Skuodo miesto Mosėdžio gatvės Nr. SM-38 kapitalinio remonto darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Skuodo rajono savivaldybės administracija
188751834
Vilniaus g. 13,
Skuodas
98112
LT
Asmuo ryšiams:
Vida Tautkiene
Telefonas:
+370 44044428
El. paštas:
vida.tautkiene@skuodas.lt
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
Pagrindinis adresas:
https://skuodas.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6518
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=761257Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=761257&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Skuodo miesto Mosėdžio gatvės Nr. SM-38 kapitalinio remonto darbai
Nuorodos numeris:
718957
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233252
-
Gatvių dangos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Skuodo rajono savivaldybės administracijos Centrinė perkančioji organizacija
atlieka Skuodo miesto Mosėdžio gatvės Nr. SM-38 kapitalinio remonto darbus pagal kapitalinio remonto projektą.
atlieka Skuodo miesto Mosėdžio gatvės Nr. SM-38 kapitalinio remonto darbus pagal kapitalinio remonto projektą.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233252
-
Gatvių dangos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Skuodas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Skuodo rajono savivaldybės administracijos Centrinė perkančioji organizacija
atlieka Skuodo miesto Mosėdžio gatvės Nr. SM-38 kapitalinio remonto darbus pagal kapitalinio remonto projektą „Mosėdžio g. Nr. SM-38, Skuodo m., Skuodo raj. sav. kapitalinio remonto projektas“, Nr. UL-21-0046. Pasirašęs rangos sutartį Rangovas turės įsigyti elektroninį statybos darbų žurnalą statytojo (Užsakovo) vardu jį pildyti per visą darbų vykdymo laikotarpį. Užbaigęs kapitalinio remonto darbus, rangovas turės parengti ir pateikti Užsakovui statinių geodezines išpildomąsias nuotraukas pdf ir dwg formatuose bei popierinę bylą.
atlieka Skuodo miesto Mosėdžio gatvės Nr. SM-38 kapitalinio remonto darbus pagal kapitalinio remonto projektą „Mosėdžio g. Nr. SM-38, Skuodo m., Skuodo raj. sav. kapitalinio remonto projektas“, Nr. UL-21-0046. Pasirašęs rangos sutartį Rangovas turės įsigyti elektroninį statybos darbų žurnalą statytojo (Užsakovo) vardu jį pildyti per visą darbų vykdymo laikotarpį. Užbaigęs kapitalinio remonto darbus, rangovas turės parengti ir pateikti Užsakovui statinių geodezines išpildomąsias nuotraukas pdf ir dwg formatuose bei popierinę bylą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
17
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai dalyvaujantys pirkime privalės pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD)
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutartis įsigalioja nuo tos dienos, kai Rangovas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikia Užsakovui:
1. Užpildytas ir tinkamai pasirašytas lokalines darbų sąmatas ir su Užsakovu suderintą Veiklų sąrašą;
2. Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko, kredito unijos garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą). Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 5 (penki) procentai nuo pirkimo sutarties kainos (be PVM). Jeigu Rangovas pateikia draudimo bendrovės laidavimo draudimo raštą, tai kartu su šiuo laidavimo draudimo raštu Rangovas turi pateikti ir mokestinio pavedimo kopiją, kad draudimo įmoka už išduotą laidavimo draudimo raštą yra sumokėta. Jei Sutarties vykdymo laikotarpis yra pratęsiamas, atitinkamai turi būti pratęstas ir Sutarties įvykdymo užtikrinimo galiojimas.
1. Užpildytas ir tinkamai pasirašytas lokalines darbų sąmatas ir su Užsakovu suderintą Veiklų sąrašą;
2. Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko, kredito unijos garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą). Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 5 (penki) procentai nuo pirkimo sutarties kainos (be PVM). Jeigu Rangovas pateikia draudimo bendrovės laidavimo draudimo raštą, tai kartu su šiuo laidavimo draudimo raštu Rangovas turi pateikti ir mokestinio pavedimo kopiją, kad draudimo įmoka už išduotą laidavimo draudimo raštą yra sumokėta. Jei Sutarties vykdymo laikotarpis yra pratęsiamas, atitinkamai turi būti pratęstas ir Sutarties įvykdymo užtikrinimo galiojimas.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-05-10
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-05-10
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
El. paštas:
klaipedos.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://klat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2024-04-23
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |