Susisiekimo komunikacijų paskirties statinio (gatvės), P. Cvirkos g., Ukmergės mieste, kapitalinio remonto rangos darbų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Ukmergės rajono savivaldybės administracija
188752174
Kęstučio a. 3, LT-20114 Ukmergė
Ukmergė
20114
LT
Asmuo ryšiams: Ingrida Murauskienė
Telefonas: +370 34060342
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.ukmerge.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=660645
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Susisiekimo komunikacijų paskirties statinio (gatvės), P. Cvirkos g., Ukmergės mieste, kapitalinio remonto rangos darbų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233000  -  Greitkelių, kelių tiesimo, jų pamatų ir dangos klojimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – susisiekimo komunikacijų paskirties statinio (gatvės), P. Cvirkos g., Ukmergės mieste, kapitalinio remonto rangos darbai, pabaigtų darbų vykdomosios dokumentacijos perdavimas Perkančiajai organizacijai (užsakovui) ir gauto statybos užbaigimo akto perdavimas Perkančiajai organizacijai, kontrolinių - geodezinių nuotraukų bei kadastrinių matavimo bylų parengimas su VĮ Registrų centras patikra (toliau – Darbai). Perkami baigtiniai darbai iki pilno objekto užbaigimo pagal techninį darbo projektą „P. Cvirkos g., Ukmergės mieste, Ukmergės raj. sav. kapitalinis remontas“ (proj. Nr. P21-09-KRP, 2022 m.), kurį sudaro Bendroji dalis, Susisiekimo dalis, Nuotekų šalinimo dalis, Elektrotechnikos (apšvietimo) dalis, Pasirengimo statybai ir statybos darbų organizavimo dalis.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 473636.36  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45233000  -  Greitkelių, kelių tiesimo, jų pamatų ir dangos klojimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
P. Cvirkos gatvė, Ukmergės mieste
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – susisiekimo komunikacijų paskirties statinio (gatvės), P. Cvirkos g., Ukmergės mieste, kapitalinio remonto rangos darbai, pabaigtų darbų vykdomosios dokumentacijos perdavimas Perkančiajai organizacijai (užsakovui) ir gauto statybos užbaigimo akto perdavimas Perkančiajai organizacijai, kontrolinių - geodezinių nuotraukų bei kadastrinių matavimo bylų parengimas su VĮ Registrų centras patikra (toliau – Darbai). Perkami baigtiniai darbai iki pilno objekto užbaigimo pagal techninį darbo projektą „P. Cvirkos g., Ukmergės mieste, Ukmergės raj. sav. kapitalinis remontas“ (proj. Nr. P21-09-KRP, 2022 m.), kurį sudaro Bendroji dalis, Susisiekimo dalis, Nuotekų šalinimo dalis, Elektrotechnikos (apšvietimo) dalis, Pasirengimo statybai ir statybos darbų organizavimo dalis.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 473636.36  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 15
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi įrodyti, kad nėra pagrindo jį pašalinti iš pirkimų pagal VPĮ 46 straipsnio „Tiekėjų pašalinimo pagrindai“ nuostatas. Tiekėjas kartu su pirkimo dokumentais turi pateikti užpildytą Pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas“ (toliau – EBVPD) pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas adresu https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. EBVPD forma pateikiama šių Pirkimo sąlygų 4 priede.
Pašalinimo pagrindai taikomi tiekėjui (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – visiems tos grupės nariams) ir ūkio subjektams, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi.
Reikalavimai dėl EBVPD pateikimo:
jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai;
jei tiekėjas (ar ūkio subjektų grupė) ketina pasitelkti subtiekėjus (-us) ar ūkio subjektą (us), kuriuo (-iais) planuojama remtis įrodinėjant tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) kvalifikaciją, EBVPD teikiamas už kiekvieną subtiekėją;
jei tiekėjas (ar ūkio subjektų grupė) ketina pasitelkti specialistus ir ekspertus, kuriais bus remiamasi įrodinėjant tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) kvalifikaciją, tačiau jie nėra tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) ar tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) pasitelkiamo (-ų) subtiekėjo (-ų) darbuotojai pasiūlymo pateikimo metu, o laimėjimo atveju nebus įdarbinti, teikiamas šių subjektų EBVPD;
jei tiekėjas naudojasi trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie Perkančiosios organizacijos poreikio įsigyti Prekes tenkinimo (tiesiogiai neprisidės prie Prekių tiekimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį) priemonėmis, tuomet tiekėjas neprivalo teikti jų EBVPD.
Tiekėjas, tiekėjų grupės partneriai kartu, kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, turi turėti teisę būti*
neypatingojo statinio, esančio kultūros paveldo objekto teritorijoje, jo apsaugos zonoje, kultūros paveldo vietovėje, statybos rangovu (teisinis pagrindas: Statybos įstatymo 18 straipsnis);
Statinių grupė – susisiekimo komunikacijos;
Statinių pogrupiai – gatvės (teisinis pagrindas: Statybos techninis reglamentas STR 1.01.03:2017„Statinių klasifikavimas“);
Statybos darbų sritys:
Bendrieji statybos darbai:
- žemės darbai (iškasų, tranšėjų kasimas ir užpylimas);
Specialieji statybos darbai:
- mechanikos darbai (vandentiekio ir nuotekų šalinimo tinklų tiesimas; betranšėjis inžinerinių tinklų tiesimas);
- elektrotechnikos darbai (elektros tinklų (išskyrus žemos ir vidutinės įtampos) tiesimas).
Tiekėjas taiko (laikosi) Europos Sąjungos aplinkos apsaugos vadybos ir audito sistemą (toliau – EMAS) arba kitą aplinkos apsaugos vadybos sistemą, kuri įdiegta pagal standartą LST EN ISO 14001 „Aplinkos vadybos sistemos. Reikalavimai ir naudojimo gairės” (toliau – LST EN ISO 14001) ar kitus aplinkos apsaugos vadybos standartus, pagrįstus atitinkamais Europos arba tarptautiniais standartais, kuriuos yra patvirtinusios sertifikavimo įstaigos, atitinkančios Europos Sąjungos teisės aktus arba atitinkamus Europos ar tarptautinius sertifikavimo standartus) arba taiko kitas lygiavertes aplinkos apsaugos vadybos užtikrinimo priemones.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Rangovas per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos, privalo pateikti pirkimo Sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimo dokumentą. Jeigu Rangovas pateikia draudimo bendrovės išduotą pirkimo Sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimo galiojimą užtikrinantį dokumentą, tai kartu su pirkimo Sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimo laidavimo draudimo raštu Rangovas turi pateikti ir pasirašytą draudimo liudijimo (poliso) originalą bei mokestinio pavedimo kopiją, kad draudimo įmoka už šį išduotą pirkimo sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimo laidavimo draudimo raštą yra sumokėta. Užtikrinimo suma – 5 proc. nuo Pradinės sutarties vertės be PVM.
Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsįgalioja išdavimo/apmokėjimo dieną ir turi galioti ne trumpiau kaip 2 (du) mėnesius po Darbų atlikimo termino pabaigos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-09-23
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-09-23
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Pirminis susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktais tiekėjų pasiūlymais vyks 2022 m. rugsėjo 23 d. ne anksčiau nei po 45 minučių po pasiūlymų pateikimo termino pabaigos, Ukmergės rajono savivaldybės administracija, Kęstučio a. 3, 20114 Ukmergė, Centralizuotų viešųjų pirkimų skyrius 35 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojantis CVP IS. Registracija CVP IS yra nemokama.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas: +370 70668369

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Pretenzijos Perkančiojoje organizacijoje nagrinėjamos ir sprendimai dėl pretenzijų priimami Viešųjų pirkimų įstatymo 102,103 straipsniuose nustatyta tvarka.
Perkančioji organizacija nagrinėja tik tas tiekėjų pretenzijas, kurios gautos iki pirkimo sutarties sudarymo dienos ir pateiktos laikantis Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatytų terminų. Perkančioji organizacija nenagrinėja pretenzijų, teikiamų pakartotinai dėl to paties Perkančiosios organizacijos priimto sprendimo arba atlikto veiksmo.
Teisę ginčyti Perkančiosios organizacijos veiksmus ar priimtus sprendimus teismine tvarka tiekėjas gali Viešųjų pirkimų įstatymo 101, 102, 104 straipsniuose nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-09-12
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.