STELMUŽĖS DVARVIETĖS PARKO SUTVARKYMO (REKONSTRAVIMO) II ETAPO RANGOS DARBAI
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Zarasų rajono savivaldybės administracija
188753461
Sėlių a. 22
Zarasai
32110
LT
Asmuo ryšiams:
Valentina Biveinienė
Telefonas:
+370 38531102
El. paštas:
valentina.biveiniene@zarasai.lt
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.zarasai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6477
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=617148Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=617148&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
STELMUŽĖS DVARVIETĖS PARKO SUTVARKYMO (REKONSTRAVIMO) II ETAPO RANGOS DARBAI
Nuorodos numeris:
582768
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45112700
-
Kraštovaizdžio darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – nesudėtingo statinio Stelmužės dvarvietės parko sutvarkymo (rekonstravimo) II etapo rangos darbai pagal parengto techninio projekto antrąjį darbų etapą.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45112700
-
Kraštovaizdžio darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ąžuolo g. 14 ir Ąžuolo g. 16, Stelmužės k., Imbrado sen., Zarasų r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – nesudėtingo statinio Stelmužės dvarvietės parko sutvarkymo (rekonstravimo) II etapo rangos darbai pagal parengto techninio projekto antrąjį darbų etapą.Rangos darbai atliekami vadovaujantis UAB „Projektavimo ir restauravimo institutas“ parengtu techniniu projektu. Darbų apimtys, savybės nustatyti techniniame projekte „Stelmužės dvaro sodybos Viešpaties Jėzaus kryžiaus filijinės bažnyčios varpinė, unikalus kodas 230504, G127K2,un. Nr. 4365-0000-1028 ir parkas, unikalus kodas 23509, G127K8 Žemės sklypų unikalūs Nr. 4400-0976-0694 ir Nr. 4400-0976-0838 Stelmužės k., Imbrado sen., Zarasų r., Utenos apsk.“ Nr. PRI.11-26-01-TP Parkas II etapo darbai ir kiekių žiniaraščiuose pateiktuose 3 priede (konkurso sąlygų 3 priedas).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
10
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 2 mėn. laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Rangos darbai finansuojami tarptautinio projekto Nr. ENI LLB-1-073 ,,A Living history: cultural and scientific synergy in the border region Zarasai (LT) – Daugavpils (LV) – Vitebsk (BY) for sustainable development“ lėšomis.
II.2.14)
Papildoma informacija
Užsakovas privalo mokėti Tiekėjui (Rangovui) sumą, patvirtintą Tiekėjo (Rangovo) pateiktuose mokėjimo dokumentuose ne vėliau kaip per 30 dienų nuo tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos. PVM sąskaitos faktūros turės būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi neatitikti tiekėjų pašalinimo pagrindų, nustatytų Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnyje, atitikti minimalius kvalifikacijos reikalavimus ir su pirkimo dokumentais privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo. EBVPD turi būti užpildytas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus ir pateikiamas su pasiūlymu. Perkančioji organizacija tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimo ir atitiktį minimaliems kvalifikacijos reikalavimams patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu (po pasiūlymų eilės nustatymo). Jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė (tiekėjų grupės partneriai), veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, EBVPD teikiamas už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai. Kai tiekėjas pasitelkia subtiekėjus, subteikėjus ar subrangovus (toliau – subrangovas), kurių pajėgumais remiasi, kartu su tiekėjo EBVPD teikiami ir šių subjektų EBVPD
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1.Užsakovas privalo mokėti Tiekėjui (Rangovui) sumą, patvirtintą Tiekėjo (Rangovo) pateiktuose mokėjimo dokumentuose ne vėliau kaip per 30 dienų nuo tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos. PVM sąskaitos faktūros turės būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
2. Rangovas privalo pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą 5 proc. nuo Sutarties kainos su PVM Užsakovui ne vėliau kaip per 10 dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos.
3.Jeigu Rangovas vėluoja atlikti Darbus iki Darbų atlikimo termino, Užsakovas reikalaus 0,05 % dydžio delspinigius už kiekvieną pradelstą dieną nuo pirkimo sutartyje nustatytos neįvykdytos prievolių dalies dėl vėlavimo.
4.Jeigu Rangovas negauna mokėjimo, Sutartyje nurodytu terminu, tai jis turi teisę į delspinigius dėl vėluojančio mokėjimo 0,05 % laiku neapmokėtos sumos per dieną.
2. Rangovas privalo pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą 5 proc. nuo Sutarties kainos su PVM Užsakovui ne vėliau kaip per 10 dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos.
3.Jeigu Rangovas vėluoja atlikti Darbus iki Darbų atlikimo termino, Užsakovas reikalaus 0,05 % dydžio delspinigius už kiekvieną pradelstą dieną nuo pirkimo sutartyje nustatytos neįvykdytos prievolių dalies dėl vėlavimo.
4.Jeigu Rangovas negauna mokėjimo, Sutartyje nurodytu terminu, tai jis turi teisę į delspinigius dėl vėluojančio mokėjimo 0,05 % laiku neapmokėtos sumos per dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-01-31
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-01-31
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Viešojo pirkimo komisijos posėdyje, adresu Sėlių a. 22, 32110 Zarasai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS).
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas:
+370 45468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 45468583
Interneto adresas:
https://pat.teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-01-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |