Trečiadienis, lapkričio 13 d.

Sporto paskirties inžinerinio statinio, kitos paskirties inžinerinių statinių, Vilniaus g. 2, Kretinga, naujos statybos ir rekonstravimo darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kretingos rajono savivaldybės administracija
188715222
Savanorių g. 29A, LT-97111 Kretinga
Kretinga
97111
LT
Asmuo ryšiams: Aušra Margevičienė
Telefonas: +370 44572173
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://kretinga.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=618041
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Sporto paskirties inžinerinio statinio, kitos paskirties inžinerinių statinių, Vilniaus g. 2, Kretinga, naujos statybos ir rekonstravimo darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Sporto paskirties inžinerinio statinio, kitos paskirties inžinerinių statinių, Vilniaus g. 2, Kretinga, naujos statybos ir rekonstravimo darbų atlikimas, vadovaujantis techniniu darbo projektu Nr. SS2035-XX-TDP, parengtu UAB „Synergy Solutions“.
Inžinerinės paslaugos (išpildomųjų geodezinių nuotraukų parengimas; nekilnojamųjų daiktų kadastrinių duomenų bylų parengimas; žemės sklypo kadastro duomenų atnaujinimas ir kitos inžinerinės paslaugos, reikalingos statybos užbaigimo procedūroms (kad būtų surašytas reikiamas statybos užbaigimo dokumentas)).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45000000  -  Statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilniaus g.2, Kretingos m., Kretingos r.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Sporto paskirties inžinerinio statinio, kitos paskirties inžinerinių statinių, Vilniaus g. 2, Kretinga, naujos statybos ir rekonstravimo darbų atlikimas, vadovaujantis techniniu darbo projektu Nr. SS2035-XX-TDP, parengtu UAB „Synergy Solutions“.
Inžinerinės paslaugos (išpildomųjų geodezinių nuotraukų parengimas; nekilnojamųjų daiktų kadastrinių duomenų bylų parengimas; žemės sklypo kadastro duomenų atnaujinimas ir kitos inžinerinės paslaugos, reikalingos statybos užbaigimo procedūroms (kad būtų surašytas reikiamas statybos užbaigimo dokumentas)).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 10
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą 1 mėnesio laikotarpiui tik dėl aplinkybių, kurios nepriklauso nuo Rangovo.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas bendrai finansuojamas Sporto rėmimo fondo lėšomis. Projekto pavadinimas "Kretingos miesto stadiono rekonstravimas, pritaikant jį bendruomenės poreikiams". Projekto Nr. SP2021-1-27.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą (OL 2016 L 3, p. 16), kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7. Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, gali naudotis Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Pirkime taikomi tiekėjų pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą, pateikti Atviro konkurso sąlygų 5 priede.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas LR ar užsienyje registruoto banko ar kitos kredito įstaigos garantijos rašto originalu ar draudimo bendrovės laidavimo draudimo raštu. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė turi būti ne mažiau nei 5 proc. nuo sutarties vertės su PVM. Garantijos arba laidavimo draudimo rašto galiojimo terminas turi būti ne trumpesnis kaip tiekėjo įsipareigojimų įvykdymo terminas. Tiekėjas, siekdamas užtikrinti Sutarties įvykdymą, turi teisę Sutartyje numatytais terminais į Perkančiosios organizacijos nurodytą sąskaitą banke pervesti sumą, ne mažesnę nei Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė. Ši suma Tiekėjui per 5 darbo dienas grąžinama tik tinkamai įvykdžius Sutartį arba užtikrinimas tapo nebereikalingas dėl kitų priežasčių. Sutarties vykdymas taip pat užtikrinamas netesybomis.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-02-11
Vietos laikas:  14:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-02-11
Vietos laikas:  14:45
Vieta:  
Kretingos rajono savivaldybės administracija, Savanorių g. 29A, 97111 Kretinga, 305 kabinetas.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-01-26
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.