Skaitymo patalpų ir bibliotekos patalpų, esančių Ganyklų g. 2, Palangoje, paprastojo remonto darbai
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Darbai
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Morkūnienė
Telefonas:
+370 46030658
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=730282Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=730282&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Skaitymo patalpų ir bibliotekos patalpų, esančių Ganyklų g. 2, Palangoje, paprastojo remonto darbai
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-10-06
Vietos laikas:
10:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
1. Perkančioji organizacija – Palangos Vlado Jurgučio progimnazija.
2. Darbų atlikimo vieta. Ganyklų g. 2, Palanga.
3. Sutarties terminas – 3 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo.
4. Darbų atlikimo terminas – 2 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. Darbų pabaiga bus laikomas momentas, kai bus atlikti sutartyje numatyti darbai, ištaisyti defektai.
5. Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, nepriklausančioms nuo rangovo, sutarties ir darbų atlikimo terminai gali būti pratęsti vieną kartą 1 (vieno) mėnesio laikotarpiui.
6. Už atliktus statybos darbus rangovui bus apmokama per 30 kalendorinių dienų nuo darbų priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitų faktūrų pateikimo.
7. Galimas atsiskaitymas su subrangovu.
2. Darbų atlikimo vieta. Ganyklų g. 2, Palanga.
3. Sutarties terminas – 3 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo.
4. Darbų atlikimo terminas – 2 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. Darbų pabaiga bus laikomas momentas, kai bus atlikti sutartyje numatyti darbai, ištaisyti defektai.
5. Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, nepriklausančioms nuo rangovo, sutarties ir darbų atlikimo terminai gali būti pratęsti vieną kartą 1 (vieno) mėnesio laikotarpiui.
6. Už atliktus statybos darbus rangovui bus apmokama per 30 kalendorinių dienų nuo darbų priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitų faktūrų pateikimo.
7. Galimas atsiskaitymas su subrangovu.
III.2)
Paskelbimo data
2023-09-27
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |