Skaitmeninio mamografo (mamografijos sistema su programine įranga 2D mamografinių vaizdų peržiūrai) pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Centro poliklinika
125873515
Pylimo g. 3
Vilnius
01117
LT
Asmuo ryšiams: Asta Kuzmickienė
Telefonas: +370 52514029
Faksas: +370 52610002
NUTS kodas:  LT011 -  Vilniaus apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.pylimas.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=667163
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Skaitmeninio mamografo (mamografijos sistema su programine įranga 2D mamografinių vaizdų peržiūrai) pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

33111650  -  Mamografijos įranga
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Skaitmeninis mamografas (mamografijos sistema su programine įranga 2D mamografinių vaizdų peržiūrai) (1 vnt.) (toliau – prekė / sistema), įskaitant kartu su preke teiktinas paslaugas – sistemos pristatymas, surinkimas, sumontavimas, kaip to reikalauja įrangos gamintojas, sisteminės programinės įrangos ir specializuotos operacinės sistemos įdiegimas, projekto radiacinei saugai paruošimas bei jo ekspertizė, paruošimas eksploatacijai, sumontavus ir suderinus sistemą, įrangos gamintojo nurodytų priėmimo testų, kokybės kontrolės priėmimo bandymų, darbo vietų stebėsenos matavimų atlikimas, perkančiosios organizacijos darbuotojų apmokymas ir po sumontavimo likusių įpakavimo medžiagų išvežimas (utilizavimas) (toliau – prekės pristatymas).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33111650  -  Mamografijos įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT011 -  Vilniaus apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Viešosios įstaigos Centro poliklinikos antrinės asmens sveikatos priežiūros centras (toliau – AASPC), 126 kab., Pylimo g. 3, Vilnius.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Skaitmeninis mamografas (mamografijos sistema su programine įranga 2D mamografinių vaizdų peržiūrai) (1 vnt.) (toliau – prekė / sistema), įskaitant kartu su preke teiktinas paslaugas – sistemos pristatymas, surinkimas, sumontavimas, kaip to reikalauja įrangos gamintojas, sisteminės programinės įrangos ir specializuotos operacinės sistemos įdiegimas, projekto radiacinei saugai paruošimas bei jo ekspertizė, paruošimas eksploatacijai, sumontavus ir suderinus sistemą, įrangos gamintojo nurodytų priėmimo testų, kokybės kontrolės priėmimo bandymų, darbo vietų stebėsenos matavimų atlikimas, perkančiosios organizacijos darbuotojų apmokymas ir po sumontavimo likusių įpakavimo medžiagų išvežimas (utilizavimas) (toliau – prekės pristatymas).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Įrangos techninės charakteristikos  /  Lyginamasis svoris:  20
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Garantinis aptarnavimas  /  Lyginamasis svoris:  10
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  70
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė dienomis: 210
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Kiekvienas pirkimo dalyvis kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjo ir subjektų, kurių pajėgumais jis remiasi, kvalifikacija atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacinius reikalavimus ir nėra pasiūlymą pateikusio tiekėjo pašalinimo pagrindų. Jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, EBVPD teikiamas už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai. Kai tiekėjas pasitelkia subtiekėjus, subteikėjus ar subrangovus (toliau – subtiekėjas) ar kitus ūkio subjektus (ekspertus ar specialistus, kuriuos pirkimo sutarties sudarymo atveju planuojama įdarbinti tiekėjo įmonėje ir pan.), kurių pajėgumais remiasi, kartu su tiekėjo EBVPD teikiami ir šių subjektų EBVPD. Tiekėjas turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai vykdyti – tiekėjas turi teisę verstis diagnostinių reagentų ir kitų laboratorijai reikalingų darbo priemonių prekyba. Pateikiami dokumentai, patvirtinantys tiekėjo teisę verstis diagnostinių reagentų ir kitų laboratorijai reikalingų darbo priemonių prekyba arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje tiekėjas registruotas) išduotas dokumentas ar priesaikos deklaracija, liudijanti tiekėjo teisę verstis diagnostinių reagentų ir kitų laboratorijai reikalingų darbo priemonių prekyba. Perkančioji organizacija atitiktį Reikalavimams patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to dalyvio, kurio pasiūlymas, sudarius pasiūlymų eilę bus pripažintas galimu laimėtoju. Šie dokumentai turės būti pateikti per 3 (tris) darbo dienas nuo perkančiosios organizacijos atskiro pranešimo, pateikto CVP IS susirašinėjimo priemonėmis, išsiuntimo dienos (tiekėjas CVP IS susirašinėjimo priemonėmis turės pateikti prašomų dokumentų skaitmenines kopijas elektroninėje formoje. Perkančioji organizacija pasilieka teisę paprašyti pateiktų skaitmeninių dokumentų kopijų originalų).
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimas – netesybos. Perkančiajai organizacijai nutraukus sutartį dėl tiekėjo kaltės, arba tiekėjui nevykdant ar netinkamai vykdant sutartį, tiekėjas, perkančiajai organizacijai pareikalavus, per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo pareikalavimo išsiuntimo turi sumokėti perkančiajai organizacijai baudą – 10 (dešimt) proc. nuo sutarties vertės su PVM. Mokėjimas atliekamas pavedimu į sutartyje nurodytą tiekėjo banko sąskaitą per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po to, kai tiekėjas pateikia šalių pasirašytą prekės perdavimo–priėmimo aktą ir elektroninę PVM sąskaitą faktūrą.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-11-22
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-02-19
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-11-22
Vietos laikas:  09:00
Vieta:  
Viešosios įstaigos Centro poliklinikos Naujamiesčio pirminės asmens sveikatos priežiūros centras, K. Kalinausko g. 4, Projektų ir viešųjų pirkimų skyrius, 6 a. arba komisijos posėdyje, kuris vykdomas nuotoliniu būdu, tuo atveju, jei įstaigoje dėl COVID-19 būtų vykdomas nuotolinis darbas.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ar jų įgalioti atstovai komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais (A dalimi. „Techninė dalis ir duomenys apie tiekėją“ ir pasiūlymų B dalimi. „Kaina“), nedalyvauja. Perkančiosios organizacijos komisija elektroninių vokų atplėšimo posėdžio rezultatus įformina protokolu.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vinius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-10-17

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.