Šilutės sen., Traksėdžių k., Šilojų g. (1v41) ruožo ir Šilojų skersgatvio (privažiavimo prie darželio) kapitalinio remonto II etapo darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Šilutės rajono savivaldybės administracija
188723322
Dariaus ir Girėno g. 1
Šilutė
99133
LT
Asmuo ryšiams:
Greta Jankauskienė
Telefonas:
+370 44179226
El. paštas:
greta.jankauskiene@silute.lt
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.silute.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6773
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=658056Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=658056&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Šilutės sen., Traksėdžių k., Šilojų g. (1v41) ruožo ir Šilojų skersgatvio (privažiavimo prie darželio) kapitalinio remonto II etapo darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233252
-
Gatvių dangos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šilutės sen., Traksėdžių k., Šilojų g. (1v41) ruožo ir Šilojų skersgatvio (privažiavimo prie darželio) kapitalinio remonto II etapo darbai. Preliminarūs darbų kiekiai:
1. Remontuojamų šaligatvių plotas – 1 373 m²;
2. Asfalto dangos įrengimas – 961 m².
Tiekėjas turės atlikti kapitalinio remonto II etapo darbus pagal parengtą UAB „Kavesta“ techninį darbo projektą Nr. R2132 „Šilutės sen., Traksėdžių k., Šilojų g. (1v41) ruožo ir Šilojų skersgatvio (privažiavimo prie darželio) kapitalinis remontas“. Techninis darbo projektas bus pateiktas laimėtojui. Darbų atlikimo terminas – 2 mėnesiai, bet ne ilgiau kaip iki 2022 m. gruodžio 1 d.
1. Remontuojamų šaligatvių plotas – 1 373 m²;
2. Asfalto dangos įrengimas – 961 m².
Tiekėjas turės atlikti kapitalinio remonto II etapo darbus pagal parengtą UAB „Kavesta“ techninį darbo projektą Nr. R2132 „Šilutės sen., Traksėdžių k., Šilojų g. (1v41) ruožo ir Šilojų skersgatvio (privažiavimo prie darželio) kapitalinis remontas“. Techninis darbo projektas bus pateiktas laimėtojui. Darbų atlikimo terminas – 2 mėnesiai, bet ne ilgiau kaip iki 2022 m. gruodžio 1 d.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233253
-
Pėsčiųjų takų dangos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Šilojų g. (Nr.1v41) ruožas ir Šilojų skersgatvis (privažiavimas prie darželio) Traksėdžių k., Šilutės sen.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šilutės sen., Traksėdžių k., Šilojų g. (1v41) ruožo ir Šilojų skersgatvio (privažiavimo prie darželio) kapitalinio remonto II etapo darbai. Preliminarūs darbų kiekiai:
1. Remontuojamų šaligatvių plotas – 1 373 m²;
2. Asfalto dangos įrengimas – 961 m².
Tiekėjas turės atlikti kapitalinio remonto II etapo darbus pagal parengtą UAB „Kavesta“ techninį darbo projektą Nr. R2132 „Šilutės sen., Traksėdžių k., Šilojų g. (1v41) ruožo ir Šilojų skersgatvio (privažiavimo prie darželio) kapitalinis remontas“. Techninis darbo projektas bus pateiktas laimėtojui. Darbų atlikimo terminas – 2 mėnesiai, bet ne ilgiau kaip iki 2022 m. gruodžio 1 d.
1. Remontuojamų šaligatvių plotas – 1 373 m²;
2. Asfalto dangos įrengimas – 961 m².
Tiekėjas turės atlikti kapitalinio remonto II etapo darbus pagal parengtą UAB „Kavesta“ techninį darbo projektą Nr. R2132 „Šilutės sen., Traksėdžių k., Šilojų g. (1v41) ruožo ir Šilojų skersgatvio (privažiavimo prie darželio) kapitalinis remontas“. Techninis darbo projektas bus pateiktas laimėtojui. Darbų atlikimo terminas – 2 mėnesiai, bet ne ilgiau kaip iki 2022 m. gruodžio 1 d.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
2
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Darbų atlikimo terminas – 2 mėnesiai, bet neilgiau kaip iki 2022 m. gruodžio 1 d.
Užsakovas, nesumokėjęs už atliktus darbus pagal Sutartyje nustatytus terminus, Tiekėjui raštiškai pareikalavus, moka Tiekėjui 0,03 % dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą sumokėti dieną nuo laiku nesumokėtos sumos.
Tiekėjas už pavėluotai atliktus darbus moka Užsakovui 0,03 % dydžio delspinigius nuo Sutarties vertės už kiekvieną pavėluotą dieną. Delspinigiai išskaičiuojami iš Tiekėjui mokėtinų sumų.
Tiekėjui, be pateisinamos priežasties vėluojant atlikti sutartinius įsipareigojimus daugiau kaip 1 (vieną) mėnesį, gali būti taikoma 10 000,00 Eur bauda.
Užsakovas, nesumokėjęs už atliktus darbus pagal Sutartyje nustatytus terminus, Tiekėjui raštiškai pareikalavus, moka Tiekėjui 0,03 % dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą sumokėti dieną nuo laiku nesumokėtos sumos.
Tiekėjas už pavėluotai atliktus darbus moka Užsakovui 0,03 % dydžio delspinigius nuo Sutarties vertės už kiekvieną pavėluotą dieną. Delspinigiai išskaičiuojami iš Tiekėjui mokėtinų sumų.
Tiekėjui, be pateisinamos priežasties vėluojant atlikti sutartinius įsipareigojimus daugiau kaip 1 (vieną) mėnesį, gali būti taikoma 10 000,00 Eur bauda.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-09-08
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-09-08
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Šilutės rajono savivaldybės administracija, 314 kab., Dariaus ir Girėno g. 1, Šilutė.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai ar jų įgalioti atstovai vokų su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pasiūlymas turi būti pateiktas tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS, pasiekiamą adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt. Pasiūlymas privalo būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu. Pasiūlymai, pateikti popierine forma arba ne perkančiosios organizacijos nurodytomis elektroninėmis priemonėmis, bus atmesti kaip neatitinkantys pirkimo dokumentų reikalavimų.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-08-26
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |