Socialinių išmokų ir pašalpų pristatymo į namus ir išmokėjimo paslaugos pirkimas

Socialinės ir kitos specialios paslaugos. Viešosios sutartys

Skelbimas apie pirkimą

Paslaugos

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Mažeikių rajono savivaldybės administracija
167371234
Laisvės g. 8
Mažeikiai
89223
LT
Asmuo ryšiams: Gabrielė Budžienė
Telefonas: +370 44398226
Faksas: +370 44325844
NUTS kodas:  LT028 -  Telšių apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.mazeikiai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=622438
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Socialinių išmokų ir pašalpų pristatymo į namus ir išmokėjimo paslaugos pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

75310000  -  Išmokų paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Kiekvieną mėnesį, Mažeikių rajono savivaldybės administracijos socialinės paramos skyriuje paskirtų socialinių išmokų ir pašalpų (toliau–Išmokos) elektroniniai mokėjimo žiniaraščiai perduodami paslaugos teikėjui, kuris pristato Išmokas gavėjams į namus, arba išmoka paslaugos teikėjo kasoje. Mažeikių r. savivaldybės administracijos socialinis paramos skyrius paslaugos tiekėjui iki einamojo mėnesio 15 dienos pateikia pagal Išmokų rūšis elektroninius mokėjimo žiniaraščius, Išmokos pagal pateiktus žiniaraščius pristatomos kiekvieną mėnesį nuo 15 d. iki 25 d. žiniaraščiuose nurodytiems gavėjams pagal Išmokos gavėjo gyvenamąją vietą arba Išmokos gavėjui pageidavus išmokamos paslaugos teikėjo kasoje.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

75310000  -  Išmokų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT028 -  Telšių apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Mažeikių rajono savivaldybė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Orientacinė perkamų paslaugų apimtis apie 1700 gavėjų per mėnesį, išmokų suma apie
1586027,00 Eur per metus, 4758083,00 Eur per 36 mėnesius.
II.2.7)

Sutarties arba preliminariosios sutarties trukmė

Trukmė mėnesiais: 37
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.4)

Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai

Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: 1. Tiekėjai kartu su pasiūlymu turės pateik užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) - aktualią redakciją, patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio
nuostatomis.
2. Tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla bus tikrinama, tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys.
3. Ekonominė ir finansinė padėtis - Netaikoma.
4. Techniniai ir profesiniai pajėgumai - Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Paslaugos teikėjas per 10 kalendorinių dienų nuo sutarties sudarymo privalo pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar draudimo bendrovės laidavimo raštą. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 5100,00 Eur (penki tūkstančiai vienas šimtas eurų).
2. Pasibaigus kalendoriniam mėnesiui, bet ne vėliau kaip iki kito mėnesio 5 (penktos) dienos, Paslaugos teikėjas, gavęs Paslaugos pirkėjo pasirašytą tarpusavio atsiskaitymų suderinimo aktą, naudojant „E sąskaitos“ priemones, pateikia PVM sąskaitą faktūrą už per praėjusį mėnesį suteiktas paslaugas. Paslaugos pirkėjas už teikiamą paslaugą Paslaugos teikėjui sumoka ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros forma

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas / Paraiškų dėl reiškiamo susidomėjimo priėmimo terminas

Data:  2022-03-31
Vietos laikas:  08:15
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių

VI dalis: Papildoma informacija

VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g. 83
Šiauliai
LT-76299
LT
Telefonas: +370 65216037

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-02-25
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.