Specialios paskirties mobilūs konteineriai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Marijampolės apskrities atliekų tvarkymo centras
151479265
Vokiečių g. 10
Marijampolė
68137
LT
Asmuo ryšiams:
Eglė Žukauskienė
Telefonas:
+370 61815123
El. paštas:
[email protected]
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.maatc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8779
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=650367Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=650367&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Uždaroji akcinė bendrovė
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Specialios paskirties mobilūs konteineriai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34221000
-
Specialios paskirties mobilūs konteineriai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – specialios paskirties mobilūs konteineriai, popieriaus/kartono atliekų surinkimui, perkami Marijampolės regione 2 didelius gabaritų atliekų surinkimo aikštelėms (DGASA).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34221000
-
Specialios paskirties mobilūs konteineriai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – specialios paskirties mobilūs konteineriai, popieriaus/kartono atliekų surinkimui, perkami Marijampolės regione 2 didelius gabaritų atliekų surinkimo aikštelėms (DGASA).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Marijampolės regiono komunalinių atliekų rūšiuojamojo surinkimo infrastruktūros plėtra“
Projekto kodas Nr. 05.2.1-APVA-R-008-41-000
Projekto kodas Nr. 05.2.1-APVA-R-008-41-000
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (kiekvienas tiekėjų grupės narys, jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), subtiekėjai ir kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą ( EBVPD) – preliminariai patvirtinantį, kad tiekėjas (kiekvienas tiekėjų grupės narys, jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), ir kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi, neatitinka konkurso sąlygose nustatytų pašalinimo pagrindų, nurodytų šių konkurso sąlygose.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už Prekes apmokama per 60 dienų nuo pateiktų mokėjimo dokumentų patvirtinimo. Pirkėjas mokėjimus atlieka tik gavęs finansavimą iš Europos Sąjungos paramos projektą įgyvendinančiosios institucijos. Pardavėjas Sąskaitą Pirkėjui turi teisę pateikti tik po to, kai Pirkėjas priėmė Prekę pagal Priėmimo-perdavimo aktą.
Avansinį mokėjimą, iki 30 proc. sutarties vertės (be PVM), Pirkėjas perveda Pardavėjui ne vėliau kaip per 30 dienų nuo Pardavėjo tinkamų dokumentų pateikimo Pirkėjui dienos.
Pardavėjas per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos turi pateikti Pirkėjui 10 proc. Sutarties vertės Eur be PVM Sutarties įvykdymo užtikrinimą.
Avansinį mokėjimą, iki 30 proc. sutarties vertės (be PVM), Pirkėjas perveda Pardavėjui ne vėliau kaip per 30 dienų nuo Pardavėjo tinkamų dokumentų pateikimo Pirkėjui dienos.
Pardavėjas per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos turi pateikti Pirkėjui 10 proc. Sutarties vertės Eur be PVM Sutarties įvykdymo užtikrinimą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-07-25
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-07-25
Vietos laikas:
08:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT-44312
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
VPĮ VI skyrius.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-07-12
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |