Sterilizavimo proceso valdymui skirtos priemonės
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Vilniaus universiteto ligoninės Žalgirio klinika
191744287
Žalgirio g. 117
Vilnius
LT-08217
LT
Asmuo ryšiams:
Inga Sadukienė
Telefonas:
+370 52045550
El. paštas:
inga.sadukiene@zalgirioklinika.lt
Faksas:
+370 52728576
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.zalgirioklinika.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4929
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=701203Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=701203&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Sterilizavimo proceso valdymui skirtos priemonės
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33198200
-
Popieriniai maišeliai arba įvyniokliai sterilizacijai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šio pirkimo objektas yra sterilizavimo proceso valdymui skirtos priemonės (toliau – prekės). Prekių sąrašas bei reikalavimai joms nustatyti konkurso sąlygų 3 priede „Techninė specifikacija“. Pirkimas skirstomas į 8 (aštuonias) dalis. Tiekėjas gali pateikti pasiūlymą vienai, kelioms ar visoms pirkimo dalims, tačiau turi siūlyti visas atskiroje pirkimo dalyje nurodytas prekes bei jų kiekį.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Sterilizavimui vandens garais skirtos pakavimo priemonės
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33198200
-
Popieriniai maišeliai arba įvyniokliai sterilizacijai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šio pirkimo objektas yra sterilizavimui vandens garais skirtos pakavimo priemonės (toliau – prekės). Prekių sąrašas bei reikalavimai joms nustatyti konkurso sąlygų 3 priede „Techninė specifikacija“. Pirkimo sutarties kainos apskaičiavimo būdas – fiksuotas įkainis. Įsigyjamų prekių kiekiai nustatomi nurodant maksimalų prekių kiekį. Sutarties vykdymo metu įsigyjami prekių kiekiai, taip pat Sutarties kaina, kurią perkančioji organizacija turės sumokėti tiekėjui, priklauso nuo faktinių užsakymų, t. y. įsigyjami kiekiai negali viršyti prekių maksimalaus kiekio, o išpirkti mažesnį kiekį perkančioji organizacija gali.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Absorbuojantis popierius
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33198200
-
Popieriniai maišeliai arba įvyniokliai sterilizacijai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šio pirkimo objektas yra absorbuojantis popierius (toliau – prekės). Prekių sąrašas bei reikalavimai joms nustatyti konkurso sąlygų 3 priede „Techninė specifikacija“. Pirkimo sutarties kainos apskaičiavimo būdas – fiksuotas įkainis. Įsigyjamų prekių kiekiai nustatomi nurodant maksimalų prekių kiekį. Sutarties vykdymo metu įsigyjami prekių kiekiai, taip pat Sutarties kaina, kurią perkančioji organizacija turės sumokėti tiekėjui, priklauso nuo faktinių užsakymų, t. y. įsigyjami kiekiai negali viršyti prekių maksimalaus kiekio, o išpirkti mažesnį kiekį perkančioji organizacija gali.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Sterilizavimo popierius
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33198200
-
Popieriniai maišeliai arba įvyniokliai sterilizacijai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šio pirkimo objektas yra sterilizavimo popierius (toliau – prekės). Prekių sąrašas bei reikalavimai joms nustatyti konkurso sąlygų 3 priede „Techninė specifikacija“. Pirkimo sutarties kainos apskaičiavimo būdas – fiksuotas įkainis. Įsigyjamų prekių kiekiai nustatomi nurodant maksimalų prekių kiekį. Sutarties vykdymo metu įsigyjami prekių kiekiai, taip pat Sutarties kaina, kurią perkančioji organizacija turės sumokėti tiekėjui, priklauso nuo faktinių užsakymų, t. y. įsigyjami kiekiai negali viršyti prekių maksimalaus kiekio, o išpirkti mažesnį kiekį perkančioji organizacija gali.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Indikatorius siūlėtuvu užlydomos siūlės kokybei nustatyti
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33141000
-
Vienkartinės medicininės necheminės medžiagos ir hematologinės medžiagos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šio pirkimo objektas yra indikatorius siūlėtuvu užlydomos siūlės kokybei nustatyti (toliau – prekės). Prekių sąrašas bei reikalavimai joms nustatyti konkurso sąlygų 3 priede „Techninė specifikacija“. Pirkimo sutarties kainos apskaičiavimo būdas – fiksuotas įkainis. Įsigyjamų prekių kiekiai nustatomi nurodant maksimalų prekių kiekį. Sutarties vykdymo metu įsigyjami prekių kiekiai, taip pat Sutarties kaina, kurią perkančioji organizacija turės sumokėti tiekėjui, priklauso nuo faktinių užsakymų, t. y. įsigyjami kiekiai negali viršyti prekių maksimalaus kiekio, o išpirkti mažesnį kiekį perkančioji organizacija gali.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Cheminis Bowie & Dick indikatorius
Pirkimo dalies Nr.:
5
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33141000
-
Vienkartinės medicininės necheminės medžiagos ir hematologinės medžiagos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šio pirkimo objektas yra cheminis Bowie & Dick indikatorius (toliau – prekės). Prekių sąrašas bei reikalavimai joms nustatyti konkurso sąlygų 3 priede „Techninė specifikacija“. Pirkimo sutarties kainos apskaičiavimo būdas – fiksuotas įkainis. Įsigyjamų prekių kiekiai nustatomi nurodant maksimalų prekių kiekį. Sutarties vykdymo metu įsigyjami prekių kiekiai, taip pat Sutarties kaina, kurią perkančioji organizacija turės sumokėti tiekėjui, priklauso nuo faktinių užsakymų, t. y. įsigyjami kiekiai negali viršyti prekių maksimalaus kiekio, o išpirkti mažesnį kiekį perkančioji organizacija gali.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Indikatorius krovinio, partijos sterilizacijos kontrolei vandens garų sterilizatoriuje
Pirkimo dalies Nr.:
6
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33141000
-
Vienkartinės medicininės necheminės medžiagos ir hematologinės medžiagos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šio pirkimo objektas yra indikatorius krovinio, partijos sterilizacijos kontrolei vandens garų sterilizatoriuje (toliau – prekės). Prekių sąrašas bei reikalavimai joms nustatyti konkurso sąlygų 3 priede „Techninė specifikacija“. Pirkimo sutarties kainos apskaičiavimo būdas – fiksuotas įkainis. Įsigyjamų prekių kiekiai nustatomi nurodant maksimalų prekių kiekį. Sutarties vykdymo metu įsigyjami prekių kiekiai, taip pat Sutarties kaina, kurią perkančioji organizacija turės sumokėti tiekėjui, priklauso nuo faktinių užsakymų, t. y. įsigyjami kiekiai negali viršyti prekių maksimalaus kiekio, o išpirkti mažesnį kiekį perkančioji organizacija gali.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Lipni juosta sterilizuojamų paketų tvirtinimui
Pirkimo dalies Nr.:
7
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33141000
-
Vienkartinės medicininės necheminės medžiagos ir hematologinės medžiagos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šio pirkimo objektas yra lipni juosta sterilizuojamų paketų tvirtinimui (toliau – prekės). Prekių sąrašas bei reikalavimai joms nustatyti konkurso sąlygų 3 priede „Techninė specifikacija“. Pirkimo sutarties kainos apskaičiavimo būdas – fiksuotas įkainis. Įsigyjamų prekių kiekiai nustatomi nurodant maksimalų prekių kiekį. Sutarties vykdymo metu įsigyjami prekių kiekiai, taip pat Sutarties kaina, kurią perkančioji organizacija turės sumokėti tiekėjui, priklauso nuo faktinių užsakymų, t. y. įsigyjami kiekiai negali viršyti prekių maksimalaus kiekio, o išpirkti mažesnį kiekį perkančioji organizacija gali.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Žymeklis sterilizuojamiems kroviniams žymėti
Pirkimo dalies Nr.:
8
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
30192126
-
Techniniai rašikliai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šio pirkimo objektas yra žymeklis sterilizuojamiems kroviniams žymėti (toliau – prekės). Prekių sąrašas bei reikalavimai joms nustatyti konkurso sąlygų 3 priede „Techninė specifikacija“. Pirkimo sutarties kainos apskaičiavimo būdas – fiksuotas įkainis. Įsigyjamų prekių kiekiai nustatomi nurodant maksimalų prekių kiekį. Sutarties vykdymo metu įsigyjami prekių kiekiai, taip pat Sutarties kaina, kurią perkančioji organizacija turės sumokėti tiekėjui, priklauso nuo faktinių užsakymų, t. y. įsigyjami kiekiai negali viršyti prekių maksimalaus kiekio, o išpirkti mažesnį kiekį perkančioji organizacija gali.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija pašalins tiekėją iš pirkimo procedūros bet kuriame pirkimo procedūros etape, jei paaiškės, kad dėl savo veiksmų ar neveikimo prieš pirkimo procedūrą ar jos metu tiekėjas atitinka bent vieną pirkimo sąlygų 3.1 papunktyje pateiktoje 1 lentelėje nustatytų tiekėjo pašalinimo pagrindų.
Tiekėjas privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Perkančioji organizacija, prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą, iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo reikalaus pateikti pirkimo sąlygose nurodytus dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą.
Tiekėjas privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Perkančioji organizacija, prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą, iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo reikalaus pateikti pirkimo sąlygose nurodytus dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Prekės turi būti pristatytos ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo užsakymo gavimo dienos.
2. Tiekėjas, nepatiekęs prekės per Sutartyje nustatytą terminą ne dėl Pirkėjo kaltės, moka Pirkėjui 10 (dešimties) % nepatiektos prekės vertės dydžio baudą.
3. Perkančioji organizacija, uždelsusi sumokėti pirkimo sutartyje nustatyta tvarka, įsipareigoja tiekėjui pareikalavus mokėti tiekėjui 0,02 (dviejų šimtųjų) % delspinigius nuo neapmokėtos sąskaitos dydžio už kiekvieną uždelstą dieną.
4.Jei Pirkėjas vienašališkai nutraukia Sutartį dėl Pardavėjo kaltės, Pardavėjas sumoka Pirkėjui 10 (dešimties) % dydžio nuo pradinės Sutarties vertės (be PVM) baudą.
2. Tiekėjas, nepatiekęs prekės per Sutartyje nustatytą terminą ne dėl Pirkėjo kaltės, moka Pirkėjui 10 (dešimties) % nepatiektos prekės vertės dydžio baudą.
3. Perkančioji organizacija, uždelsusi sumokėti pirkimo sutartyje nustatyta tvarka, įsipareigoja tiekėjui pareikalavus mokėti tiekėjui 0,02 (dviejų šimtųjų) % delspinigius nuo neapmokėtos sąskaitos dydžio už kiekvieną uždelstą dieną.
4.Jei Pirkėjas vienašališkai nutraukia Sutartį dėl Pardavėjo kaltės, Pardavėjas sumoka Pirkėjui 10 (dešimties) % dydžio nuo pradinės Sutarties vertės (be PVM) baudą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-12
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-12
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-29
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |