SUPAPRASTINTO VIEŠOJO PIRKIMO „DAUGIABUČIO GYVENAMOJO NAMO BIRUTĖS G. 16, SKUODO M., ATNAUJINIMO (MODERNIZAVIMO) RANGOS DARBŲ UŽBAIGIMAS NUTRAUKUS RANGOS DARBŲ SUTARTĮ“ SKELBIAMOS DERYBOS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė ,,Skuodo šiluma"
273889830
Šatrijos g. 27, Skuodo m., Skuodo r. sav.
Skuodo
LT-98109
LT
Asmuo ryšiams: Kostas Sodis
Telefonas: +370 44073336
Faksas: +370 44073379
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.uabskuodosiluma.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=786868
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  vandentvarkos įmonė
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  vandentvarka

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

SUPAPRASTINTO VIEŠOJO PIRKIMO „DAUGIABUČIO GYVENAMOJO NAMO BIRUTĖS G. 16, SKUODO M., ATNAUJINIMO (MODERNIZAVIMO) RANGOS DARBŲ UŽBAIGIMAS NUTRAUKUS RANGOS DARBŲ SUTARTĮ“ SKELBIAMOS DERYBOS
Nuorodos numeris:  rangos darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Numatoma įsigyti daugiabučio gyvenamojo namo Birutės g. 16, Skuodo m., atnaujinimo (modernizavimo) rangos darbus. Dėl Pirkimo objekto, dinaminės pirkimo sistemos „Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) rangos darbų be/su projektavimu užsakymai per CPO LT elektroninį katalogą“ Nr. CPO236781 pagrindu įvykusio rangos darbų be projektavimo paslaugų konkretaus pirkimo pagrindu, tuometinis Objekto administratorius VšĮ Skuodo informacijos centras 2023-01-13 su rangovu sudarė pirkimo sutartį Nr. CPO236781-20549 kuri 2024-08-18 buvo nutraukta dėl rangovo kaltės (toliau – Nutraukta sutartis); Šiuo pirkimu perkami pagal Nutrauktą sutartį neatlikti, nebaigti atlikti ir/ar netinkamai atlikti Pirkimo objekto darbai; tiekėjas teikdamas pasiūlymą pirkimui pats privalo įvertinti esamą Pirkimo objekto situaciją, pagal Nutrauktą sutartį atliktų darbų tikslias apimtis bei kokybę ir perkamų (pagal Nutrauktą sutartį neatliktų arba ne tinkamai atliktų) darbų apimtis (toliau – Darbai);
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45211340  -  Daugiabučių pastatų statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Skuodas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Numatoma įsigyti daugiabučio gyvenamojo namo Birutės g. 16, Skuodo m., atnaujinimo (modernizavimo) rangos darbus. Dėl Pirkimo objekto, dinaminės pirkimo sistemos „Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) rangos darbų be/su projektavimu užsakymai per CPO LT elektroninį katalogą“ Nr. CPO236781 pagrindu įvykusio rangos darbų be projektavimo paslaugų konkretaus pirkimo pagrindu, tuometinis Objekto administratorius VšĮ Skuodo informacijos centras 2023-01-13 su rangovu sudarė pirkimo sutartį Nr. CPO236781-20549 kuri 2024-08-18 buvo nutraukta dėl rangovo kaltės (toliau – Nutraukta sutartis); Šiuo pirkimu perkami pagal Nutrauktą sutartį neatlikti, nebaigti atlikti ir/ar netinkamai atlikti Pirkimo objekto darbai; tiekėjas teikdamas pasiūlymą pirkimui pats privalo įvertinti esamą Pirkimo objekto situaciją, pagal Nutrauktą sutartį atliktų darbų tikslias apimtis bei kokybę ir perkamų (pagal Nutrauktą sutartį neatliktų arba ne tinkamai atliktų) darbų apimtis (toliau – Darbai);
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Prisegtas kaip dokumentas

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  pašalinimo pagrindai nurodyti Pirkimo sąlygų 1 priede, EBVPD (7 priedas)
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimo forma yra banko garantija, išduota banko arba laidavimas (laidavimo sutartis), išduotas draudimo bendrovės (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.). Užtikrinimo vertė – ne mažiau nei 10 proc. nuo Sutarties sumos be PVM.
Sutarčiai taikoma fiksuotos bendros kainos be peržiūra kainodara. Rangovui tinkamai atlikus Darbus, Užsakovas privalo sumokėti visą Sutarties kainą. Bet koks kiekis, kuris yra nustatytas Pirkimo dokumentuose, yra orientacinis ir neturi būti laikomas faktiniu ir tiksliu Darbų, kuriuos Rangovui reikia atlikti, kiekiu. Rangovas, užbaigęs Darbus, bei, jeigu reikia, atlikęs baigiamuosius bandymus, su prašymu dėl Darbų perdavimo – priėmimo raštu privalo kreiptis į Techninės priežiūros vadovą kartu pateikdamas (i) atliktų statybos darbų perdavimo Užsakovui aktą ir (ii) garantinių įsipareigojimų užtikrinimo dokumentą, kuriuo užtikrinamas garantinio laikotarpio prievolių įvykdymas pagal Sutartį.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Konkurso procedūra su derybomis
IV.1.4)

Informacija apie sprendimų ar pasiūlymų skaičiaus mažinimą derybų ar dialogo metu

Taikoma į etapus suskirstyta procedūra, kad būtų laipsniškai sumažintas aptartinų sprendimų ar pasiūlymų, dėl kurių bus deramasi, skaičius
IV.1.5)

Informacija apie derybas

Perkančioji organizacija turi teisę paskirti sutartį remdamasi pirminiais pasiūlymais ir nevesdama derybų
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-11-29
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Dalyvis privalo užtikrinti savo Pasiūlymo galiojimą ne mažesne kaip 5 000,00 Eur vienu iš šių būdų: pirmojo pareikalavimo Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija arba Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimas. Užtikrinimas turi būti patvirtintas jį išdavusio asmens kvalifikuotu elektroniniu parašu. Jeigu tiekėjas pateikia draudimo bendrovės išduotą pasiūlymo galiojimą užtikrinantį dokumentą, tai kartu su pasiūlymo laidavimo draudimo raštu, turi pateikti ir pasirašytą draudimo liudijimą (polisą) bei mokestinį pavedimą, kad draudimo įmoka už šį išduotą pasiūlymo laidavimo draudimo raštą yra sumokėta
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
klaipėda
LT

VI.4.4)

Tarnyba, kuri gali suteikti informacijos apie peržiūros procedūrą

viešųjų pirkimų tarnyba
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2024-10-18

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.