SPEKTAKLIO „QUANTA“ DEKORACIJŲ GAMYBOS PASLAUGŲ PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos nacionalinis dramos teatras
190753924
Gedimino pr. 4, Vilniaus m., 01103 Vilniaus m. sav
Vilnius
01103
LT
Asmuo ryšiams:
Jurga Stonienė
Telefonas:
+370 67746791
El. paštas:
jurga.stoniene@teatras.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.teatras.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/10422
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=769888Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=769888&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Laisvalaikis, kultūra ir religija
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
SPEKTAKLIO „QUANTA“ DEKORACIJŲ GAMYBOS PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79931000
-
Interjero dekoravimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Statomam spektakliui Quanta reikalingos dekoracijos:
1 P.o.d. – Dekoracijos „Kambarys“ gamybos paslaugos;
2 P.o.d. – Dekoracijos „Mobilios sienos“ gamybos paslaugos.
1 P.o.d. – Dekoracijos „Kambarys“ gamybos paslaugos;
2 P.o.d. – Dekoracijos „Mobilios sienos“ gamybos paslaugos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Dekoracijos „Kambarys“ gamybos paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79931000
-
Interjero dekoravimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Dekoracija „Kambarys“ susideda iš 4 (keturių) vienodų Kampinių kambarių ir 1 (vienos) surenkamos konstrukcijos projekciniam ekranui – Projekcinio rėmo. Paslaugų teikėjas turi pagaminti dekoraciją pagal techninėje specifikacijoje pateiktus reikalavimus. Dekoracijos detalūs aprašymai su brėžiniais pateikiami 1 priedo prieduose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 41000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikėjas turi teisę į Paslaugų termino pratęsimą, ne daugiau kaip 10 (dešimt) darbo dienų, tik tuomet, jei konkrečių aplinkybių, dėl kurių Paslaugų pristatymas Sutartyje nustatyta tvarka bei terminais nėra įmanomas. Kiekvienu tokiu atveju, Paslaugų teikėjas raštu nedelsdamas, apie tai praneša Užsakovui, pateikdamas minėtų aplinkybių egzistavimo įrodymus.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Dekoracijos montavimas numatomas Lietuvos nacionaliniame dramos teatro patalpose.
Paslaugų teikėjui tinkamai įvykdžius visus sutartinius įsipareigojimus, Užsakovas sumoka Paslaugų teikėjui visą Sutarties kainą per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų Sutarties Bendrųjų sąlygų 5 skyriuje nustatyta tvarka.
Paslaugų teikėjui tinkamai įvykdžius visus sutartinius įsipareigojimus, Užsakovas sumoka Paslaugų teikėjui visą Sutarties kainą per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų Sutarties Bendrųjų sąlygų 5 skyriuje nustatyta tvarka.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Dekoracijos „Mobilios sienos“ gamybos paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79931000
-
Interjero dekoravimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Dekoracija „Mobilios sienos“ susideda iš 8 (aštuonių) vienodų Tiesių sienų 1 ir 4 (keturių) vienodų Lenktų sienų 2. Paslaugų teikėjas turi pagaminti dekoraciją pagal TS pateiktus reikalavimus. Dekoracijos detalūs aprašymai su brėžiniais pateikiami 1 priedo prieduose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 15000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikėjas turi teisę į Paslaugų termino pratęsimą, ne daugiau kaip 10 (dešimt) darbo dienų, tik tuomet, jei konkrečių aplinkybių, dėl kurių Paslaugų pristatymas Sutartyje nustatyta tvarka bei terminais nėra įmanomas. Kiekvienu tokiu atveju, Paslaugų teikėjas raštu nedelsdamas, apie tai praneša Užsakovui, pateikdamas minėtų aplinkybių egzistavimo įrodymus.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Dekoracijos montavimas numatomas Lietuvos nacionaliniame dramos teatro patalpose (Gedimino pr.4, Vilnius).
Paslaugų teikėjui tinkamai įvykdžius visus sutartinius įsipareigojimus, Užsakovas sumoka Paslaugų teikėjui visą Sutarties kainą per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų Sutarties Bendrųjų sąlygų 5 skyriuje nustatyta tvarka.
Paslaugų teikėjui tinkamai įvykdžius visus sutartinius įsipareigojimus, Užsakovas sumoka Paslaugų teikėjui visą Sutarties kainą per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų Sutarties Bendrųjų sąlygų 5 skyriuje nustatyta tvarka.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
5.1. Jeigu Paslaugų teikėjas vėluoja suteikti Paslaugas/jų etapą ar ištaisyti jų trūkumus ne dėl Užsakovo kaltės, Užsakovas nuo kitos dienos Paslaugų teikėjui skaičiuoja 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną nuo kainos, įskaitant PVM, jei jis Sutarčiai taikomas, maksimalią delspinigių skaičiavimo ribą nustatant 20 (dvidešimt) procentų, skaičiuojamų nuo Sutarties maksimalios kainos, įskaitant PVM, jei jis Sutarčiai taikomas.
5.2. Jei Užsakovas uždelsia atsiskaityti už tinkamai Paslaugų teikėjo suteiktas kokybiškas Paslaugas per Sutartyje nurodytą terminą, Paslaugų teikėjas nuo kitos dienos skaičiuoja Užsakovui 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos, įskaitant PVM, maksimalią delspinigių skaičiavimo ribą nustatant 20 (dvidešimt) procentų, skaičiuojamų nuo Sutarties maksimalios kainos, įskaitant PVM, jei jis Sutarčiai taikomas.
5.2. Jei Užsakovas uždelsia atsiskaityti už tinkamai Paslaugų teikėjo suteiktas kokybiškas Paslaugas per Sutartyje nurodytą terminą, Paslaugų teikėjas nuo kitos dienos skaičiuoja Užsakovui 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos, įskaitant PVM, maksimalią delspinigių skaičiavimo ribą nustatant 20 (dvidešimt) procentų, skaičiuojamų nuo Sutarties maksimalios kainos, įskaitant PVM, jei jis Sutarčiai taikomas.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
Pagreitinta procedūra
Pagrindimas:
Išankstinis informacinis parnešimas Nr. 245882-2024
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-07-01
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-07-01
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
VILNIAUS APYGARDOS TEISMAS
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-06-20
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |