Socialinių kortelių pagaminimas, jų išdavimas, administravimas, socialinių išmokų pervedimas į jas ir prekių išdavimas
Socialinės ir kitos specialios paslaugos. Viešosios sutartys
Skelbimas apie pirkimą
Paslaugos
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus miesto savivaldybės administracija
188710061
Konstitucijos pr.3
Vilnius
09601
LT
Asmuo ryšiams:
Neringa Vaitiekūnaitė
Telefonas:
+370 52112693
El. paštas:
Neringa.Vaitiekunaite@vilnius.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vilnius.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5247
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=717663Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=717663&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Socialinių kortelių pagaminimas, jų išdavimas, administravimas, socialinių išmokų pervedimas į jas ir prekių išdavimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
75310000
-
Išmokų paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamas socialinių kortelių pagaminimas, jų išdavimas, administravimas, socialinių išmokų pervedimas į jas ir prekių išdavimas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
75310000
-
Išmokų paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamų paslaugų apimtys – per 36 (trisdešimt šešių) mėnesių paslaugų teikimo terminą į socialines korteles numatoma pervesti maksimaliai 1 500 000,00 EUR. Nurodyta suma yra maksimali ir Klientas neįsipareigoja 36 (trisdešimt šešių) mėnesių paslaugų teikimo terminu pervesti visos nurodytos maksimalios socialinių išmokų sumos (1 500 000,00 EUR). Preliminarus asmenų, kuriems per 36 (trisdešimt šešių) mėnesių paslaugų teikimo terminą bus pervedamos socialinės išmokos į socialines korteles skaičius – 3300 asmenų, kuris gali kisti priklausomai nuo ekonominės situacijos šalyje. Kiekvieno Paslaugų teikėjo, su kuriuo bus sudaroma preliminarioji sutartis ir pirkimo sutartis, tikslios teikiamų paslaugų apimtys priklausys nuo socialinę riziką patiriančių socialinės pašalpos gavėjų Paslaugų teikėjo (prekybos tinklo) pasirinkimo.
II.2.7)
Sutarties arba preliminariosios sutarties trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Preliminarioji sutartis bus sudaryta su dalyviais, kurių pasiūlymai bus pripažinti laimėjusiais šį pirkimą. Laimėtojais bus pripažinti visi nustatytoje pasiūlymų eilėje esantys dalyvių pasiūlymai, kurių pasiūlymai nebus atmesti pagal šių pirkimo dokumentų nuostatas.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkimo sutartis bus užtikrinama joje nurodytomis netesybomis.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros forma
Atviras konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį
Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas / Paraiškų dėl reiškiamo susidomėjimo priėmimo terminas
Data:
2023-08-08
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
VI dalis: Papildoma informacija
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-07-05
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |