) dieną. Pažeidus tarpinio darbų etapo įvykdymo terminus delspinigiai skaičiuojami nuo spec. dalyje numatytos tarpinio etapo darbų vertės (be PVM). Už galutinį darbų termino pažeidimą delspinigiai skaičiuojami nuo spec. dalyje nurodytos Sutarties kainos (be PVM). Bendras pagal Sutartį priskaičiuotų delspinigių dydis negali viršyti 30 % Sutarties kainos (be PVM).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-03-24
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-03-24
Vietos laikas:  10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai susipažinimo su pasiūlymais procedūroje nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-13

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.