Sporto paskirties inžinerinių statinių, Beržų g. 37, Panevėžys, rekonstrukcijos darbai ir pripučiamo futbolo maniežo įrengimas, statybos rangos darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Panevėžio miesto savivaldybės administracija
288724610
Laisvės a. 20, 35200 Panevėžys
Panevėžys
LT-35200
LT
Asmuo ryšiams:
Ieva Adomėnienė
Telefonas:
+370 45501338
El. paštas:
ieva.adomeniene@panevezys.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.panevezys.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6392
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=688876Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=688876&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Sporto paskirties inžinerinių statinių, Beržų g. 37, Panevėžys, rekonstrukcijos darbai ir pripučiamo futbolo maniežo įrengimas, statybos rangos darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45212200
-
Sporto objektų statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pagrindiniai bendrieji rodikliai: Įrengtas naujas dengtas pilnų matmenų maniežas 8855 kv. m.; Įrengta: vidaus apšvietimo instaliacija, 1 vnt.; įspėjamieji paviršiai prie įėjimų 1 kompl.; dviračių stovas, 4 kompl.; pakeliamų vėliavų stovai, 3 vnt.; pagalbiniai pristatomi blokai (bendras plotas 427 kv. m, užstatomas plotas 513 kv. m). 2.TDP specifikacijose, aiškinamuosiuose raštuose, brėžiniuose ar kiekių žiniaraščiuose galimai nurodyti medžiagų / įrangos gamintojai ar prekės ženklai yra tik informacinio pobūdžio, ir rangovas nėra įpareigotas siūlyti ir/ar naudoti šių gamintojų produkciją. Rangovas parinkdamas medžiagas pagal pateiktus darbų sąnaudų žiniaraščius ir pateiktą TDP, pasiūlymo teikimui, vietoje įvardintų medžiagų turi teisę parinkti lygiavertes medžiagas (pateikiant tai įrodančius dokumentus). TDP nurodyti standartai, techniniai liudijimai ir bendrosios techninės specifikacijos taip pat gali būti parinktos lygiavertės nurodytiems (pateikiant tai įrodančius dokumentus).
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 2767380.17
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
35810000
-
Individuali įranga
71354300
-
Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Pagrindiniai bendrieji rodikliai: 1) Įrengtas naujas dengtas pilnų matmenų maniežas - 8855 kv. m. (Sumontuotas pripučiamas kupolas (matmenys – 115x77 m; grindų paviršiaus plotas 8855 kv. m; įrengiamos pripučiamos dangos paviršius 21440 kv. m); Įrengta vidaus apšvietimo instaliacija, 1 vnt.; Įrengti įspėjamieji paviršiai prie įėjimų 1 kompl.; Įrengtas dviračių stovas, 4 kompl.; Įrengti pakeliamų vėliavų stovai, 3 vnt.). 2) Įrengti pagalbiniai pristatomi blokai (bendras plotas 427 kv. m, užstatomas plotas 513 kv. m) (Pagrindinis įėjimas, 53 kv. m; Techninės patalpos (el. įvadas, ŠP, VAM), 13 kv. m; Transporto kamera, 31 kv. m; Inventoriaus patalpos, 33 kv. m; Persirengimo kambarys (su dušais ir WC), 2 vnt. po 41 kv m; Trenerių persirengimo kambarys, 14 kv. m; Medicininė patalpa (su WC), 13 kv. m; Koridorius, 14 kv.m; Moterų WC (tame tarpe WC ŽN), 57 kv. m; Vyrų WC (tame tarpe WC ŽN), 56 kv. m; Stoginė, 26 kv. m; Maniežo technikos zona, 76 kv. m.) 2. Techninio darbo projekto specifikacijose, aiškinamuosiuose raštuose, brėžiniuose ar kiekių žiniaraščiuose galimai nurodyti medžiagų / įrangos gamintojai ar prekės ženklai yra tik informacinio pobūdžio, ir rangovas nėra įpareigotas siūlyti ir / ar naudoti šių gamintojų produkciją. Rangovas parinkdamas medžiagas pagal pateiktus darbų sąnaudų žiniaraščius ir pateiktą techninį darbo projektą, pasiūlymo teikimui, vietoje įvardintų medžiagų turi teisę parinkti lygiavertes medžiagas (pateikiant tai įrodančius dokumentus). Techniniame darbo projekte nurodyti standartai, techniniai liudijimai ir bendrosios techninės specifikacijos taip pat gali būti parinktos lygiavertės nurodytiems (pateikiant tai įrodančius dokumentus).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 2767380.17
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
20
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas 2 kartus po 2 mėnesius
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Už atliktus Darbus apmokama per 60 k. d. nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos. Atsiskaitymui taikomas ilgesnis nei 30 dienų terminas, kuris bendruoju atveju privalomas pagal Mokėjimų, atliekamų pagal komercines sutartis, vėlavimo prevencijos įstatymą, kadangi Darbų finansavimas planuojamas ir iš valstybės investicijų programos, Sporto rėmimo fondo (VšĮ CPVA) ir/ar kitų finansavimo šaltinių.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų , VPĮ 45 straipsnio 21 dalies ir Tarybos reglamento (ES)2022/576 5K straipsnio numatytų sąlygų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) ir deklaraciją dėl VPĮ 45 straipsnio 21 dalies ir Tarybos reglamento (ES) 2022/576 5K straipsnio numatytų sąlygų. Visų pagal EBVPD ir deklaraciją reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Rangovas per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo privalo pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantiją ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo raštą (pateikiant jį su tinkamai patvirtinta laidavimo draudimo liudijimo (poliso) kopija ir mokestinio pavedimo ar kito dokumento kopija, patvirtinančia, kad draudimo įmoka už išduotą laidavimo draudimo raštą yra sumokėta). Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma – 10 % nuo Sutarties kainos be PVM.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-13
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-06-13
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-03-13
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
Panevėžio miesto savivaldybės administracija, 316 kab., Laisvės a. 20, Panevėžys
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2023-02-22
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |