Sporto paskirties patalpų – sporto mokyklos (unikalus Nr. 2596-0004-8098:0001) ir sporto salės (unikalus Nr. 2596-0004-8098:0007) Ganyklų g. 18, Palangoje, paprastojo remonto darbų pirkimas
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Darbai
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Vaidotas Kaklys
Telefonas:
+370 46041407
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=606213Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=606213&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Sporto paskirties patalpų – sporto mokyklos (unikalus Nr. 2596-0004-8098:0001) ir sporto salės (unikalus Nr. 2596-0004-8098:0007) Ganyklų g. 18, Palangoje, paprastojo remonto darbų pirkimas
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Susijusių projektų ir projektų paraiškų, pateiktų sąrašas:
Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ įgyvendinimo priemonės 09.1.3-CPVA-R-725-31-0009 „Neformaliojo švietimo infrastruktūros tobulinimas“
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-01-24
Vietos laikas:
10:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
1. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo bei patvirtina antspaudais visos sutarties Šalys, rangovas pateikia užsakovui lokalines darbų sąmatas ir kalendorinį darbų atlikimo grafiką. Kalendorinis darbų atlikimo grafikas ir lokalinės darbų sąmatos turi būti pateiktos ne vėliau nei per 7 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos.
2. Sutarties terminas – 8 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo.
3. Darbų atlikimo terminas – 6 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo.
4. Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, nepriklausančioms nuo rangovo, sutarties ir darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą 2 (du) mėnesius.
5. Darbai finansuojami Palangos miesto savivaldybės biudžeto ir ES fondų lėšomis.
Už tinkamai atliktus statybos darbus Palangos miesto savivaldybės administracijos biudžeto lėšomis atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų, ES lėšomis – per 60 kalendorinių dienų.
6. Perkančioji organizacija gali tiesiogiai atsiskaityti su subrangovais už jų darbus. Subrangovui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Perkančiosios organizacijos, tiekėjo ir jo subrangovo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subrangovu tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subrangos sutartyje nustatytus reikalavimus. Tiekėjas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subrangovui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
7. Pirkimui skirtų lėšų suma - 114 049,59 eur be PVM; 138 000,00 eur su PVM.
2. Sutarties terminas – 8 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo.
3. Darbų atlikimo terminas – 6 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo.
4. Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, nepriklausančioms nuo rangovo, sutarties ir darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą 2 (du) mėnesius.
5. Darbai finansuojami Palangos miesto savivaldybės biudžeto ir ES fondų lėšomis.
Už tinkamai atliktus statybos darbus Palangos miesto savivaldybės administracijos biudžeto lėšomis atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų, ES lėšomis – per 60 kalendorinių dienų.
6. Perkančioji organizacija gali tiesiogiai atsiskaityti su subrangovais už jų darbus. Subrangovui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Perkančiosios organizacijos, tiekėjo ir jo subrangovo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subrangovu tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subrangos sutartyje nustatytus reikalavimus. Tiekėjas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subrangovui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
7. Pirkimui skirtų lėšų suma - 114 049,59 eur be PVM; 138 000,00 eur su PVM.
III.2)
Paskelbimo data
2022-01-10
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |