Šiukšliadėžės, skirtos Klaipėdos miesto viešosioms erdvėms
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
188710823
Liepų g. 11
Klaipėda
91502
LT
Asmuo ryšiams:
Živilė Gocentė
Telefonas:
+370 46396104
El. paštas:
zivile.gocente@klaipeda.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.klaipeda.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6627
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=665372Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=665372&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Šiukšliadėžės, skirtos Klaipėdos miesto viešosioms erdvėms
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39224340
-
Šiukšliadėžės
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Tiekėjo pasiūlymo kaina šiam pirkimui negali viršyti 26 000,00 Eur su PVM (arba 21 487,60 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar prekės neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių, dėl kurių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 33057.85
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39224340
-
Šiukšliadėžės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šiukšliadėžės, skirtos Klaipėdos miesto viešosioms erdvėms (toliau – prekės). Teatro aikštėje, Tiltų g. ir Turgaus g. 2011 m. įrengtų ketaus šiukšliadėžių būklė yra bloga – neužsirakina, praradusios estetinį vaizdą, nuo laiko ir naudojimo nusitrynusios, parūdijusios, apsamanojusios.
Prekės perkamos pagal pridedamą techninę specifikaciją (konkurso sąlygų aprašo 2 priedas), preliminarus perkamų prekių kiekis nurodytas konkurso sąlygų aprašo 1 priede. Sutarties vykdymo metu preliminarus perkamų prekių kiekis pagal Perkančiosios organizacijos poreikį gali būti mažinamas arba didinamas. Prekių bus perkama minimaliai už 20 000,00 Eur su PVM (arba 16 528,93 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar prekės neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM), maksimaliai – už ne daugiau kaip 40 000,00 Eur su PVM (arba 33 057,85 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar prekės neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
Tiekėjo pasiūlymo kaina šiam pirkimui negali viršyti 26 000,00 Eur su PVM (arba 21 487,60 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar prekės neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių, dėl kurių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
Prekės perkamos pagal pridedamą techninę specifikaciją (konkurso sąlygų aprašo 2 priedas), preliminarus perkamų prekių kiekis nurodytas konkurso sąlygų aprašo 1 priede. Sutarties vykdymo metu preliminarus perkamų prekių kiekis pagal Perkančiosios organizacijos poreikį gali būti mažinamas arba didinamas. Prekių bus perkama minimaliai už 20 000,00 Eur su PVM (arba 16 528,93 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar prekės neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM), maksimaliai – už ne daugiau kaip 40 000,00 Eur su PVM (arba 33 057,85 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar prekės neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
Tiekėjo pasiūlymo kaina šiam pirkimui negali viršyti 26 000,00 Eur su PVM (arba 21 487,60 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar prekės neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių, dėl kurių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Pardavėjui nustatoma 100 Eur vertės bauda už nekokybiškas prekes bei kitus Sutarties pažeidimus, nesusijusius su vėlavimu, surašant pažeidimo aktą už kiekvieną nustatytą atvejį. Pirkėjas nustato terminą, per kurį trūkumai turi būti pašalinti, per šį terminą nepašalinus trūkumų, numatyta bauda taikoma pakartotinai.
2. Pardavėjas, pažeidęs prievolių vykdymo terminą, nurodytą Sutarties 5 p., moka Pirkėjui 50 Eur dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną, iki kol įvykdomos prievolės.
3. Pardavėjui nustatoma 500 Eur vertės bauda už kiekvieną Sutarties vykdymo metu pasitelktą, tačiau Sutartyje nustatyta tvarka neišviešintą subtiekėją.
2. Pardavėjas, pažeidęs prievolių vykdymo terminą, nurodytą Sutarties 5 p., moka Pirkėjui 50 Eur dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną, iki kol įvykdomos prievolės.
3. Pardavėjui nustatoma 500 Eur vertės bauda už kiekvieną Sutarties vykdymo metu pasitelktą, tačiau Sutartyje nustatyta tvarka neišviešintą subtiekėją.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-10-17
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-01-17
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-10-17
Vietos laikas:
13:57
Vieta:
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos patalpose, Liepų g. 11, LT-91502, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
1. Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje.
2. Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti komisijos posėdžiuose.
2. Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti komisijos posėdžiuose.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131 LT
LT
Telefonas:
+370 46390960
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-10-06
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |