ŠILUTĖS R. TRAKSĖDŽIŲ ŠILOJŲ MOKYKLOS MOKINIŲ MAITINIMO PASLAUGA
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Šilutės rajono savivaldybės administracija
188723322
Dariaus ir Girėno g. 1
Šilutė
99133
LT
Asmuo ryšiams:
Eglė Andrėjevaitė
Telefonas:
+370 44179296
El. paštas:
egle.andrejevaite@silute.lt
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.silute.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6773
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=716714Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=716714&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
ŠILUTĖS R. TRAKSĖDŽIŲ ŠILOJŲ MOKYKLOS MOKINIŲ MAITINIMO PASLAUGA
Nuorodos numeris:
676901
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
55524000
-
Pagaminto valgio tiekimo mokykloms paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šilutės r. Traksėdžių Šilojų mokykla numato įsigyti mokinių maitinimo paslaugas, kurios bus teikiamos šios jų mokyklos mokiniams.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55524000
-
Pagaminto valgio tiekimo mokykloms paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos mokinių maitinimo paslaugas, kurios bus teikiamos Šilutės r. Traksėdžių Šilojų mokyklos mokiniams. Maitinimo paslaugos pradedamos teikti nuo 2023 m. rugsėjo 1 d. ir teikiamos kasdien, išskyrus poilsio, švenčių ir mokinių atostogų dienas. Per mokslo metus (rugsėjo - birželio mėnesiais) maitinimo paslaugos teikiamos preliminariai 180 dienų. Paslaugų teikimo terminas 24 mėn. Preliminarus maitinamų mokinių skaičius: 30 mokinių tiekiami 5 maitinimai per dieną (pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai, vakarienė), 25 mokiniams tiekiami 4 maitinimai per dieną (pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
25
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
- Užsakovas apmoka Paslaugų teikėjui už suteiktas paslaugas pagal pateiktas sąskaitas faktūras per 30 dienų, skaičiuojant nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos; visos Tiekėjo sąskaitos apmokėti turi būti pateikiamos Užsakovui naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis; kitomis priemonėmis pateikiamos sąskaitos nebus priimamos ir apmokamos.
- Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, reikalauti Užsakovo sumokėti jam už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 % dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos.
- Tuo atveju, kai ne dėl Užsakovo kaltės Paslaugų teikėjas nevykdo sutartinių įsipareigojimų Sutartyje ar jos prieduose nurodytomis sąlygomis ar vykdo juos netinkamai, Užsakovas turi teisę raštu pareikalauti, kad Paslaugų teikėjas sumokėtų Užsakovui 300 (trijų šimtų) Eur baudą už kiekvieną nustatytą Sutarties nevykdymo ar netinkamo vykdymo atvejį. Baudos sumokėjimas neatleidžia Paslaugų teikėjo nuo Paslaugų suteikimo.
- Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, reikalauti Užsakovo sumokėti jam už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 % dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos.
- Tuo atveju, kai ne dėl Užsakovo kaltės Paslaugų teikėjas nevykdo sutartinių įsipareigojimų Sutartyje ar jos prieduose nurodytomis sąlygomis ar vykdo juos netinkamai, Užsakovas turi teisę raštu pareikalauti, kad Paslaugų teikėjas sumokėtų Užsakovui 300 (trijų šimtų) Eur baudą už kiekvieną nustatytą Sutarties nevykdymo ar netinkamo vykdymo atvejį. Baudos sumokėjimas neatleidžia Paslaugų teikėjo nuo Paslaugų suteikimo.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-07-11
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-07-11
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
KLAIPĖDA
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-06-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |