Sunkiųjų transporto priemonių padangų ir kamerų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centras
145787276
Pramonės g. 15-71
Šiauliai
78137
LT
Asmuo ryšiams:
Audrius Čepas
Telefonas:
+370 67689402
El. paštas:
a.cepas@sratc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.sratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7032
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=679910Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=679910&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Sunkiųjų transporto priemonių padangų ir kamerų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34350000
-
Lengvųjų ir sunkiųjų transporto priemonių padangos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
1. Pirkimo objektas - sunkiųjų transporto priemonių padangų ir kamerų pirkimas.
2. Pirkimas skaidomas į II (dvi) atskiras pirkimo dalis:
2.1. I pirkimo dalis. Sunkvežimių bei traktorių padangų ir kamerų pirkimas;
2.2. II pirkimo dalis. Frontalinių krautuvų padangų ir kamerų pirkimas.
2. Pirkimas skaidomas į II (dvi) atskiras pirkimo dalis:
2.1. I pirkimo dalis. Sunkvežimių bei traktorių padangų ir kamerų pirkimas;
2.2. II pirkimo dalis. Frontalinių krautuvų padangų ir kamerų pirkimas.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 72600.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Sunkvežimių bei traktorių padangų ir kamerų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34350000
-
Lengvųjų ir sunkiųjų transporto priemonių padangos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Prekių užsakymas vykdomas el. paštu.
2. Užsakytas prekes Prekių tiekėjas savo transportu ir išlaidomis pristato Užsakovui, adresais – Šiaulių g. 24, Bertužių k., Šiaulių r. ir/arba Jurgeliškių k. 9, Šiaulių r.
3. Prekių tiekėjas užsakytas prekes pristato ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo.
4. Pristačius prekes, Prekių tiekėjas ir Užsakovas pasirašo prekių priėmimo-perdavimo aktą.
5. Siūlomos prekės, išskyrus kameros, turi turėti kokybės sertifikatus. Sertifikatai pateikiami pristačius prekes, kartu su prekių priėmimo-perdavimo aktu.
6. Siūlomos prekės turi būti naujos ir neeksploatuotos. Prekės turi būti pagamintos ne anksčiau nei prieš 2 metus iki jų pristatymo.
2. Užsakytas prekes Prekių tiekėjas savo transportu ir išlaidomis pristato Užsakovui, adresais – Šiaulių g. 24, Bertužių k., Šiaulių r. ir/arba Jurgeliškių k. 9, Šiaulių r.
3. Prekių tiekėjas užsakytas prekes pristato ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo.
4. Pristačius prekes, Prekių tiekėjas ir Užsakovas pasirašo prekių priėmimo-perdavimo aktą.
5. Siūlomos prekės, išskyrus kameros, turi turėti kokybės sertifikatus. Sertifikatai pateikiami pristačius prekes, kartu su prekių priėmimo-perdavimo aktu.
6. Siūlomos prekės turi būti naujos ir neeksploatuotos. Prekės turi būti pagamintos ne anksčiau nei prieš 2 metus iki jų pristatymo.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
25
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Frontalinių krautuvų padangų ir kamerų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34350000
-
Lengvųjų ir sunkiųjų transporto priemonių padangos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Prekių užsakymas vykdomas el. paštu.
2. Užsakytas prekes Prekių tiekėjas savo transportu ir išlaidomis pristato Užsakovui, adresais – Šiaulių g. 24, Bertužių k., Šiaulių r. ir/arba Jurgeliškių k. 9, Šiaulių r.
3. Prekių tiekėjas užsakytas prekes pristato ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo.
4. Pristačius prekes, Prekių tiekėjas ir Užsakovas pasirašo prekių priėmimo-perdavimo aktą.
5. Siūlomos prekės, išskyrus kameros, turi turėti kokybės sertifikatus. Sertifikatai pateikiami pristačius prekes, kartu su prekių priėmimo-perdavimo aktu.
6. Siūlomos prekės turi būti naujos ir neeksploatuotos. Prekės turi būti pagamintos ne anksčiau nei prieš 2 metus iki jų pristatymo.
2. Užsakytas prekes Prekių tiekėjas savo transportu ir išlaidomis pristato Užsakovui, adresais – Šiaulių g. 24, Bertužių k., Šiaulių r. ir/arba Jurgeliškių k. 9, Šiaulių r.
3. Prekių tiekėjas užsakytas prekes pristato ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo.
4. Pristačius prekes, Prekių tiekėjas ir Užsakovas pasirašo prekių priėmimo-perdavimo aktą.
5. Siūlomos prekės, išskyrus kameros, turi turėti kokybės sertifikatus. Sertifikatai pateikiami pristačius prekes, kartu su prekių priėmimo-perdavimo aktu.
6. Siūlomos prekės turi būti naujos ir neeksploatuotos. Prekės turi būti pagamintos ne anksčiau nei prieš 2 metus iki jų pristatymo.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
25
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal prie pirkimo dokumentų pridėtą formą. Tikslūs tiekėjų pašalinimo pagrindai pateikti pirkimo dokumentuose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jei Prekių tiekėjas nepagrįstai nevykdo Sutarties arba vykdo ją netinkamai pagal Sutartyje ar jos prieduose nustatytas sąlygas, Užsakovas, nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, turi teisę Prekių tiekėjui taikyti 40,00 Eur (keturiasdešimties Eur 00 ct) dydžio baudą už kiekvieną dieną ar pažeidimo atvejį iki sutartinių pažeidimų pašalinimo. Baudos sumokėjimas neatleidžia Prekių tiekėjo nuo tolesnio tinkamo Sutartinių įsipareigojimų vykdymo.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-03
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-03
Vietos laikas:
11:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-13
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |