Susikaupusių atliekų, sąšlavų ir žaliųjų atliekų išvežimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos rajono savivaldybės administracija
188773688
Klaipėdos g. 2
Gargždai
96130
LT
Asmuo ryšiams:
Jovita Gedmintienė
Telefonas:
+370 46452332
El. paštas:
jovita.gedmintiene@klaipedos-r.lt
Faksas:
+370 46472005
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.klaipedos-r.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6687
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=635119Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=635119&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Susikaupusių atliekų, sąšlavų ir žaliųjų atliekų išvežimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90512000
-
Atliekų vežimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Paslauga apima mišrių komunalinių atliekų (susikaupusių ne konteineriuose), gatvės sąšlavų, įskaitant žemes ir akmenis, žaliųjų atliekų (šakų, lapų, žolių) surinkimą, pasikrovimą ir išvežimą, bei žaliųjų atliekų išvežimą didelių gabaritų atliekų konteineriuose, įskaitant šių konteinerių pastatymo paslaugą, iš Klaipėdos rajono bendrojo naudojimo teritorijų, įskaitant kapines.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
1. Gargždų, Dauparų-Kvietinių, Veiviržėnų, Endriejavo, Judrėnų ir Vėžaičių sen.
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90512000
-
Atliekų vežimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Gargždų, Dauparų-Kvietinių, Veiviržėnų, Endriejavo, Judrėnų ir Vėžaičių sen., Klaipėdos raj.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Susikaupusių atliekų, sąšlavų ir žaliųjų atliekų išvežimas Gargždų, Dauparų-Kvietinių, Veiviržėnų, Endriejavo, Judrėnų ir Vėžaičių seniūnijoms.
Paslaugų bus perkama maksimaliai už 80 000,00 EUR be PVM, minimaliai už 20 000,00 EUR be PVM.
Paslaugų bus perkama maksimaliai už 80 000,00 EUR be PVM, minimaliai už 20 000,00 EUR be PVM.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
35
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
2. Priekulės, Agluonėnų, Sendvario, Kretingalės ir Dovilų sen.
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90512000
-
Atliekų vežimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Priekulės, Agluonėnų, Sendvario, Kretingalės ir Dovilų sen., Klaipėdos raj.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Susikaupusių atliekų, sąšlavų ir žaliųjų atliekų išvežimas Priekulės, Agluonėnų, Sendvario, Kretingalės ir Dovilų seniūnijoms.
Paslaugų bus perkama maksimaliai už 70 000,00 EUR be PVM, minimaliai už 20 000,00 EUR be PVM
Paslaugų bus perkama maksimaliai už 70 000,00 EUR be PVM, minimaliai už 20 000,00 EUR be PVM
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
35
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas kartu su pasiūlymu turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Jeigu pirkime dalyvauja tiekėjų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, EBVPD teikiamas už kiekvieną tiekėjų grupės narį atskirai. Kai tiekėjas pasitelkia kitus ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi, siekdamas įrodyti atitiktį nustatytiems kvalifikacijos reikalavimams, kartu su tiekėjo EBVPD teikiami ir šių subjektų EBVPD.
Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik preliminaraus laimėtojo.
Pirkimo dokumentuose nurodytą reikalaujamą kvalifikaciją tiekėjai (ar jų personalas) privalo būti įgiję iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik preliminaraus laimėtojo.
Pirkimo dokumentuose nurodytą reikalaujamą kvalifikaciją tiekėjai (ar jų personalas) privalo būti įgiję iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Bendras Paslaugų teikimo terminas, kurio metu Pirkėjas galės užsakyti iš Tiekėjo konkrečias Paslaugas, yra 34 mėn. nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Bendras Paslaugų teikimo terminas negalės būti pratęstas.
2. Už faktiškai suteiktas bei techninės specifikacijos reikalavimus atitinkančias Paslaugas Pirkėjas sumoka tiekėjui per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos-faktūros gavimo dienos.
3. Tiekėjas PVM sąskaitą-faktūrą gali pateikti Pirkėjui tik prieš tai Pirkėjui patvirtinus Tiekėjo pateiktus suteiktų paslaugų perdavimo-priėmimo aktus už faktiškai suteiktas Paslaugas. Suteiktų paslaugų perdavimo-priėmimo aktus už faktiškai suteiktas Paslaugas ir PVM sąskaitą-faktūrą rengia Tiekėjas.
4. Tiekėjas sutarties įvykdymo užtikrinimą turi pateikti ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė - 5 proc. nuo pradinės Sutarties vertės EUR be PVM.
2. Už faktiškai suteiktas bei techninės specifikacijos reikalavimus atitinkančias Paslaugas Pirkėjas sumoka tiekėjui per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos-faktūros gavimo dienos.
3. Tiekėjas PVM sąskaitą-faktūrą gali pateikti Pirkėjui tik prieš tai Pirkėjui patvirtinus Tiekėjo pateiktus suteiktų paslaugų perdavimo-priėmimo aktus už faktiškai suteiktas Paslaugas. Suteiktų paslaugų perdavimo-priėmimo aktus už faktiškai suteiktas Paslaugas ir PVM sąskaitą-faktūrą rengia Tiekėjas.
4. Tiekėjas sutarties įvykdymo užtikrinimą turi pateikti ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė - 5 proc. nuo pradinės Sutarties vertės EUR be PVM.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-03
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-09-03
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-03
Vietos laikas:
08:45
Vieta:
Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos (Klaipėdos g. 2, LT-96130 Gargždai) 211 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimas su CVP IS sistemoje gautais pasiūlymais vyksta Komisijos posėdyje ir jis yra prilyginamas vokų atplėšimui. Tiekėjai komisijos posėdžiuose nedalyvauja.
Susipažinimo su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių institucijų atstovai, PO ar jos įgaliotojo subjekto pakviesti ekspertai.
Į Komisijos posėdį stebėtojai nebus kviečiami.
Susipažinimo su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių institucijų atstovai, PO ar jos įgaliotojo subjekto pakviesti ekspertai.
Į Komisijos posėdį stebėtojai nebus kviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
1. Pirkimas vykdomas elektroniniu būdu. Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymus gali teikti tik CVP IS registruoti tiekėjai (nemokama registracija adresu: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/).
2. Tuo atveju, jeigu tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla netikrinama arba tikrinama ne visa apimtimi, tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys. Tiekėjas turės pateikti atitinkamus dokumentus, įrodančius, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys, nė vėliau kaip iki pirkimo sutarties pasirašymo.
2. Tuo atveju, jeigu tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla netikrinama arba tikrinama ne visa apimtimi, tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys. Tiekėjas turės pateikti atitinkamus dokumentus, įrodančius, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys, nė vėliau kaip iki pirkimo sutarties pasirašymo.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
LT
Telefonas:
+370 46390960
Interneto adresas:
https://klat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Perkančiosios organizacijos priimti sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka ir terminais.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-04-29
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |