Trečiadienis, birželio 26 d.

Šilumos tiekimo tinklų statybos darbai, adresu Naujoji Uosto g. 3, Klaipėdoje

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB "Klaipėdos energija"
140249252
Danės g. 8
Klaipėda
92109
LT
Asmuo ryšiams: Lina Dulinskienė
Telefonas: +370 46392664
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.klenergija.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=764494
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Šilumos tiekimo tinklų statybos darbai, adresu Naujoji Uosto g. 3, Klaipėdoje
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45232140  -  Centrinio šildymo vamzdžių tiesimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Šilumos tiekimo tinklų įrengimas į rekonstruojamus ir naujai statomus pastatus, adresu Naujoji Uosto g. 3, Klaipėda . Darbų apimtys: Šilumos tiekimo tinklų statybos darbai nuo esamų DN 200 mm tinklų kameroje 1Š-12-10 iki suprojektuotų pastatų šilumos punktų pirmųjų sklendžių ir įvadai į remontuojamus pastatus (administracinis (un. Nr. 2197-9004-5089) ir mokslo paskirties - laboratorija (un. Nr. 2197-9004-5101)) pagal parengtus techninius projektus ir gautus statybos leidimus, įskaitant darbo projektų parengimą, statybos užbaigimo procedūros atlikimą, organizuojant deklaracijos apie statinio statybos užbaigimą patvirtinimą; bei kiti techninėje užduotyje nurodyti darbai.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Šilumos tiekimo tinklų įrengimas į rekonstruojamus ir naujai statomus pastatus, adresu Naujoji Uosto g. 3, Klaipėda . Darbų apimtys: Šilumos tiekimo tinklų statybos darbai nuo esamų DN 200 mm tinklų kameroje 1Š-12-10 iki suprojektuotų pastatų šilumos punktų pirmųjų sklendžių ir įvadai į remontuojamus pastatus (administracinis (un. Nr. 2197-9004-5089) ir mokslo paskirties - laboratorija (un. Nr. 2197-9004-5101)) pagal parengtus techninius projektus ir gautus statybos leidimus, įskaitant darbo projektų parengimą, statybos užbaigimo procedūros atlikimą, organizuojant deklaracijos apie statinio statybos užbaigimą patvirtinimą; bei kiti techninėje užduotyje nurodyti darbai.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 240000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 11
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Gali būti pratęsiami vieną kartą ne ilgesniam nei 4 (keturių) mėnesių laikotarpiui dėl sutartyje nustatytų aplinkybių.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ar kitas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi, privalo neturėti pašalinimo pagrindų nustatytų Specialiųjų pirkimo sąlygų 1 lentelėje. Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi, su Pasiūlymu privalo pateikti EBVPD, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo Tiekėjo, ūkio subjektų grupės narių, ar kitų ūkio subjektų, kurių pajėgumais remiamasi pašalinti iš pirkimo.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Užsakovas Rangovui už faktiškai, tinkamai ir kokybiškai atliktus Darbus atsiskaitys ne dažniau nei kas mėnesį, per 30 kalendorinių dienų pagal Rangovo pateiktus ir su Užsakovu suderintus atliktų darbų aktus ir PVM sąskaitas-faktūras.
Užsakovas atlikdamas mokėjimus pagal Rangovo pateiktas PVM sąskaitas faktūras sulaiko 10 (dešimt) proc. mokėtinos sumos nurodytos Rangovo pateiktose PVM sąskaitose faktūrose.
Visos sulaikytos sumos Rangovui išmokamos visiškai įvykdžius Sutartinius įsipareigojimus, apmokant paskutinę Rangovo išrašytą PVM sąskaitą faktūrą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Rangovas, neatlikęs Darbų per Sutartyje nustatytus terminus, Užsakovui pareikalavus, moka Užsakovui 0,05 (penkias šimtąsias) proc. dydžio delspinigius nuo neatliktų ar netinkamai atliktų darbų vertės, už kiekvieną uždelstą dieną.
Už nustatytų trūkumų nepašalinimą per Sutartyje nustatytą terminą, Rangovas, Užsakovui pareikalavus, moka Užsakovui 0,05 (penkias šimtąsias) procento nuo Darbų su trūkumais vertės dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-05-24
Vietos laikas:  12:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 2  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-05-24
Vietos laikas:  12:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2024-05-14
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.