SKAITMENINĖ RENTGENO DIAGNOSTINĖ SISTEMA
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ Šiaulių centro poliklinika
145370959
Vytauto 101, Šiauliai
Šiauliai
77156
LT
Asmuo ryšiams:
Dovilė Černiauskienė
Telefonas:
+370 41524514
El. paštas:
dovile.cerniauskiene@siauliupoliklinika.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://siauliupoliklinika.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4535
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=674701Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=674701&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
SKAITMENINĖ RENTGENO DIAGNOSTINĖ SISTEMA
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33111800
-
Diagnostinė rentgeno sistema
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
SKAITMENINĖ RENTGENO DIAGNOSTINĖ SISTEMA
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33111800
-
Diagnostinė rentgeno sistema
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
SKAITMENINĖ RENTGENO DIAGNOSTINĖ SISTEMA - 1 kompl.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Techniniai privalumai
/
Lyginamasis svoris:
40
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
60
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei
pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas) turi
atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti
Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų
dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas) turi
atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti
Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų
dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Jei Tiekėjas nepristato Prekių nustatytu terminu, Pirkėjas turi teisę, įspėjęs raštu, pradėti
skaičiuoti 0,02 % dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytos Prekės kainos už kiekvieną
termino praleidimo dieną.
2. Sutarties įvykdymo užtikrinimas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar
draudimo bendrovės garantija ar laidavimas. Užtikrinimo vertė 10 % nuo bendros Sutarties
sumos.
3. Perkančioji organizacija apmoka Tiekėjui už prekes pagal PVM sąskaitą faktūrą per 30 dienų
nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos, pasirašius Šalims Prekių priėmimo - perdavimo ir
instaliavimo/ įdiegimo aktą.
skaičiuoti 0,02 % dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytos Prekės kainos už kiekvieną
termino praleidimo dieną.
2. Sutarties įvykdymo užtikrinimas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar
draudimo bendrovės garantija ar laidavimas. Užtikrinimo vertė 10 % nuo bendros Sutarties
sumos.
3. Perkančioji organizacija apmoka Tiekėjui už prekes pagal PVM sąskaitą faktūrą per 30 dienų
nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos, pasirašius Šalims Prekių priėmimo - perdavimo ir
instaliavimo/ įdiegimo aktą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-12-20
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-12-20
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 83 straipsnio 1 dalimi Pirkimas
atliekamas pagal Šiaulių miesto savivaldybės administracijos 2022-09-01 įgaliojimą Nr.
S-3243. Perkančioji organizacija atlieka visas pirkimo procedūras iki sutarties sudarymo su
visomis perkančiajai organizacijai priskirtomis teisėmis ir pareigomis, nustatytomis Lietuvos
Respublikos viešųjų pirkimų įstatyme ir kituose teisės aktuose. Sutartis bus sudaroma su
Šiaulių miesto savivaldybės administracija.
atliekamas pagal Šiaulių miesto savivaldybės administracijos 2022-09-01 įgaliojimą Nr.
S-3243. Perkančioji organizacija atlieka visas pirkimo procedūras iki sutarties sudarymo su
visomis perkančiajai organizacijai priskirtomis teisėmis ir pareigomis, nustatytomis Lietuvos
Respublikos viešųjų pirkimų įstatyme ir kituose teisės aktuose. Sutartis bus sudaroma su
Šiaulių miesto savivaldybės administracija.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-11-16
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |