Spausdinimo įrangos nuoma
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams:
Deimantė Valavičiūtė
Telefonas:
+370 37326297
El. paštas:
deimante.valaviciute@kaunoklinikos.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoklinikos.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2153
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=661960Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=661960&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Spausdinimo įrangos nuoma
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
30232110
-
Lazeriniai spausdintuvai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Spausdinimo įrangos nuoma
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 12396.69
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
30232110
-
Lazeriniai spausdintuvai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
LSMUL Kauno klinikos, Eiveniu g. 2, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Spausdinimo įrangos nuoma
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 12396.69
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
38
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1.Jeigu Nuomininkas neatsiskaito per minėtą laiką, Nuomotojas gali reikalauti 0,05 % delspinigių už kiekvieną uždelstą mokėti dieną nuo neapmokėtos sąskaitos sumos (be PVM).
2.Jei Nuomotojas nepašalina Įrangos ir (ar) jos komponentų gedimo per 2.3.6-2.3.7 punktuose nurodytą terminą, Nuomotojas, Nuomininkui raštu pareikalavus, moka 0,05 % dydžio delspinigius nuo Pradinės sutarties vertės be PVM, nurodytos Sutarties 4.2 punkte, už kiekvieną uždelstą dieną.
3.Jei Nuomotojas neatlieka įsipareigojimų Sutarties 5.2 ir (ar) 6.1.4, ir (ar) 6.1.5, ir (ar) 6.1.6 punktuose nustatytais terminais, tai Nuomininkas be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, pradeda skaičiuoti 0,05 % dydžio delspinigius nuo Pradinės sutarties vertės be PVM, nurodytos šios Sutarties 4.2 punkte, už kiekvieną termino praleidimo dieną iki atitinkamo įsipareigojimo įvykdymo dienos.
2.Jei Nuomotojas nepašalina Įrangos ir (ar) jos komponentų gedimo per 2.3.6-2.3.7 punktuose nurodytą terminą, Nuomotojas, Nuomininkui raštu pareikalavus, moka 0,05 % dydžio delspinigius nuo Pradinės sutarties vertės be PVM, nurodytos Sutarties 4.2 punkte, už kiekvieną uždelstą dieną.
3.Jei Nuomotojas neatlieka įsipareigojimų Sutarties 5.2 ir (ar) 6.1.4, ir (ar) 6.1.5, ir (ar) 6.1.6 punktuose nustatytais terminais, tai Nuomininkas be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, pradeda skaičiuoti 0,05 % dydžio delspinigius nuo Pradinės sutarties vertės be PVM, nurodytos šios Sutarties 4.2 punkte, už kiekvieną termino praleidimo dieną iki atitinkamo įsipareigojimo įvykdymo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-10-24
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-01-24
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-10-24
Vietos laikas:
08:45
Vieta:
LSMUL Kauno klinikos , Eivenių g.2, LT-50161 Kaunas, Paslaugų centras, III aukštas, "Viešųjų pirkimų tarnyba
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai dalyvauti nekviečiami
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 3 dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, kurio nuoroda paskelbta 2017 m. spalio 16 d. Komisijos įgyvendinimo sprendime (ES) 2017/1870 dėl nuorodos į Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą ir sintaksių sąrašo paskelbimo pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2014/55/ES (OL 2017 L 266, p. 19) (toliau – Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartas), teikiamos Nuomotojo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu. Jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Nuomininko ir Nuomotojo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis. Pasikeitus teisės aktų nuostatoms dėl mokėjimo dokumentų pateikimo naudojantis informacine sistema „E. sąskaita“, atitinkamai taikomas tuo metu galiojantis teisinis reguliavimas.
2. Už nuomojamą kokybišką Įrangą Nuomininkas mokės Nuomotojui pagal Įrangos nuomos ir Įranga atliktos kopijos įkainius, nurodytus Sutarties priede Nr. 2, Kainų žiniaraštyje.
3. Pateikiamoje sąskaitoje faktūroje turi būti nurodyta:
3.1. nuomojama Įranga ir laikotarpis už kurį mokamas nuomos mokestis;
3.2. Įranga atliktų kopijų skaičius. Kartu su sąskaita faktūra Nuomininkui turi būti pateiktas dokumentas, įrodantis Įranga atliktų kopijų skaičių.
4. Mokėjimai atliekami eurais
2. Už nuomojamą kokybišką Įrangą Nuomininkas mokės Nuomotojui pagal Įrangos nuomos ir Įranga atliktos kopijos įkainius, nurodytus Sutarties priede Nr. 2, Kainų žiniaraštyje.
3. Pateikiamoje sąskaitoje faktūroje turi būti nurodyta:
3.1. nuomojama Įranga ir laikotarpis už kurį mokamas nuomos mokestis;
3.2. Įranga atliktų kopijų skaičius. Kartu su sąskaita faktūra Nuomininkui turi būti pateiktas dokumentas, įrodantis Įranga atliktų kopijų skaičių.
4. Mokėjimai atliekami eurais
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-09-16
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |