STATYBOS PROJEKTŲ BENDROSIOS EKSPERTIZĖS PASLAUGOS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Prienų rajono savivaldybės administracija
288742590
Laisvės a. 12, LT-59126 Prienai
Prienai
59126
LT
Asmuo ryšiams:
Linutė Mikušauskienė
Telefonas:
+370 31961121
El. paštas:
linute.mikusauskiene@prienai.lt
Faksas:
+370 31961199
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.prienai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7058
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=678350Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=678350&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
STATYBOS PROJEKTŲ BENDROSIOS EKSPERTIZĖS PASLAUGOS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71319000
-
Ekspertų paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Prienų rajono savivaldybės administracijos įgyvendinamų statybos projektų bendrosios ekspertizės atlikimo paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
statybos objektų bendrosios ekspertizės paslaugos, kai objekto statybos montavimo darbų (toliau – SMD) kaina iki 0,145 mln. Eur su PVM
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71319000
-
Ekspertų paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Prienų r. sav.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Statybos objektų bendrosios ekspertizės paslaugos, kai objekto statybos montavimo darbų (toliau – SMD) kaina iki 0,145 mln. Eur su PVM:
- Preliminarus numatomų vykdyti SMD kiekis – 3 000 000 Eur be PVM;
- Preliminarus projektų skaičius – 24 vnt.
- Preliminarus numatomų vykdyti SMD kiekis – 3 000 000 Eur be PVM;
- Preliminarus projektų skaičius – 24 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
statybos objektų bendrosios ekspertizės paslaugos, kai objekto SMD kaina didesnį kaip 0,145 mln. Eur su PVM:
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71319000
-
Ekspertų paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Prienų r. sav.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
statybos objektų bendrosios ekspertizės paslaugos, kai objekto SMD kaina didesnį kaip 0,145 mln. Eur su PVM:
- Preliminarus numatomų vykdyti SMD kiekis – 6 000 000 Eur be PVM;
- Preliminarus projektų skaičius – 12 vnt.
- Preliminarus numatomų vykdyti SMD kiekis – 6 000 000 Eur be PVM;
- Preliminarus projektų skaičius – 12 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjas per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikia Klientui Sutarties įvykdymo užtikrinimą ne mažesnei sumai nei 5 % nuo Sutarties kainos be PVM.
Sutarties įvykdymo užtikrinimui pateikiamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko išduoto banko garantijos rašto originalas arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo rašto ir poliso originalas arba pervedama Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma į Kliento banko sąskaitą Nr. LT707300010076937353.
Paslaugų teikėjas, nesuteikęs paslaugų per Techninėje specifikacijoje nustatytą terminą, moka 20,00 Eur dydžio baudą už kiekvieną uždelstą dieną.
Sutarties įvykdymo užtikrinimui pateikiamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko išduoto banko garantijos rašto originalas arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo rašto ir poliso originalas arba pervedama Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma į Kliento banko sąskaitą Nr. LT707300010076937353.
Paslaugų teikėjas, nesuteikęs paslaugų per Techninėje specifikacijoje nustatytą terminą, moka 20,00 Eur dydžio baudą už kiekvieną uždelstą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-11
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-11
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Laisvės a. 12, Prienų r. sav.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A.Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |