Sunkiasvorė savivartė transporto priemonė su kranu (hirdromanipuliatoriumi), smėlio – druskos mišinio barstytuvu ir sniego peiliu

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB „Raseinių komunalinės paslaugos“
172208281
Žemaičių g. 10
Raseiniai
60119
LT
Asmuo ryšiams: Agnė Stankutė-Samalionienė
Telefonas: +370 42851578
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.rkp.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=667419
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Komunalinių paslaugų teikimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Sunkiasvorė savivartė transporto priemonė su kranu (hirdromanipuliatoriumi), smėlio – druskos mišinio barstytuvu ir sniego peiliu
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

34134200  -  Savivarčiai sunkvežimiai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – Sunkiasvorė savivartė transporto priemonė su kranu (hirdromanipuliatoriumi), smėlio – druskos mišinio barstytuvu ir sniego peiliu.
Transporto priemonė Pirkėjui turi būti pristatytas ir perduotas naudojimui sutarties pagrindu ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo sutarties pasirašymo dienos.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 70000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

34134200  -  Savivarčiai sunkvežimiai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT022 -  Kauno apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Raseiniai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – Sunkiasvorė savivartė transporto priemonė su kranu (hirdromanipuliatoriumi), smėlio – druskos mišinio barstytuvu ir sniego peiliu.
Transporto priemonė Pirkėjui turi būti pristatytas ir perduotas naudojimui sutarties pagrindu ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo sutarties pasirašymo dienos.
Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi įrodyti pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitikti pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacinius reikalavimus. Šiai informacijai patikrinti bus naudojamas Europos bendrasis viešojo pirkimo dokumentas (EBVPD).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 70000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 2
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi įrodyti pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitikti pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacinius reikalavimus. Šiai informacijai patikrinti bus naudojamas Europos bendrasis viešojo pirkimo dokumentas (EBVPD). EBVPD, pasiekiamas adresu: https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/filter?lang=lt, preliminariai patvirtinantis, kad tiekėjas ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus reikalavimus. Nustačiusi galimą viešojo pirkimo laimėtoją, po pasiūlymų eilės sudarymo, viešojo pirkimo komisija (toliau – Komisija) kreipiasi į dalyvį dėl aktualių dokumentų, patvirtinančių EBVPD nurodytą informaciją, pateikimo.
Tiekėjai užpildyto EBVPD skaitmeninę kopiją (pdf, adoc formatu) turi pateikti („prisegti“) kartu su pasiūlymu CVP IS elektroninėmis priemonėmis. Jei bendrą pasiūlymą pateikia ūkio subjektų grupė, kiekvienas subjektas užpildo ir pasirašo atskirą EBVPD. Tais atvejais, kai tiekėjas pasitelkia subtiekėjus / subrangovus, kurių pajėgumais jis remiasi, turi būti pateiktas tokių pasiūlymo teikimo metu žinomų subtiekėjų / subrangovų EBVPD.
Komisija bet kuriuo pirkimo procedūros metu gali paprašyti dalyvių pateikti visus ar dalį dokumentų, patvirtinančių jų pašalinimo pagrindų nebuvimą ar atitiktį kvalifikacijos reikalavimams.
Komisija, atlikusi EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinusi pasiūlymus ir išrinkusi galimą laimėtoją, tik jo prašys pateikti dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą bei dokumentus patvirtinančius siūlomo objekto atitikimą techninės specifikacijos reikalavimams.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties vykdymas gali būti užtikrinamas tik vienu iš šių būdu:
1. užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija (originalas);
2. Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimas;
3. piniginis užstatas: į perkančiosios organizacijos atsiskaitomąją sąskaitą pervesti pinigai.
Tiekėjo pateikiamo sutarties užtikrinimo vertė – 5 % (penki procentai) nuo pasiūlymo, kuris pripažintas nugalėtoju, bendros vertės be PVM. Sutarties užtikrinimas turi galioti visą sutarties galiojimo laikotarpį. Sutarties užtikrinimas turi būti besąlyginis.
Sutarties vykdymo užtikrinimą nugalėtoju pripažintas tiekėjas privalo pateikti per 5 (penkias) darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-10-31
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-10-31
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Žemaičių g. 10, Raseiniai

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37324164
Interneto adresas: https://kat.teismas.lt/

VI.5)

Paskelbimo data

2022-10-19
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

ne
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.