Socialinių išmokų pristatymo į namus socialinių išmokų gavėjams paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilkaviškio rajono savivaldybės administracija
188774441
S. Nėries g. 1
Vilkaviškis
70147
LT
Asmuo ryšiams:
Mindaugas Samušis
Telefonas:
+370 34260092
El. paštas:
mindaugas.samusis@vilkaviskis.lt
Faksas:
+370 34260092
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vilkaviskis.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/350
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=624923Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=624923&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Socialinių išmokų pristatymo į namus socialinių išmokų gavėjams paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
75310000
-
Išmokų paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo tikslas – teikti Vilkaviškio rajono savivaldybės gyventojams socialinių išmokų pristatymo paslaugą Vilkaviškio rajono savivaldybės (miesto ir kaimo) gyventojams, kurie pageidauja, kad išmokos būtų pristatomos į namus.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 90000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
75310000
-
Išmokų paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilkaviškio r. sav.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Socialinės išmokos mokamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos tikslinių kompensacijų 2016 m. birželio 29 d. Nr. XII-2507 įstatymu ir Lietuvos Respublikos Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymu (aktualia redakcija).
Pristatyti socialines išmokas Vilkaviškio rajono savivaldybės (miesto ir kaimo) gyventojams, kurie pageidauja, kad išmokos būtų pristatomos į namus. Kiekvieną mėnesį pagal paslaugų gavėjo parengtus ir paslaugų teikėjui pateiktus duomenis skaitmeninėje laikmenoje apie 1000 socialinių išmokų gavėjų, gyvenančių Vilkaviškio rajono savivaldybėje ( mieste ir kaime), turės būti pristatytos į namus ir išmokėtos socialinės išmokos. Preliminari išmokų suma apie 106 000 eurų per mėnesį. Išmokėti socialines išmokas skaitmeninėje laikmenoje nurodytiems gavėjams, pateikusiems asmens tapatybės dokumentą, arba asmenims, pateikusiems socialinės išmokos gavėjo pasirašytą įgaliojimą, patvirtintą įstatymų nustatyta tvarka.
Pristatyti socialines išmokas Vilkaviškio rajono savivaldybės (miesto ir kaimo) gyventojams, kurie pageidauja, kad išmokos būtų pristatomos į namus. Kiekvieną mėnesį pagal paslaugų gavėjo parengtus ir paslaugų teikėjui pateiktus duomenis skaitmeninėje laikmenoje apie 1000 socialinių išmokų gavėjų, gyvenančių Vilkaviškio rajono savivaldybėje ( mieste ir kaime), turės būti pristatytos į namus ir išmokėtos socialinės išmokos. Preliminari išmokų suma apie 106 000 eurų per mėnesį. Išmokėti socialines išmokas skaitmeninėje laikmenoje nurodytiems gavėjams, pateikusiems asmens tapatybės dokumentą, arba asmenims, pateikusiems socialinės išmokos gavėjo pasirašytą įgaliojimą, patvirtintą įstatymų nustatyta tvarka.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 90000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. Kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ar pasitelkiamas subjektas, kurio pajėgumais dalyvis remiasi, privalo užpildyti ir pasirašyti atskirą EBVPD.
Tiekėjas turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti. Pateikiama Lietuvos banko licencija, patvirtinanti, kad tiekėjas yra mokėjimo ir (ar) elektroninių pinigų įstaiga ar kiti dokumentai, patvirtinantys tiekėjo teisę teikti piniginių išmokų pristatymo ir išmokėjimo paslaugas, kopijos arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje tiekėjas registruotas) išduotas dokumentas ar priesaikos deklaracija, liudijanti tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla. Pateikiamos dokumentų skaitmeninės kopijos.
Tiekėjas turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti. Pateikiama Lietuvos banko licencija, patvirtinanti, kad tiekėjas yra mokėjimo ir (ar) elektroninių pinigų įstaiga ar kiti dokumentai, patvirtinantys tiekėjo teisę teikti piniginių išmokų pristatymo ir išmokėjimo paslaugas, kopijos arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje tiekėjas registruotas) išduotas dokumentas ar priesaikos deklaracija, liudijanti tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla. Pateikiamos dokumentų skaitmeninės kopijos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
12. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 5 % sutarties vertės su PVM. Vykdytojas Sutarties įvykdymo užtikrinimui turi pateikti deramai įformintą, atitinkančią Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus, Užsakovui priimtino banko, kredito unijos ar draudimo bendrovės besąlygišką ir neatšaukiamą sutarties įvykdymo garantiją ar laidavimą, Užsakovui priimtina forma bei visus ją lydinčius dokumentus (originalus). Sutarties įvykdymo užtikrinimą Vykdytojas pateikia ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja banko, kredito unijos garantijos arba draudimo bendrovės laidavimo rašto išdavimo dieną ir turi galioti visą Sutarties vykdymo laikotarpį. Jei Vykdytojas per nurodytą šiame punkte laikotarpį Sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad Vykdytojas atsisakė sudaryti Sutartį, o pasirašyta Sutartis laikoma negaliojančia nuo jos pasirašymo momento.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-28
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-03-28
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pirminis susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktais tiekėjų pasiūlymais vyks Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos posėdžių salėje, S. Nėries g. 1, Vilkaviškis.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais komisijos posėdyje tiekėjai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A.Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490953
El. paštas:
kaunoapygt@takas.lt
Interneto adresas:
http://kat.teismai.lt/lt/kauno-apygardos-teismas.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-09
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |