Sukaupto džiovinto dumblo tvarkymo paslaugų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė 'Šiaulių vandenys'
144133366
Vytauto g. 103
Šiauliai
77160
LT
Asmuo ryšiams: Ilona Brogienė
Telefonas: +370 41525969
El. paštas: [email protected]
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.siauliuvandenys.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=650726
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Vanduo

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Sukaupto džiovinto dumblo tvarkymo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

90513800  -  Dumblo tvarkymo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Sukaupto džiovinto dumblo sutvarkymo paslauga.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90513800  -  Dumblo tvarkymo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Tiekėjo valdomi atliekų naudojimo ar šalinimo įrenginiai, Tiekėjo teritorijoje.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1. Pradinė (maksimali) Sutarties vertė – ne didesnė nei 140.000,00 Eur (vienas šimtas keturiasdešimt tūkstančių eurų 00 ct) (be PVM) 36 (trisdešimt šeši) mėnesių laikotarpiui;
2. Sutarčiai taikomas fiksuoto įkainio būdas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Galimybė Sutartį pratęsti du kartus po 12 (dvylika) mėnesių laikotarpiui, tomis pačiomis Sutartyje nurodytomis sąlygomis. Bendras Sutarties galiojimo terminas negali viršyti 36 (trisdešimt šešių) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos (įskaitant apmokėjimui už Prekes skirtą laikotarpį).
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi Tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi Tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik pasirašytą EBVPD. Visų EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
Reikalavimai tiekėjų kvalifikacijai dėl teisės verstis veikla:
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos 1992 m. sausio 21 d. Aplinkos apsaugos įstatymo Nr. I-2223 aktualia redakcija ir kitais tesės aktais, Tiekėjas turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo objekto, kurio pasiūlymą teikėjas teikia, sutarčiai įvykdyti: t. y. teikėjas turi turėti Taršos integruotos prevencijos ir kontrolės leidimą (TIPK) arba taršos leidimą (TL), arba lygiavertį leidimą suteikiantį teisę atliekų tvarkymo veiklai, pirkimo objekte nurodytam atliekos kodui tvarkyti (viena iš galutinio atliekų tvarkymo veiklų R1-R11 būdais naudoti ar D1-D7, D10-D12 būdais šalinti).
Pateikiama:
Tiekėjas privalo pateikti atsakingos institucijos išduotą Taršos integruotos prevencijos ir kontrolės (TIPK) leidimo ar Taršos leidimo dalį (toliau – Leidimas), kurioje yra informacija apie galimas tvarkyti (viena iš galutinio tvarkymo veiklų R1-R11 būdais naudoti ar D1-D7, D10-D12 būdais šalinti) atliekas, apibūdinamas šiuo atliekų sąrašo kodu 19 08 05.
Užsienio šalyje veikiantis Tiekėjas, turintis teisę pagal šalies, kurioje jis vykdo atliekų galutinio tvarkymo veiklas, tvarkyti (naudoti ar šalinti) paslaugų pirkimo sutarties vykdymui reikiamas atliekas, privalo pateikti užsienio šalies atsakingos institucijos išduotą lygiavertį dokumentą (leidimą) ar jo dalį.
Kvalifikacinis reikalavimas taikomas visą sutarties galiojimo laikotarpį.
Pateikiama skaitmeninė dokumento kopija.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Netaikoma
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Užsakovas už Paslaugą Paslaugos teikėjui sumoka mokėjimo pavedimu ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po atliktų Paslaugų perdavimo - priėmimo akto ar kito dokumento, patvirtinančio Paslaugos perdavimą pasirašymo (tuo atveju, kai jis pasirašomas) ir PVM sąskaitos faktūros už suteiktą Paslaugą išrašymo Užsakovui dienos.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Nereikalaujama
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Netesybos (baudos).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-07-29
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-07-29
Vietos laikas:  08:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Pasiūlymai turi būti pateikiami CVP IS priemonėmis.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-07-14
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.