Statybos darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams: Vaida Koniuchovienė
Telefonas: +370 37326140
El. paštas: [email protected]
NUTS kodas:  LT022 -  Kauno apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoklinikos.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=632701
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Statybos darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45215100  -  Su sveikatos apsauga susijusių pastatų statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Statybos darbai
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45215100  -  Su sveikatos apsauga susijusių pastatų statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT022 -  Kauno apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos, adresas Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Gydymo paskirties pastatas – branduolinės medicinos tyrimų centras – Kauno klinikų teritorijoje, adresu Eivenių g. 2, Kaunas, statybos darbai. Pastato plotas apie 3016 m2. Statyba vykdoma pagal parengtą techninį projektą (Nr. 0472-00-TP).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 13
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas „Inovatyvių technologijų įdiegimas onkologinių susirgimų diagnostikai, gydymui bei moksliniams tyrimams“, projekto Nr. 08.1.3-CPVA-V-606-01-0004.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  1. Rangovai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra rangovo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16).
2. Rangovas, rangovų grupės partneriai kartu, subrangovai toje srityje, kurioje vykdys veiklą, turi turėti teisę būti ypatingojo statinio statybos rangovu: statinių grupė – negyvenamieji pastatai, pogrupis – gydymo paskirties pastatai ir inžinierinių statinių grupė – inžinieriniai tinklai, pogrupis – nuotekų šalinimo tinklai statybos darbų srityse:
1. Bendrieji statybos darbai:
1.1. Žemės darbai – statybos sklypo reljefo tvarkymas, pamatų duobių, iškasų, tranšėjų kasimas ir užpylimas;
1.2. statybinių konstrukcijų – gelžbetonio, betono, metalo, mūro, medžio ir kitų statyba ir montavimas; hidroizoliacija; stogų įrengimas; apdailos darbai – grindų įrengimas, galutinis grindų dangų įrengimas (šlifavimas, lakavimas, kiliminių ir kt. grindų dangų klojimas), langų ir durų blokų montavimas, tinkavimas, dažymas, paviršių apdaila plytelėmis, fasadų, pertvarų, lubų, grindų įrengimas iš plokščių, atitvarų apšiltinimas, technologinių vamzdynų ir įrenginių dažymas; kitos panašaus profilio baigiamųjų statybos darbų rūšys.;
2. Specialieji statybos darbai:
2.1. mechanikos darbai – nuotekų šalinimo tinklų tiesimas; statinio vandentiekio ir nuotekų šalinimo inžinerinių sistemų įrengimas; statinio šildymo, vėdinimo, oro kondicionavimo inžinerinių sistemų įrengimas; statinių vidaus gaisrinio vandentiekio sistemų įrengimas, lauko gaisrinio vandentiekio tinklų įrengimas, dūmų ir šilumos valdymo sistemų įrengimas;
2.2. elektrotechnikos darbai – statinio elektros inžinerinių sistemų įrengimas; procesų valdymo ir automatizavimo sistemų įrengimas; statinio nuotolinio ryšio (telekomunikacijų) inžinerinių sistemų įrengimas; statinio apsauginės signalizacijos, gaisrinės saugos inžinerinių sistemų įrengimas.
Pateikiamas Lietuvos Respublikoje ir trečiosiose šalyse įsteigtiems juridiniams asmenims, kitoms organizacijoms ar jų padaliniams teisės aktuose numatytų institucijų išduoti kvalifikacijos atestatai ar užsienio šalių tiekėjams išduoti dokumentai, patvirtinantys turimą kvalifikaciją kilmės šalyje. Užsienio valstybės įregistruotas rangovas Teisės pripažinimo pažymą privalo pateikti iki sutarties sudarymo. Pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Sutarties įvykdymo užtikrinimą – banko ar kredito unijos garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimą – Rangovas privalo pateikti Užsakovui ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos arba pervesti Sutarties įvykdymo užtikrinimo sumą į Užsakovo banko sąskaitą: [nurodyti banko duomenis]. Užtikrinimo vertė – 5 % (penki procentai) nuo Pradinės sutarties vertės.
2. Baudos ir jų taikymo sąlygos: žr. VI.3).
3. Atsiskaitymo sąlygos: žr. VI.3)

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-08-01
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-11-01
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-08-01
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
LSMUL Kauno klinikos, Paslaugų centras (III aukštas), Viešųjų pirkimų tarnyba, Eivenių g. 2, Kaunas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai dalyvauti nekviečiami

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1. Jeigu Rangovas vėluoja atlikti bet kokį Darbą ar Darbų etapą pagal pateiktą Žiniaraštį (Veiklų sąrašą) ir nepateikia Užsakovui pagrįstų įrodymų, pateisinančių Darbų vėlavimą, Užsakovas be oficialaus įspėjimo ir nesumažinant kitų savo teisių gynimo būdų, taiko tokio dydžio ir tokia tvarka baudas:
1.1. laikotarpiu nuo kitos dienos po to, kai įsipareigojimas turėjo būti įvykdytas, iki 7 kalendorinės dienos 500 Eur dydžio baudą už kiekvieną termino praleidimo dieną iki atitinkamo įsipareigojimo įvykdymo dienos (Atliktų darbų akto pasirašymo dienos (ši diena įskaitoma));
1.2. laikotarpiu nuo 8 kalendorinės dienos iki 14 kalendorinės dienos – 1 000 Eur dydžio baudą už kiekvieną termino praleidimo dieną iki atitinkamo įsipareigojimo įvykdymo dienos (Atliktų darbų akto pasirašymo dienos (ši diena įskaitoma));
1.3. laikotarpiu nuo 15 kalendorinės dienos iki 28 kalendorinės dienos – 50000 Eur dydžio baudą už kiekvieną termino praleidimo savaitę, nepriklausomai nuo to, kiek dienų konkrečią savaitę vėluojama atitinkamą įsipareigojimą įvykdyti;
1.4. laikotarpiu nuo 29 kalendorinės dienos iki atitinkamo įsipareigojimo įvykdymo dienos (perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dienos (ši diena įskaitoma)) – 100 000 Eur dydžio baudą už kiekvieną termino praleidimo savaitę, nepriklausomai nuo to, kiek dienų konkrečią savaitę vėluojama atitinkamą įsipareigojimą įvykdyti.
2. Už bet kokių šioje Sutartyje nustatytų įsipareigojimų nevykdymą, išskyrus šio straipsnio 1. punktą, Užsakovas gali pareikalauti sumokėti 4 000 Eur baudą už kiekvieną pažeidimą, o jei pažeidimas tęstinio pobūdžio – po 2 000 Eur baudą už kiekvieną dieną, kol tęsiasi pažeidimas.
3. Atsiskaitymo sąlygos:
3.1. vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 3 dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos Rangovo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu. Jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Užsakovo ir Rangovo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis.
3.2. atsiskaitymai atliekami ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo dienos, kai Užsakovas gauna sąskaitą faktūrą ir Sutarties 9.8.1 punkte nurodytą dokumentą. Šiame punkte nurodytas mokėjimo terminas, susietas su finansavimu, gaunamu iš trečiųjų šalių, gali būti pratęstas, tačiau bet kokiu atveju šis terminas negali viršyti 60 kalendorinių dienų.
3.3. Tiesioginio atsiskaitymo su Subrangovais galimybė: yra.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-06-29
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.