Skaitmeninės profesinio orientavimo aplinkos prieigos paslaugų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams: Gintarė Keserauskienė
Telefonas: +370 37424379
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunas.lt

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=770567
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Skaitmeninės profesinio orientavimo aplinkos prieigos paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72320000  -  Duomenų bazės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Skaitmeninės profesinio orientavimo aplinkos, sudarančios sąlygas Kauno miesto bendrojo ugdymo mokyklų 8 klasių mokiniams ir mokytojams, karjeros specialistams naudotis elektroninėje erdvėje pateiktu Paslaugų teikėjo sukurtu ugdymo (-si) karjerai turiniu, prieigos paslaugų, atitinkančių sutarties projekte, įskaitant sutarties projekto 1 priedą (techninę specifikaciją), nurodytus reikalavimus, pirkimas
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72320000  -  Duomenų bazės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kauno miestas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Skaitmeninės profesinio orientavimo aplinkos (toliau – sistema), sudarančios sąlygas Kauno miesto bendrojo ugdymo mokyklų 8 klasių mokiniams ir mokytojams, karjeros specialistams naudotis elektroninėje erdvėje pateiktu Paslaugų teikėjo sukurtu ugdymo (-si) karjerai turiniu, prieigos paslaugų, atitinkančių sutarties projekte, įskaitant sutarties projekto 1 priedą (techninę specifikaciją) (pirkimo sąlygų 3 priedas), kuris yra neatskiriama sutarties dalis, nurodytus reikalavimus (toliau – paslaugos), pirkimas.
Paslaugų teikėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Užsakovo užsakymo pateikimo dienos suteikti Užsakovui užsakyme nurodytą prisijungimo prie sistemos kodų kiekį; užtikrinti nenutrūkstamą paslaugų teikimą 2024-2025 mokslo metais; užtikrinti, kad teikiamos paslaugos būtų tinkamos kokybės, atitiktų sutarties projekto 1 priede nurodytus reikalavimus.
Maksimalus mokinių, kuriems bus suteikiami prisijungimo kodai, skaičius – 3018 vnt. Paslaugų teikėjas privalo neatlygintinai suteikti prisijungimo kodus techninėje specifikacijoje nurodytų mokyklų mokytojams ir karjeros specialistams 2024-2025 mokslo metams. Mokytojų ir karjeros specialistų sąrašą pateiks Užsakovas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 13
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pirkimo sutarties įvykdymas bus užtikrinamas sutarties projekte (pirkimo sąlygų 3 priedas) numatytomis netesybomis: delspinigiais ir baudomis.
Užsakovui pareikalavus, Paslaugų teikėjas moka 50 Eur baudą už kiekvieną uždelstą dieną, jeigu Paslaugų teikėjas vėluoja vykdyti Sutarties 9.1, 9.2 ir 9.3 papunkčiuose nurodytus sutartinius įsipareigojimus ir 50 Eur dydžio baudą už kiekvieną atvejį atskirai, jei nevykdo Sutarties 9.4 papunktyje nurodyto įsipareigojimo. Kiti sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai nurodyti pirkimo sąlygų 3 priede pateiktame sutarties projekte.
Užsakovas už paslaugas atsiskaito per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos pagal Sutarties 2 priede nurodytą paslaugų įkainį (be PVM) ir PVM. Sąskaita faktūra Užsakovui turi būti pateikiama tik elektroniniu būdu.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-07-03
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2024-10-03
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-07-03
Vietos laikas:  11:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus 18
Kaunas
43321
LT
Telefonas: +370 37490941

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)

Paskelbimo data

2024-06-20
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.