Šilumos tinklų „6P” magistralės ruožo tarp Klaipėdos elektrinės kolektorinės pastato ir šilumos tinklų kameros 6P-15 rekonstrukcijos darbų su projektavimu

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB "Klaipėdos energija"
140249252
Danės g. 8, Klaipėda
Klaipėda
92109
LT
Asmuo ryšiams: Skaidra Tunaitienė
Telefonas: +370 46392226
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.klenergija.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=683142
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Šilumos tinklų „6P” magistralės ruožo tarp Klaipėdos elektrinės kolektorinės pastato ir šilumos tinklų kameros 6P-15 rekonstrukcijos darbų su projektavimu
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45232140  -  Centrinio šildymo vamzdžių tiesimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Statomų šilumos tinklų priešprojektinės dokumentacijos ruošimas, techninių sprendinių parengimas ir derinimas, Nacionalinės žemės tarnybos sutikimų, sklype, kuriame numatomi statyti šilumos tinklai, savininkų, nuomotojų sutikimų gavimas; Šilumos tinklų techninių ir darbo projektų parengimas-derinimas; Prašymų (užsakovo vardu) leidimams statybai gauti pateikimas informacinėje sistemoje „Infostatyba“; Projektinės dokumentacijos pateikimas; Šilumos tinklų statybos darbai; Plieninių vamzdynų suvirinimo siūlių radiografinė, ultragarsinė kokybės kontrolė, rekonstruotų šilumos tinklų bandymai-derinimai; Šilumos izoliacijos bei statybinių atliekų utilizavimas; Nuvalytų plieninių vamzdynų išvežimas į AB „Klaipėdos energija“ sandėliavimo aikštelę; Asfalto, šaligatvio dangų ir želdinių atstatymas bei kiti techninėje specifikacijoje nurodyti darbai
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Statomų šilumos tinklų priešprojektinės dokumentacijos ruošimas, techninių sprendinių parengimas ir derinimas, Nacionalinės žemės tarnybos sutikimų, sklype, kuriame numatomi statyti šilumos tinklai, savininkų, nuomotojų sutikimų gavimas; Šilumos tinklų techninių ir darbo projektų parengimas-derinimas; Prašymų (užsakovo vardu) leidimams statybai gauti pateikimas informacinėje sistemoje „Infostatyba“; Projektinės dokumentacijos pateikimas; Šilumos tinklų statybos darbai; Plieninių vamzdynų suvirinimo siūlių radiografinė, ultragarsinė kokybės kontrolė, rekonstruotų šilumos tinklų bandymai-derinimai; Šilumos izoliacijos bei statybinių atliekų utilizavimas; Nuvalytų plieninių vamzdynų išvežimas į AB „Klaipėdos energija“ sandėliavimo aikštelę; Asfalto, šaligatvio dangų ir želdinių atstatymas bei kiti techninėje specifikacijoje nurodyti darbai
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2023-11-01
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Šilumos tinklų statybos darbų terminas iki 2023-09-01. Išpildomosios dokumentacijos parengimo terminas iki 2023-10-01. Darbų atlikimo terminas dėl nuo tiekėjo nepriklausančių ir sutartyje aptartų aplinkybių, gali būti pratęstas vieną kartą ne ilgiau kaip iki 2023 m. spalio 15 d., o vykdomosios dokumentacijos pateikimas - ne ilgiau kaip iki 2023 m. gruodžio 1 d.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas Subrangovas ar kitas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi, privalo atitikti Specialiųjų pirkimo sąlygų 1 lentelės reikalavimus. Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas Subrangovas, kurio pajėgumais remiamasi, su Pasiūlymu privalo pateikti EBVPD, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo Tiekėjo, ūkio subjektų grupės narių, Subrangovų ar kitų pasitelkiamų ūkio subjektų pašalinti iš pirkimo
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Pirkimo sutarties įvykdymas turi būti užtikrinamas Lietuvos Respublikoje ar užsienio valstybėje registruoto banko garantija. Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma 50 000 Eur.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Užsakovas Rangovui už faktiškai, tinkamai ir kokybiškai atliktus Darbus (pagal pasirašytus Aktus) atsiskaitys kas mėnesį, pagal pateiktus atliktų darbų aktus. Atsiskaitymo laikotarpis: 30 dienų nuo sąskaitos gavimo dienos.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Rangovas, neatlikęs Darbų per Sutartyje nustatytus terminus, Užsakovui pareikalavus, moka Užsakovui 0,05 (penkias šimtąsias) proc. dydžio nuo neatliktų ar netinkamai atliktų darbų vertės, dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
Už nustatytų projektavimo trūkumų nepašalinimą per Sutartyje nustatytą terminą, Rangovas, Užsakovui pareikalavus, moka Užsakovui 0,05 (penkias šimtąsias) procento nuo Sutarties SD nustatytos projektavimo kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-01-24
Vietos laikas:  12:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 2  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-01-24
Vietos laikas:  12:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-30
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

ne
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.