Specialiųjų kompetencijų mokymų organizavimo ir vykdymo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninė
302583800
Josvainių g. 2
Kaunas
47144
LT
Asmuo ryšiams:
Gintarė Čujevienė
Telefonas:
+370 37342057
El. paštas:
gintare.cujeviene@kaunoligonine.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoligonine.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/22248
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=622535Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=622535&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Specialiųjų kompetencijų mokymų organizavimo ir vykdymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
80511000
-
Darbuotojų mokymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Specialiųjų kompetencijų mokymų organizavimo ir vykdymo paslaugos, įsigyjamos įgyvendinant Interreg Lietuva – Latvija bendradarbiavimo abipus sienos programos projektą Nr. LLI-512 „Reabilitacijos paslaugų prieinamumo ir efektyvumo pagerinimas Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninėje ir Reabilitacijos centre “Razna“ (RehabServices)“. Mokymų temos: traumatologinių pacientų kineziterapijos / ergoterapijos ypatumai; juosmeninės stuburo dalies ištyrimas ir gydymas manualine terapija ir fiziniais pratimais; judėjimo būdai ir jų poveikis endokrininių ligų kontrolei ir jų komplikacijų prevencijai; raumenų ir raumenų grandžių testavimas ir korekcija; raumenų disbalansas ir efektyvus raumenų grandžių treniravimas; peties sąnario ištyrimas ir reabilitacija; elastinio pasipriešinimo sistema ir funkcinių pratimų koncepcija kineziterapijoje.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80511000
-
Darbuotojų mokymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Specialiųjų kompetencijų mokymų organizavimo ir vykdymo paslaugos - 1 kompl.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Interreg Lietuva – Latvija bendradarbiavimo abipus sienos programos projektas Nr. LLI-512 „Reabilitacijos paslaugų prieinamumo ir efektyvumo pagerinimas Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninėje ir Reabilitacijos centre “Razna“ (RehabServices)".
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjui dėl savo kaltės laiku nesuteikus Paslaugų per Sutartyje ar Užsakovo numatytą terminą, Užsakovas turi teisę pradėti skaičiuoti 0,02 % dydžio delspinigius nuo Paslaugų kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną iki sutartinių įsipareigojimų įvykdymo dienos, bet ne ilgiau kaip 30 dienų nuo termino praleidimo dienos. Praėjus 30 dienų terminui, Užsakovas gali vienašališkai nutraukti Sutartį arba skaičiuoti delspinigius toliau.
Paslaugų Teikėjas, neįvykdęs ar tinkamai neįvykdęs Sutartyje ar jos prieduose nustatytų įsipareigojimų (suteiktos Paslaugos neatitinka kokybinių ir kitų reikalavimų nustatytų Sutartyje ar Techninėje specifikacijoje, tris kartus praleistas nustatytas terminas įvykdyti įsipareigojimus, neištaisyti nustatyti suteiktų Paslaugų trūkumai) Sutartyje ar Užsakovo nustatytais terminais, Užsakovui pareikalavus, privalo sumokėti, dėl Sutarties netinkamo įvykdymo nustatytą 1000 Eur vienkartinę baudą.
Paslaugų Teikėjas, neįvykdęs ar tinkamai neįvykdęs Sutartyje ar jos prieduose nustatytų įsipareigojimų (suteiktos Paslaugos neatitinka kokybinių ir kitų reikalavimų nustatytų Sutartyje ar Techninėje specifikacijoje, tris kartus praleistas nustatytas terminas įvykdyti įsipareigojimus, neištaisyti nustatyti suteiktų Paslaugų trūkumai) Sutartyje ar Užsakovo nustatytais terminais, Užsakovui pareikalavus, privalo sumokėti, dėl Sutarties netinkamo įvykdymo nustatytą 1000 Eur vienkartinę baudą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-16
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-03-16
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
VšĮ Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninė, Viešųjų pirkimų skyrius, Hipodromo g. 13, Kaunas.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-02-24
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |