Socialinių mokėjimo kortelių pagaminimo, aptarnavimo ir maisto produktų bei kitų pirmo būtinumo prekių pardavimo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Ukmergės rajono savivaldybės administracija
188752174
Kęstučio a. 3, LT-20114 Ukmergė
Ukmergė
20114
LT
Asmuo ryšiams:
Aušra Strumilienė
Telefonas:
+370 34060264
El. paštas:
a.strumiliene@ukmerge.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.ukmerge.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6606
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=677781Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=677781&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Socialinių mokėjimo kortelių pagaminimo, aptarnavimo ir maisto produktų bei kitų pirmo būtinumo prekių pardavimo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
85320000
-
Socialinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Tiekėjas turi: savo sąskaita bei lėšomis pagaminti socialines mokėjimo korteles, pagal perkančiosios organizacijos pateiktą sąrašą; parduoti nurodytų socialinių mokėjimo kortelių turėtojų nuosavybėn kokybiškas prekes, parduodamas teikėjo prekybos (pristatymo) vietose, sutartyje nustatyta tvarka; suteikti socialinės mokėjimo kortelės turėtojui teisę be papildomo apmokėjimo įsigyti prekes teikėjo prekybos (pristatymo) vietose su siūloma nuolaida; užtikrinti pakankamą prekių asortimentą: maisto prekės, asmens higienos prekės, buities prekės, mokyklinės prekės.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 396694.21
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
15800000
-
Įvairūs maisto produktai
18300000
-
Apranga
79342320
-
Klientų aptarnavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ukmergės rajonas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Preliminarus socialinių mokėjimo kortelių turėtojų skaičius sutarties galiojimo laikotarpiu - 150 šeimų (asmenų). Kiekvieną mėnesį į socialines mokėjimų korteles bus pervedama apie 18 000 Eur. Perkančioji organizacija neįsipareigoja pervesti visos numatytos maksimalios sumos. Socialinių mokėjimo kortelių skaičius gali keistis (didėti arba mažėti) iki 20 proc.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 396694.21
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimas atliekamas CVP IS priemonėmis. Pasiūlymus tiekėjai teikia tik per CVP IS
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi įrodyti, kad nėra pagrindo jį pašalinti iš pirkimų pagal VPĮ 46 straipsnio „Tiekėjų pašalinimo pagrindai“ nuostatas. Tiekėjas kartu su pirkimo dokumentais turi pateikti užpildytą Pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas“ (toliau – EBVPD) pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas adresu http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu.
Reikalavimai dėl EBVPD pateikimo:
1. jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai;
2. jei tiekėjas (ar ūkio subjektų grupė) ketina pasitelkti subtiekėjus (-us) ar ūkio subjektą (us), kuriuo (-iais) planuojama remtis įrodinėjant tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) kvalifikaciją, EBVPD teikiamas už kiekvieną subtiekėją;
3. jei tiekėjas (ar ūkio subjektų grupė) ketina pasitelkti specialistus ar ekspertus, kuriais bus remiamasi įrodinėjant tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) kvalifikaciją, tačiau jie nėra tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) ar tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) pasitelkiamo (-ų) subtiekėjo (-ų) darbuotojai pasiūlymo pateikimo metu, o laimėjimo atveju nebus įdarbinti, teikiamas šių subjektų EBVPD;
4. jei tiekėjas naudojasi trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie Perkančiosios organizacijos poreikio įsigyti prekes/paslaugas/darbus tenkinimo (tiesiogiai neprisidės prie prekių/paslaugų/darbų atlikimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį) priemonėmis, tuomet tiekėjas neprivalo teikti jų EBVPD.
Teisė verstis atitinkama veikla: Tiekėjas turi teisę verstis prekybos veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai vykdyti.
Reikalavimai dėl EBVPD pateikimo:
1. jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai;
2. jei tiekėjas (ar ūkio subjektų grupė) ketina pasitelkti subtiekėjus (-us) ar ūkio subjektą (us), kuriuo (-iais) planuojama remtis įrodinėjant tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) kvalifikaciją, EBVPD teikiamas už kiekvieną subtiekėją;
3. jei tiekėjas (ar ūkio subjektų grupė) ketina pasitelkti specialistus ar ekspertus, kuriais bus remiamasi įrodinėjant tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) kvalifikaciją, tačiau jie nėra tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) ar tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) pasitelkiamo (-ų) subtiekėjo (-ų) darbuotojai pasiūlymo pateikimo metu, o laimėjimo atveju nebus įdarbinti, teikiamas šių subjektų EBVPD;
4. jei tiekėjas naudojasi trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie Perkančiosios organizacijos poreikio įsigyti prekes/paslaugas/darbus tenkinimo (tiesiogiai neprisidės prie prekių/paslaugų/darbų atlikimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį) priemonėmis, tuomet tiekėjas neprivalo teikti jų EBVPD.
Teisė verstis atitinkama veikla: Tiekėjas turi teisę verstis prekybos veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai vykdyti.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
-
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
-
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Nustatytu laiku su Paslaugų teikėju neatsiskaitęs Užsakovas moka 0,02 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo neapmokėtų suteiktų Paslaugų kainos.
Paslaugų teikėjui laiku nepervedus (negrąžinus) neišmokėtų išmokų likučio, Užsakovas pareikalauja iš Paslaugų teikėjo sumokėti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo negrąžintos sumos.
Mokėtinos sumos Paslaugų suteikimui bus pervedamos į Paslaugų teikėjo nurodytą banko sąskaitą, kiekvieno mėnesio 12-16 dienomis. Paslaugų teikėjas turi pildyti socialinių mokėjimo kortelių sąskaitas sąraše numatytomis sumomis per 1 d.d. nuo Užsakovo pervestų pinigų į Paslaugų teikėjo nurodytą sąskaitą gavimo. Kiekvieną mėnesį į socialines mokėjimų korteles bus pervedama apie 18 000,00 Eur. Užsakovas neįsipareigoja pervesti visos numatytos maksimalios sumos. Socialine mokėjimo kortele galima atsiskaityti tik esant teigiamam sąskaitos likučiui.
Paslaugų teikėjui laiku nepervedus (negrąžinus) neišmokėtų išmokų likučio, Užsakovas pareikalauja iš Paslaugų teikėjo sumokėti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo negrąžintos sumos.
Mokėtinos sumos Paslaugų suteikimui bus pervedamos į Paslaugų teikėjo nurodytą banko sąskaitą, kiekvieno mėnesio 12-16 dienomis. Paslaugų teikėjas turi pildyti socialinių mokėjimo kortelių sąskaitas sąraše numatytomis sumomis per 1 d.d. nuo Užsakovo pervestų pinigų į Paslaugų teikėjo nurodytą sąskaitą gavimo. Kiekvieną mėnesį į socialines mokėjimų korteles bus pervedama apie 18 000,00 Eur. Užsakovas neįsipareigoja pervesti visos numatytos maksimalios sumos. Socialine mokėjimo kortele galima atsiskaityti tik esant teigiamam sąskaitos likučiui.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-12-27
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-12-27
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Kęstučio a. 3, Ukmergė, Centralizuotų viešųjų pirkimų skyrius 36 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojantis CVP IS. Registracija CVP IS yra nemokama.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
www.vat.lt/lt/vilniaus-apygardos-teismas.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijos Perkančiojoje organizacijoje nagrinėjamos ir sprendimai dėl pretenzijų priimami Viešųjų pirkimų įstatymo 102,103 straipsniuose nustatyta tvarka. Perkančioji organizacija nagrinėja tik tas tiekėjų pretenzijas, kurios gautos iki pirkimo sutarties sudarymo dienos ir pateiktos laikantis Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatytų terminų. Perkančioji organizacija nenagrinėja pretenzijų, teikiamų pakartotinai dėl to paties Perkančiosios organizacijos priimto sprendimo arba atlikto veiksmo. Teisę ginčyti Perkančiosios organizacijos veiksmus ar priimtus sprendimus teismine tvarka tiekėjas gali Viešųjų pirkimų įstatymo 101, 102, 104 straipsniuose nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-09
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |