Stovų su rodyklėmis ir informacinio stendo, įskaitant gamybą, komplektavimą, transportavimą irmontavimą, pirkimas

Mažos vertės skelbimas

Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu

Prekės

I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams: Rasa Morkūnienė
Telefonas: +370 46030658
El. paštas: vps@palanga.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.palanga.lt

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=671464
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu

II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija

II.1)

Pavadinimas

Stovų su rodyklėmis ir informacinio stendo, įskaitant gamybą, komplektavimą, transportavimą irmontavimą, pirkimas
II.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

44423400  -  Ženklai ir susiję gaminiai
II.3)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Susijusių projektų ir projektų paraiškų, pateiktų sąrašas: Paveldo objektų pasiekiamumo dviračiais didinimas Vakarų Lietuvos regione
II.5)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-11-07
Vietos laikas:  10:00

III dalis: Papildoma informacija

III.1)

Papildoma informacija

1.Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo bei patvirtina antspaudais visos sutarties šalys ir galioja 4 mėnesius.
2. Stovai su rodyklėmis ir informacinis stendas turi būti įrengti per 3 mėnesius nuo sutarties pasirašymo dienos.
3.Už stovų su rodyklėmis ir informacinio stendo gamybą, komplektavimą, transportavimą, montavimą, statybai reikalingų leidimų gavimą gali būti atsiskaitoma dalimis, pirmasis mokėjimas – pagaminus ir sukomplektavus stovus su rodyklėmis ir informacinį stendą bei pateikus priėmimo/perdavimo aktą ir PVM sąskaitą faktūrą. Antrasis mokėjimas – per 30 kalendorinių dienų nuo stovų su rodyklėmis ir informacinio stendo transportavimo, montavimo bei priėmimo/perdavimo akto ir PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos. Užsakovas už prekes ir paslaugas sumoka iš Palangos miesto savivaldybės Ekonominės plėtros programos (Nr. 4) 1.1.4.15 priemonės „Projektų vykdymo užtikrinimas“. Už prekę bus apmokama ES (90 proc.) ir Palangos miesto savivaldybės biudžeto lėšomis (10 proc.).
4. Galimas atsiskaitymas su subtiekėjais.
III.2)

Paskelbimo data

2022-10-25

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

ne
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.