Slaugos ir palaikomojo gydymo pacientų maitinimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Pagėgių savivaldybės administracija
188746659
Vilniaus g. 9, LT-99288 Pagėgiai
Pagėgiai
99288
LT
Asmuo ryšiams: Rasa Žuklijūtė
Telefonas: +370 65535121
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.pagegiai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=772238
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Slaugos ir palaikomojo gydymo pacientų maitinimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

55523000  -  Pagaminto valgio tiekimo kitoms įmonėms ar kitoms institucijoms paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Slaugos ir palaikomojo gydymo pacientų maitiinimo paslaugos Jaunimo g. 6, Pagėgiuose ( iki 15 asmenų 36 mėnesiams).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

55523000  -  Pagaminto valgio tiekimo kitoms įmonėms ar kitoms institucijoms paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Pagėgių miestas, Pagėgių savivaldybė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Slaugos ir palaikomojo gydymo pacientų maitiinimo paslaugos Jaunimo g. 6, Pagėgiuose ( iki 15 asmenų 36 mėnesiams).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 37
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Užsakovui paslaugų teikimo laikotarpiu nupirkus paslaugų už mažiau kaip 100 (vieną šimtą) procentų pirkimo sutartyje nurodytos pradinės pirkimo sutarties vertės, paslaugų teikimo trukmė abipusiu raštišku šalių susitarimu gali būti pratęsiama ne ilgesniems kaip 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiams. Paslaugų teikimo laikotarpis su pratęsimais negali būti ilgesnis nei 3 metai.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti minimalius kvalifikacinius reikalavimus, nustatytus konkurso sąlygose ir reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas. Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų (pagal tiekėjo pateiktą EBVPD) ir ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus (pagal tiekėjo pateiktą EBVPD). Pažymų dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo iš galimo laimėtojo bus prašoma tik kilus pagrįstam įtarimui.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. Už tinkamai ir faktiškai suteiktas Paslaugas, Užsakovas atsiskaito per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros pateikimo apmokėjimui dienos. Terminai gali būti pratęsti, tačiau negali viršyti 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų.Pirkimo sutartį nutraukus dėl Tiekėjo kaltės Užsakovas reikalauja sumokėti baudą, lygią 10 (dešimt) procentų pradinės Pirkimo sutarties vertės

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-07-16
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-07-16
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Viešojo pirkimo komisijos posėdyje Pagėgių savivaldybės administracija, 103 kab., Vilniaus g. 11, Pagėgių m.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Papildoma informacija
1. Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS).
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
3. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 19 straipsnio 7 dalimi ir 87 straipsnio 2 dalies 12 punktu, už sutarties vykdymą atsakinga Viešosios įstaigos "Pagėgių pirminės sveikatos priežiūros centras" slaugos administratorė Sigita Butvydaitė, tel. nr. (+370 441) 57307, el. p. info@pagegiupspc.lt.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2024-07-05

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.