Skambučių centro paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra
288779560
Labdarių g. 3
Vilnius
01120
LT
Asmuo ryšiams:
Juozas Marčinskas
Telefonas:
+370 60283840
El. paštas:
juozas.marcinskas@apva.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.apva.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/477
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=703681Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=703681&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Skambučių centro paslaugos
Nuorodos numeris:
2023
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79510000
-
Atsakymo į telefonų skambučius paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Procedūrų ir techninių priemonių sukūrimas ir įdiegimas (priežiūra, koregavimas ar pan.), skambučių centro paslaugų teikimas ir ataskaitų rengimas.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 90000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79510000
-
Atsakymo į telefonų skambučius paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Procedūrų ir techninių priemonių sukūrimas ir įdiegimas (priežiūra, koregavimas ar pan.), skambučių centro paslaugų teikimas ir ataskaitų rengimas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 90000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartyje numatomas paslaugų teikimo laikotarpis 12 mėnesių su galimybe pratęsti 6 mėnesiams (pagal perkančiosios organizacijos poreikį).
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė turi neturėti pašalinimo pagrindų, numatytų pirkimo dokumentų 2 priede ir kartu su pasiūlymu pateikti („prisegti“) Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą, pagal pirkimo dokumentų 3 priedą.
Komisija pašalinimo pagrindų nebuvimą patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu (iki pasiūlymų eilės nustatymo). Kai galimas pirkimo laimėtojas teikia dokumentus, gautus iš valstybinių institucijų, laikoma, kad dokumentai, nurodantys duomenis po pasiūlymų pateikimo termino pabaigos, yra priimtini.
Komisija pašalinimo pagrindų nebuvimą patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu (iki pasiūlymų eilės nustatymo). Kai galimas pirkimo laimėtojas teikia dokumentus, gautus iš valstybinių institucijų, laikoma, kad dokumentai, nurodantys duomenis po pasiūlymų pateikimo termino pabaigos, yra priimtini.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkimo sutarties įvykdymas privalo būti užtikrintas pateikiant banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą tokiomis sąlygomis:
Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo pateikimas – per 10 darbo dienų nuo sutarties pasirašymo. Sutartis įsigalioja, kai Perkančiajai organizacijai pateikiamas sutarties įvykdymą užtikrinantis dokumentas;
Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo suma – ne mažesnė kaip 4 000,00 (keturi tūkstančiai) eurų;
Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo dalykas: bet koks tiekėjo prievolių pagal sutartį ir jos priedus pažeidimas, dalinis ar visiškas jų nevykdymas ar netinkamas jų vykdymas;
Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimas turi galioti 12 (dvylika) mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Pratęsus paslaugų suteikimo laikotarpį pagal sutarties sąlygas, tiekėjas turės pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimo pratęsimą.
Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo pateikimas – per 10 darbo dienų nuo sutarties pasirašymo. Sutartis įsigalioja, kai Perkančiajai organizacijai pateikiamas sutarties įvykdymą užtikrinantis dokumentas;
Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo suma – ne mažesnė kaip 4 000,00 (keturi tūkstančiai) eurų;
Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo dalykas: bet koks tiekėjo prievolių pagal sutartį ir jos priedus pažeidimas, dalinis ar visiškas jų nevykdymas ar netinkamas jų vykdymas;
Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimas turi galioti 12 (dvylika) mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Pratęsus paslaugų suteikimo laikotarpį pagal sutarties sąlygas, tiekėjas turės pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimo pratęsimą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-28
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-28
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-13
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |