Slaugos ir palaikomojo gydymo pacientų maitinimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Pagėgių savivaldybės administracija
188746659
Vilniaus g. 9, LT-99288 Pagėgiai
Pagėgiai
99288
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Žuklijūtė
Telefonas:
+370 65535121
El. paštas:
r.zuklijute@pagegiai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.pagegiai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/975
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=772238Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=772238&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Slaugos ir palaikomojo gydymo pacientų maitinimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
55523000
-
Pagaminto valgio tiekimo kitoms įmonėms ar kitoms institucijoms paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Slaugos ir palaikomojo gydymo pacientų maitiinimo paslaugos Jaunimo g. 6, Pagėgiuose ( iki 15 asmenų 36 mėnesiams).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55523000
-
Pagaminto valgio tiekimo kitoms įmonėms ar kitoms institucijoms paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Pagėgių miestas, Pagėgių savivaldybė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Slaugos ir palaikomojo gydymo pacientų maitiinimo paslaugos Jaunimo g. 6, Pagėgiuose ( iki 15 asmenų 36 mėnesiams).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Užsakovui paslaugų teikimo laikotarpiu nupirkus paslaugų už mažiau kaip 100 (vieną šimtą) procentų pirkimo sutartyje nurodytos pradinės pirkimo sutarties vertės, paslaugų teikimo trukmė abipusiu raštišku šalių susitarimu gali būti pratęsiama ne ilgesniems kaip 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiams. Paslaugų teikimo laikotarpis su pratęsimais negali būti ilgesnis nei 3 metai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti minimalius kvalifikacinius reikalavimus, nustatytus konkurso sąlygose ir reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas. Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų (pagal tiekėjo pateiktą EBVPD) ir ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus (pagal tiekėjo pateiktą EBVPD). Pažymų dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo iš galimo laimėtojo bus prašoma tik kilus pagrįstam įtarimui.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. Už tinkamai ir faktiškai suteiktas Paslaugas, Užsakovas atsiskaito per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros pateikimo apmokėjimui dienos. Terminai gali būti pratęsti, tačiau negali viršyti 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų.Pirkimo sutartį nutraukus dėl Tiekėjo kaltės Užsakovas reikalauja sumokėti baudą, lygią 10 (dešimt) procentų pradinės Pirkimo sutarties vertės
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-07-16
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-07-16
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Viešojo pirkimo komisijos posėdyje Pagėgių savivaldybės administracija, 103 kab., Vilniaus g. 11, Pagėgių m.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Papildoma informacija
1. Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS).
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
3. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 19 straipsnio 7 dalimi ir 87 straipsnio 2 dalies 12 punktu, už sutarties vykdymą atsakinga Viešosios įstaigos "Pagėgių pirminės sveikatos priežiūros centras" slaugos administratorė Sigita Butvydaitė, tel. nr. (+370 441) 57307, el. p. info@pagegiupspc.lt.
1. Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS).
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
3. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 19 straipsnio 7 dalimi ir 87 straipsnio 2 dalies 12 punktu, už sutarties vykdymą atsakinga Viešosios įstaigos "Pagėgių pirminės sveikatos priežiūros centras" slaugos administratorė Sigita Butvydaitė, tel. nr. (+370 441) 57307, el. p. info@pagegiupspc.lt.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-07-05
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |