Penktadienis, lapkričio 15 d.

Socialinių išmokų pristatymo į namus socialinių išmokų gavėjams paslaugų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Vilkaviškio rajono savivaldybės administracija
188774441
S. Nėries g. 1
Vilkaviškis
70147
LT
Asmuo ryšiams: Mindaugas Samušis
Telefonas: +370 34260092
Faksas: +370 34260092
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vilkaviskis.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=624923
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Socialinių išmokų pristatymo į namus socialinių išmokų gavėjams paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

75310000  -  Išmokų paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo tikslas – teikti Vilkaviškio rajono savivaldybės gyventojams socialinių išmokų pristatymo paslaugą Vilkaviškio rajono savivaldybės (miesto ir kaimo) gyventojams, kurie pageidauja, kad išmokos būtų pristatomos į namus.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 90000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

75310000  -  Išmokų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilkaviškio r. sav.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Socialinės išmokos mokamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos tikslinių kompensacijų 2016 m. birželio 29 d. Nr. XII-2507 įstatymu ir Lietuvos Respublikos Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymu (aktualia redakcija).
Pristatyti socialines išmokas Vilkaviškio rajono savivaldybės (miesto ir kaimo) gyventojams, kurie pageidauja, kad išmokos būtų pristatomos į namus. Kiekvieną mėnesį pagal paslaugų gavėjo parengtus ir paslaugų teikėjui pateiktus duomenis skaitmeninėje laikmenoje apie 1000 socialinių išmokų gavėjų, gyvenančių Vilkaviškio rajono savivaldybėje ( mieste ir kaime), turės būti pristatytos į namus ir išmokėtos socialinės išmokos. Preliminari išmokų suma apie 106 000 eurų per mėnesį. Išmokėti socialines išmokas skaitmeninėje laikmenoje nurodytiems gavėjams, pateikusiems asmens tapatybės dokumentą, arba asmenims, pateikusiems socialinės išmokos gavėjo pasirašytą įgaliojimą, patvirtintą įstatymų nustatyta tvarka.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 90000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. Kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ar pasitelkiamas subjektas, kurio pajėgumais dalyvis remiasi, privalo užpildyti ir pasirašyti atskirą EBVPD.
Tiekėjas turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti. Pateikiama Lietuvos banko licencija, patvirtinanti, kad tiekėjas yra mokėjimo ir (ar) elektroninių pinigų įstaiga ar kiti dokumentai, patvirtinantys tiekėjo teisę teikti piniginių išmokų pristatymo ir išmokėjimo paslaugas, kopijos arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje tiekėjas registruotas) išduotas dokumentas ar priesaikos deklaracija, liudijanti tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla. Pateikiamos dokumentų skaitmeninės kopijos.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

12. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 5 % sutarties vertės su PVM. Vykdytojas Sutarties įvykdymo užtikrinimui turi pateikti deramai įformintą, atitinkančią Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus, Užsakovui priimtino banko, kredito unijos ar draudimo bendrovės besąlygišką ir neatšaukiamą sutarties įvykdymo garantiją ar laidavimą, Užsakovui priimtina forma bei visus ją lydinčius dokumentus (originalus). Sutarties įvykdymo užtikrinimą Vykdytojas pateikia ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja banko, kredito unijos garantijos arba draudimo bendrovės laidavimo rašto išdavimo dieną ir turi galioti visą Sutarties vykdymo laikotarpį. Jei Vykdytojas per nurodytą šiame punkte laikotarpį Sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad Vykdytojas atsisakė sudaryti Sutartį, o pasirašyta Sutartis laikoma negaliojančia nuo jos pasirašymo momento.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-03-28
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-03-28
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Pirminis susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktais tiekėjų pasiūlymais vyks Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos posėdžių salėje, S. Nėries g. 1, Vilkaviškis.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais komisijos posėdyje tiekėjai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A.Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37490953
El. paštas: kaunoapygt@takas.lt

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-03-09
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.