Penktadienis, lapkričio 08 d.

Statybinių atliekų tvarkymo paslauga

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams: Lina Laurinaitienė
Telefonas: +370 37326787
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoklinikos.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=689436
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Statybinių atliekų tvarkymo paslauga
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

90524400  -  Ligoninių atliekų rinkimas, vežimas ir šalinimas
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Statybinių atliekų tvarkymo paslauga
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90524400  -  Ligoninių atliekų rinkimas, vežimas ir šalinimas
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
LSMUL Kauno klinikos, Eivenių g. 2, Kaunas ir filialai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Statybinių atliekų tvarkymo paslauga, orientacinis kiekis - 650 m3
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  1. Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16).
2. Tiekėjas turi turėti teisę tvarkyti (rinkti, vežti, šalinti ir /ar naudoti) Techninėje specifikacijoje nurodytas atliekas arba turėti sutartį su galutiniu atliekų tvarkytoju. Pateikti 1) išrašą iš Atliekų tvarkytojų valstybės registro, patvirtinantį teisę rinkti, vežti, naudoti ir /ar šalinti nepavojingąsias atliekas nurodytas Techninėje specifikacijoje; 2) taršos integruotos prevencijos ir kontrolės leidimą ar taršos leidimą, leidžiantį tvarkyti Techninėje specifikacijoje nurodytas atliekas. Tuo atveju, jei galutinis atliekų tvarkytojas nėra paslaugų teikėjas, pateikiama: pasirašyta galiojanti sutartis dėl atliekų naudojimo ir/ar šalinimo su galutiniu atliekų tvarkytoju, kuris vykdo tokias veiklas , dokumentas, užtikrinantis, kad galutinio atliekų tvarkytojo pajėgumai (ištekliai) bus prieinami sutarties galiojimo metu. Jei galutinis tvarkytojas yra užsienio įmonė, tiekėjas privalo turėti tarpvalstybinio atliekų vežimo leidimą (Notifikaciją) ir leidimo (Notifikacijos) kopija.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikoma
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Jei Paslaugų teikėjas neatlieka Paslaugų Sutartyje nustatytu terminu ir apimtimi ir (ar) atlieka mažesnę Paslaugų dalį negu nurodyta Sutartyje ir (ar) Užsakyme, Paslaugų teikėjas privalo sumokėti Pirkėjui 0,05 % dydžio delspinigius nuo nesuteiktų Paslaugų bendros vertės už kiekvieną uždelstą dieną iki įsipareigojimų įvykdymo dienos (Paslaugų perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dienos (ši diena įskaitoma)).
2. Jei Paslaugų teikėjas atsisako atlikti Paslaugas (jų dalį) arba pašalinti Paslaugų trūkumus ar kitaip nepagrįstai nutraukia Sutarties vykdymą, Pirkėjas taiko 30 % baudą nuo neįvykdytos ar netinkamai įvykdytos Sutarties kainos dalies.
3. Jei Paslaugų teikėjas nepašalina Paslaugų (jų rezultato) trūkumų per Sutartyje nurodytą terminą, Paslaugų teikėjas, Pirkėjui raštu pareikalavus, moka Pirkėjui 0,05 % dydžio delspinigius nuo trūkumų turinčių Paslaugų bendros vertės už kiekvieną uždelstą ištaisyti trūkumus dieną.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-03-13
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-06-13
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-03-13
Vietos laikas:  08:45
Vieta:  
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos, Eivenių g. 2, 50161 Kaunas, Paslaugų centras, III aukštas, „Viešųjų pirkimų tarnyba“
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai dalyvauti nekviečiami.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  taip
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Mokėjimo sąlygos:
1. Vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 3 dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos Paslaugų teikėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu. Jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Paslaugų teikėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis.
2. Pirkėjas mokėjimus už suteiktas Paslaugas atlieka ne vėliau kaip:
2.1. per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą;
2.2. jeigu sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena neaiški, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Paslaugų suteikimo dienos. Sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena yra laikoma neaiškia, jeigu sąskaita faktūra arba lygiavertis dokumentas Pirkėjui išrašytas ir išsiųstas nesinaudojant elektroninėmis priemonėmis;
2.3. kai Pirkėjas sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą gauna anksčiau, negu jam suteiktos Paslaugos, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Paslaugų suteikimo dienos.
3. Paslaugų suteikimo diena laikytina Paslaugų perdavimo Pirkėjui, t. y. perdavimo–priėmimo akto pasirašymo, diena.
4. Tiesioginio atsiskaitymo su subteikėjais galimybė: Yra.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-02-27
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4. papunktį

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.