Skalbimo paslaugos pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ Regioninė Mažeikių ligoninė
166913899
J.Basanavičiaus g. 24
Mažeikiai
LT-89217
LT
Asmuo ryšiams:
Edita Linkuvienė
Telefonas:
+370 44398310
El. paštas:
edita.linkuviene@mazeikiuligonine.lt
Faksas:
+370 44398288
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.mazeikiuligonine.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8399
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=624826Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=624826&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Skalbimo paslaugos pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
85112100
-
Ligoninėms teikiamos skalbyklos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Specializuotos skalbimo paslaugos
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 159000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
85112100
-
Ligoninėms teikiamos skalbyklos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
VšĮ Regioninė Mažeikių ligoninė Birutės g. 17, Mažeikiai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Specializuotos skalbimo paslaugos.
Sveikatos priežiūros įstaigos skalbinių skalbimo paslaugos: nešvarių skalbinių paėmimas, gabenimas, skalbimas, balinimas, dezinfekcinių medžiagų naudojimas, džiovinimas, lyginimas, rūšiavimas, švarių skalbinių grąžinimas, transportavimas. Pirkimo objekto preliminarus kiekiai 12 mėnesių laikotarpiui - 160 000 kg.
Sveikatos priežiūros įstaigos skalbinių skalbimo paslaugos: nešvarių skalbinių paėmimas, gabenimas, skalbimas, balinimas, dezinfekcinių medžiagų naudojimas, džiovinimas, lyginimas, rūšiavimas, švarių skalbinių grąžinimas, transportavimas. Pirkimo objekto preliminarus kiekiai 12 mėnesių laikotarpiui - 160 000 kg.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Abipusiu raštišku Šalių susitarimu Paslaugos teikimo terminas gali būti pratęsta Perkančiajai organizacijai sutarties galiojimo metu nenupirkus 100 procentų Paslaugos vienetų, ne ilgesniems kaip 6 (šešių) mėnesių laikotarpiams iki Perkančioji organizacija nupirks 100 procentų Paslaugos vienetų.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
tiekėjai turi teikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu ( ES ) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma ( OL 2016 L 3, p.16). Tiekėjai, pildydami Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)
III.1.2)
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Pirkėjas apmoka Teikėjui už tinkamai suteiktas Paslaugas, vadovaujantis sutartyje ir konkurso sąlygose nustatytais reikalavimais, pagal gautas PVM sąskaitas faktūras per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos pateikimo apmokėjimui dienos. Šiame punkte nurodyti mokėjimų terminai, susieti su finansavimu, gaunamu iš trečiųjų šalių, gali būti pratęsti, tačiau bet kokiu atveju šie terminai negali 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų. Atsiskaitoma eurais, mokėjimo pavedimu į Pardavėjo Sutartyje nurodytą sąskaitą. Mokėjimas laikomas įvykdytu, kai pinigai patenka į Pardavėjo Sutartyje nurodytą sąskaitą.
2. Paslaugos pirkėjas laiku neatsiskaitęs už suteiktas paslaugas (išskyrus atvejus, kai apmokėjimas sutrinka dėl nesavalaikio ligoninės finansavimo), Teikėjui raštu pareikalavus, turi sumokėti 0,02 proc. delspinigių nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Paslaugos pirkėjas laiku neatsiskaitęs už suteiktas paslaugas (išskyrus atvejus, kai apmokėjimas sutrinka dėl nesavalaikio ligoninės finansavimo), Teikėjui raštu pareikalavus, turi sumokėti 0,02 proc. delspinigių nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-21
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 12
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-03-21
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
VšĮ Regioninė Mažeikių ligoninė, 40 kab., J. Basanavičiaus g.24, Mažeikiai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai dalyvauti nekviečiami.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai dalyvauti nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-08
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |