Susikaupusių atliekų, sąšlavų ir žaliųjų atliekų išvežimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Klaipėdos rajono savivaldybės administracija
188773688
Klaipėdos g. 2
Gargždai
96130
LT
Asmuo ryšiams: Jovita Gedmintienė
Telefonas: +370 46452332
Faksas: +370 46472005
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.klaipedos-r.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=635119
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Susikaupusių atliekų, sąšlavų ir žaliųjų atliekų išvežimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

90512000  -  Atliekų vežimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Paslauga apima mišrių komunalinių atliekų (susikaupusių ne konteineriuose), gatvės sąšlavų, įskaitant žemes ir akmenis, žaliųjų atliekų (šakų, lapų, žolių) surinkimą, pasikrovimą ir išvežimą, bei žaliųjų atliekų išvežimą didelių gabaritų atliekų konteineriuose, įskaitant šių konteinerių pastatymo paslaugą, iš Klaipėdos rajono bendrojo naudojimo teritorijų, įskaitant kapines.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

1. Gargždų, Dauparų-Kvietinių, Veiviržėnų, Endriejavo, Judrėnų ir Vėžaičių sen.
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90512000  -  Atliekų vežimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Gargždų, Dauparų-Kvietinių, Veiviržėnų, Endriejavo, Judrėnų ir Vėžaičių sen., Klaipėdos raj.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Susikaupusių atliekų, sąšlavų ir žaliųjų atliekų išvežimas Gargždų, Dauparų-Kvietinių, Veiviržėnų, Endriejavo, Judrėnų ir Vėžaičių seniūnijoms.
Paslaugų bus perkama maksimaliai už 80 000,00 EUR be PVM, minimaliai už 20 000,00 EUR be PVM.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 35
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

2. Priekulės, Agluonėnų, Sendvario, Kretingalės ir Dovilų sen.
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90512000  -  Atliekų vežimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Priekulės, Agluonėnų, Sendvario, Kretingalės ir Dovilų sen., Klaipėdos raj.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Susikaupusių atliekų, sąšlavų ir žaliųjų atliekų išvežimas Priekulės, Agluonėnų, Sendvario, Kretingalės ir Dovilų seniūnijoms.
Paslaugų bus perkama maksimaliai už 70 000,00 EUR be PVM, minimaliai už 20 000,00 EUR be PVM
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 35
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas kartu su pasiūlymu turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Jeigu pirkime dalyvauja tiekėjų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, EBVPD teikiamas už kiekvieną tiekėjų grupės narį atskirai. Kai tiekėjas pasitelkia kitus ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi, siekdamas įrodyti atitiktį nustatytiems kvalifikacijos reikalavimams, kartu su tiekėjo EBVPD teikiami ir šių subjektų EBVPD.
Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik preliminaraus laimėtojo.
Pirkimo dokumentuose nurodytą reikalaujamą kvalifikaciją tiekėjai (ar jų personalas) privalo būti įgiję iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Bendras Paslaugų teikimo terminas, kurio metu Pirkėjas galės užsakyti iš Tiekėjo konkrečias Paslaugas, yra 34 mėn. nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Bendras Paslaugų teikimo terminas negalės būti pratęstas.
2. Už faktiškai suteiktas bei techninės specifikacijos reikalavimus atitinkančias Paslaugas Pirkėjas sumoka tiekėjui per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos-faktūros gavimo dienos.
3. Tiekėjas PVM sąskaitą-faktūrą gali pateikti Pirkėjui tik prieš tai Pirkėjui patvirtinus Tiekėjo pateiktus suteiktų paslaugų perdavimo-priėmimo aktus už faktiškai suteiktas Paslaugas. Suteiktų paslaugų perdavimo-priėmimo aktus už faktiškai suteiktas Paslaugas ir PVM sąskaitą-faktūrą rengia Tiekėjas.
4. Tiekėjas sutarties įvykdymo užtikrinimą turi pateikti ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė - 5 proc. nuo pradinės Sutarties vertės EUR be PVM.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-06-03
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-09-03
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-06-03
Vietos laikas:  08:45
Vieta:  
Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos (Klaipėdos g. 2, LT-96130 Gargždai) 211 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimas su CVP IS sistemoje gautais pasiūlymais vyksta Komisijos posėdyje ir jis yra prilyginamas vokų atplėšimui. Tiekėjai komisijos posėdžiuose nedalyvauja.
Susipažinimo su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių institucijų atstovai, PO ar jos įgaliotojo subjekto pakviesti ekspertai.
Į Komisijos posėdį stebėtojai nebus kviečiami.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

1. Pirkimas vykdomas elektroniniu būdu. Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymus gali teikti tik CVP IS registruoti tiekėjai (nemokama registracija adresu: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/).
2. Tuo atveju, jeigu tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla netikrinama arba tikrinama ne visa apimtimi, tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys. Tiekėjas turės pateikti atitinkamus dokumentus, įrodančius, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys, nė vėliau kaip iki pirkimo sutarties pasirašymo.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
LT
Telefonas: +370 46390960
Interneto adresas: https://klat.teismas.lt/

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Perkančiosios organizacijos priimti sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka ir terminais.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-04-29
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.