Susisiekimo komunikacijų (gatvių) Biržų m. B. Dauguviečio, Rinkos, S. Dagilio, Pirties ir Žemaitės gatvių kapitalinio remonto (III etapo) darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Biržų rajono savivaldybės administracija
188642660
Vytauto g. 38
Biržai
41143
LT
Asmuo ryšiams:
Jolanta Kevevari
Telefonas:
+370 61031230
El. paštas:
jolanta.kevevari@birzai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.birzai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/3045
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=698922Daugiau informacijos galima gauti
kitu adresu:
Biržų rajono savivaldybės administracija
188642660
Vytauto g. 38
Biržai
41143
LT
Asmuo ryšiams:
Petras Januškevičius
Telefonas:
+370 69812492
El. paštas:
Petras.januskevicius@birzai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.birzai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/3045
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=698922&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Susisiekimo komunikacijų (gatvių) Biržų m. B. Dauguviečio, Rinkos, S. Dagilio, Pirties ir Žemaitės gatvių kapitalinio remonto (III etapo) darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233200
-
Įvairūs dangos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Susisiekimo komunikacijų (gatvių) Biržų m. B. Dauguviečio, Rinkos, S. Dagilio, Pirties ir Žemaitės gatvių kapitalinio remonto (III etapo - S. Dagilio gatvės) darbai
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 124000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233200
-
Įvairūs dangos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Susisiekimo komunikacijų (gatvių) Biržų m. B. Dauguviečio, Rinkos, S. Dagilio, Pirties ir Žemaitės gatvių kapitalinio remonto (III etapo) darbai.
Rangovas turės atlikti S. Dagilio gatvės, Biržų m. kapitalinio remonto darbus nurodytus pateiktame techniniame projekte. Taip pat turės atlikti žvalgomuosius archeologinius tyrimus, kadastrinius matavimus ir parengti kadastro bylas, parengti išpildomuosius brėžinius bei kitą reikalingą techninę dokumentaciją statybos užbaigimui
Rangovas turės atlikti S. Dagilio gatvės, Biržų m. kapitalinio remonto darbus nurodytus pateiktame techniniame projekte. Taip pat turės atlikti žvalgomuosius archeologinius tyrimus, kadastrinius matavimus ir parengti kadastro bylas, parengti išpildomuosius brėžinius bei kitą reikalingą techninę dokumentaciją statybos užbaigimui
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
11
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Jeigu rangovas vėluoja atlikti darbus ir nepateikia užsakovui pagrįstų įrodymų, pateisinančių darbų vėlavimą, užsakovas reikalaus delspinigių dėl vėlavimo, kurių dydis yra 0,02 proc. nuo neatliktų darbų vertės be PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
Jeigu rangovas negauna mokėjimo, nurodytu terminu, tai jis turi teisę į delspinigius 0,02 proc. laiku neapmokėtos sumos per dieną.
Jeigu rangovas negauna mokėjimo, nurodytu terminu, tai jis turi teisę į delspinigius 0,02 proc. laiku neapmokėtos sumos per dieną.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo (vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis), kartu su pasiūlymu užpildytą EBVPD - aktualią deklaraciją, turi pateikti: tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį. Užpildytą EBVPD formą tiekėjai turi pateikti PDF formatu. Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas–netesybomis. Pirkėjui nutraukus sutartį dėl esminio sutarties pažeidimo, pardavėjas įsipareigoja sumokėti pirkėjui 6200,00 eurų dydžio baudą.
Pagal tiekėjo pateiktus ir šalių pasirašytus priėmimo–perdavimo aktus ir PVM sąskaitas-faktūras, bus sumokama tiekėjui, pirkimo dokumentų priede „Sutarties projektas" nustatytomis sąlygomis.
Sąskaitos teikiamos tik elektroniniu būdu. El. sąskaitos faktūros, atitinkančios EU elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos pardavėjo pasirinktomis priemonėmis. EU elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios el. sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E.sąskaita“ priemonėmis. Jei dalyvauja tiekėjų grupė, pateikia jungtinės veiklos sutartį, taip pat nurodo, kuris asmuo atstovauja tiekėjų grupei. Nereikalaujama, kad tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir pasiūlius sudaryti pirkimo sutartį ši tiekėjų grupė įgautų tam tikrą teisinę formą
Pagal tiekėjo pateiktus ir šalių pasirašytus priėmimo–perdavimo aktus ir PVM sąskaitas-faktūras, bus sumokama tiekėjui, pirkimo dokumentų priede „Sutarties projektas" nustatytomis sąlygomis.
Sąskaitos teikiamos tik elektroniniu būdu. El. sąskaitos faktūros, atitinkančios EU elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos pardavėjo pasirinktomis priemonėmis. EU elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios el. sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E.sąskaita“ priemonėmis. Jei dalyvauja tiekėjų grupė, pateikia jungtinės veiklos sutartį, taip pat nurodo, kuris asmuo atstovauja tiekėjų grupei. Nereikalaujama, kad tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir pasiūlius sudaryti pirkimo sutartį ši tiekėjų grupė įgautų tam tikrą teisinę formą
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-17
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-17
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pradinis susipažinimo su dalyvių pateiktais pasiūlymais, gautais CVP IS priemonėmis vyks viešojo pirkimo komisijos posėdyje IV.2.7 dalyje nurodytu laiku
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Darbų atlikimo terminas. Susiekimo komunikacijų (gatvių) Biržų m. S. Dagilio gatvės kapitalinio remonto darbai turi būti įvykdyti per 6 (šešis) mėnesius. Darbų atlikimo termino pratęsimas nenumatytas. Sutarties trukmė, įskaitant atsiskaitymo terminą, statybos užbaigimo procedūras ir statybos užbaigimo dokumento įforminimą yra 11 (vienuolika) mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo dienos
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |