Socialinių kortelių gaminimo ir aptarnavimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vilniaus al. 18, Druskininkai
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams:
Daina Liubivė, Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vyriausioji specialistė
Telefonas:
+370 31353763
El. paštas:
daina.liubive@druskininkai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.druskininkusavivaldybe.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6517
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=664105Daugiau informacijos galima gauti
kitu adresu:
Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vilniaus al. 18, Druskininkai
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Slidziauskienė, Socialinės paramos skyriaus vyriausioji specialistė
Telefonas:
+370 31355744
El. paštas:
asta.s@druskininkai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.druskininkusavivaldybe.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6517
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=664105&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Socialinių kortelių gaminimo ir aptarnavimo paslaugos
Nuorodos numeris:
626870
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
85320000
-
Socialinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Socialinių kortelių gaminimo ir aptarnavimo paslaugos. Per 1 (vieną) mėnesį į socialines korteles bus pervedama apie 6000,00 Eur, per 36 (trisdešimt šešis) mėnesius apie 216 000,00 Eur. Per 36 (trisdešimt šešis) mėnesius numatomas socialinių kortelių kiekis apie 110 vnt. Socialinių kortelių skaičius gali didėti arba mažėti iki 20 procentų. Teikėjas Druskininkų savivaldybėje turi turėti ne mažiau kaip 2 prekybos centrus.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
85321000
-
Administracinės socialinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Druskininkų savivaldybės teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija kiekvieną mėnesį perveda į socialines korteles asmenims, patyrusiems socialinę riziką, socialines pašalpas ir išmokas vaikams. Socialinės paramos skyrius teikėjui pateikia pareiškėjų, patyrusių socialinę riziką, vardinį sąrašą ir nurodo skiriamą sumą. Asmenys, patyrę socialinę riziką, socialine kortele gali mokėti už perkamus maisto produktus, drabužius, avalynę, higienos, buities, mokyklines ir kitas pirmo būtinumo prekes. Socialinės paramos gavėjai gali pirkti ir kitas, sąraše neišvardintas prekes, išskyrus alkoholį, tabako gaminius ir loterijos bilietus. Taip pat apmokėti už komunalines paslaugas. Draudžiamas grynųjų pinigų nuo socialinės kortelės sąskaitos nuėmimas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
iekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo. EBVPD pildomas jį įkėlus į interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu.
Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų, ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus.
Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų, ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Finansinio ir ekonominio pajėgumo reikalavimai nekeliami.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
techninio ir profesinio pajėgumo reikalavimai nekeliami.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkėjui pateikus socialinių kortelių turėtojų sąrašą bei sutartyje nustatytu terminu pervedus pardavėjui sąraše nurodytą pinigų sumą, o pardavėjui nepagaminus sutartyje nustatytu terminu sąraše nurodyto kortelių skaičiaus, pardavėjas, pirkėjui raštu pareikalavus, moka pirkėjui 0,02 % (dvi šimtąsias procento) dydžio delspinigius nuo nepagamintoms kortelėms pagal sąrašą tenkančios pinigų sumos už kiekvieną nepagaminimo dieną sąraše nurodyto kortelių skaičiaus. Ši taisyklė taikoma tik tuo atveju, jei pirkėjo pateiktas socialinių kortelių turėtojų sąrašas atitinka visus sutartyje jam nustatytus reikalavimus. Delspinigiai sumokami pirkėjui ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo pareikalavimo gavimo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-10-24
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-01-31
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-10-24
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Druskininkų savivaldybės administracija Vasario 16-osiosg. 7, LT-66118 Druskininkai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:
2025 m. IV ketvirtį
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS).
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 37324164
Interneto adresas:
http://kat.teismai.lt/lt/titulinis.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrius
VI.5)
Paskelbimo data
2022-10-10
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |