Sporto g.(ruožo nuo S. Dariaus ir S. Girėno g. iki Ramybės g.) ir Ramybės g. (ruožo nuo Ramybės g. iki Žemaičių g.), Palangoje, paprastojo remonto darbai

Mažos vertės skelbimas

Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu

Darbai

I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112, LT-00153 Palanga
Palanga
LT-00153
LT
Asmuo ryšiams: Rasa Morkūnienė
Telefonas: +370 46030658
El. paštas: vps@palanga.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.palanga.lt

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=665887
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu

II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija

II.1)

Pavadinimas

Sporto g.(ruožo nuo S. Dariaus ir S. Girėno g. iki Ramybės g.) ir Ramybės g. (ruožo nuo Ramybės g. iki Žemaičių g.), Palangoje, paprastojo remonto darbai
II.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.3)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.5)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-10-20
Vietos laikas:  00:00

III dalis: Papildoma informacija

III.1)

Papildoma informacija

1. Darbus atlikti rangovas privalo iki 2022-11-30 dienos, iš jų per 1 savaitę turi būti parengti darbų aprašai.
2. Sutarties pabaiga –2022-12-30.
3. Už gatvių paprastojo remonto atliktus darbus užsakovas apmoka Lietuvos automobilių kelių direkcijos lėšomis, pagal iki einamojo mėnesio 21 dienos gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų ar paslaugų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras) per 5 darbo dienas po lėšų gavimo iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos, bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų.
4. Galutinis atsiskaitymas, t. y. likus ne mažiau kaip 20 procentų aktuojamų darbų, priimamas tik pateikus išpildomąsias geodezines nuotraukas ir palyginus atliktų darbų kiekius su išpildomąja geodezine dokumentacija. Išpildomojoje dokumentacijoje turi atsispindėti dangų kiekiai.
5. Tiesioginis atsiskaitymas su subtiekėjais dėl apmokėjimo pagal sutartį ypatumų (t. y. delspinigių skaičiavimo, dėl sulaikomų pinigų ir pan.) nenumatomas.
III.2)

Paskelbimo data

2022-10-10

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.