Susisiekimo komunikacijų paskirties statinio – Mirabelių tako, Ukmergės mieste – kapitalinio remonto darbų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Ukmergės rajono savivaldybės administracija
188752174
Kęstučio a. 3, LT-20114 Ukmergė
Ukmergė
20114
LT
Asmuo ryšiams: Rasa Kumetaitienė
Telefonas: +370 64299347
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.ukmerge.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=779209
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Susisiekimo komunikacijų paskirties statinio – Mirabelių tako, Ukmergės mieste – kapitalinio remonto darbų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233000  -  Greitkelių, kelių tiesimo, jų pamatų ir dangos klojimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkami baigtiniai rangos darbai pagal techninį darbo projektą „Susisiekimo komunikacijų paskirties statinio – Mirabelių tako Ukmergės mieste kapitalinis remontas“ (UAB „Jandas“, projekto Nr. PS-240307, 2024 m.). Bendrieji statinio rodikliai: susisiekimo komunikacijos (dviračių takas) – nesudėtingas statinys, I grupė; F kategorija, ilgis ~ 0,868 km; apšvietimo tinklai – nesudėtingas statinys, ilgis ~380 m. Kartu perkamos Kontrolinių - geodezinių nuotraukų atlikimo bei kadastrinių matavimų bylų parengimo paslaugos su VĮ Registrų centras patikra.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 206611.57  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45233000  -  Greitkelių, kelių tiesimo, jų pamatų ir dangos klojimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Mirabelių takas, Ukmergės miestas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkami baigtiniai rangos darbai pagal techninį darbo projektą „Susisiekimo komunikacijų paskirties statinio – Mirabelių tako Ukmergės mieste kapitalinis remontas“ (UAB „Jandas“, projekto Nr. PS-240307, 2024 m.). Bendrieji statinio rodikliai: susisiekimo komunikacijos (dviračių takas) – nesudėtingas statinys, I grupė; F kategorija, ilgis ~ 0,868 km; apšvietimo tinklai – nesudėtingas statinys, ilgis ~380 m. Kartu perkamos Kontrolinių - geodezinių nuotraukų atlikimo bei kadastrinių matavimų bylų parengimo paslaugos su VĮ Registrų centras patikra.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 206611.57  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 10
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Sutartis gali būti keičiama vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 89 straipsnio nuostatomis. Pakeitimai gali būti atliekami esant aiškiai įrodomiems praleidimams, netikslumams, klaidoms ar kitiems neatitikimams Užsakovo pateiktoje techninėje specifikacijoje, Projekte, dėl kurių nebereikia atlikti Darbų arba reikia juos įsigyti papildomai; dėl techninių sprendinių keitimo; rinkoje nebegaminamos, nebetiekiamos prekės, medžiagos ar įrangos; būtinybė / tikslingumas atsisakyti atskiro darbo ar mažinti apimtis dėl to, kad Darbai ar jų dalis tapo nereikalingi, t. y. išnyko jų poreikis Užsakovui ir (ar) siekiant racionaliai naudoti Sutarties finansavimo lėšas; nepakankamas finansavimas Sutarčiai užbaigti.
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi įrodyti, kad nėra pagrindo jį pašalinti iš pirkimų pagal VPĮ 46 straipsnio „Tiekėjų pašalinimo pagrindai“ nuostatas. Tiekėjas kartu su pirkimo dokumentais turi pateikti užpildytą Pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas“ (toliau – EBVPD). EBVPD pildomas adresu https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu.
Pašalinimo pagrindai taikomi tiekėjui (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – visiems tos grupės nariams) ir ūkio subjektams, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi.
Atskirą EBVPD pildo:
- tiekėjas;
- kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
- kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 49 straipsnį;
- jei tiekėjas naudojasi trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie Perkančiosios organizacijos poreikio įsigyti Prekes tenkinimo (tiesiogiai neprisidės prie Prekių tiekimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį) priemonėmis, tuomet tiekėjas neprivalo teikti jų EBVPD.
Kartu su pasiūlymu nereikalaujama pateikti pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų. Šių dokumentų Perkančioji organizacija reikalaus tik turėdama pagrįstų abejonių dėl tiekėjo patikimumo ir tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo prieš nustatant laimėjusį pasiūlymą.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Rangovas per 10 kalendorinių dienų nuo Sutarties pasirašymo, privalo pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko besąlyginę ir neatšaukiamą garantiją ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės besąlyginį ir neatšaukiamą laidavimo draudimą sumai, ne mažesnei nei 5 proc. nuo Pradinės Sutarties vertės. Vietoje sutarties įvykdymo užtikrinimo Rangovas gali į Užsakovo nurodytą sąskaitą banke pervesti sumą, ne mažesnę nei 5 procentai Pradinės pirkimo sutarties vertės.
Avansinis mokėjimas nenumatytas. Užsakovas su Rangovu atsiskaito ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt ) kalendorinių dienų nuo nuo PVM sąskaitos faktūros išrašymo dienos, kuri išrašoma po Paslaugų priėmimo–perdavimo akto pasirašymo.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-09-09
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-09-09
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
CVP IS priemonėmis

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas: +370 70668369

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Pretenzijos Perkančiojoje organizacijoje nagrinėjamos ir sprendimai dėl pretenzijų priimami Viešųjų pirkimų įstatymo 102,103 straipsniuose nustatyta tvarka. Perkančioji organizacija nagrinėja tik tas tiekėjų pretenzijas, kurios gautos iki pirkimo sutarties sudarymo dienos ir pateiktos elektroninėmis priemonėmis, laikantis Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatytų terminų ir tvarkos. Perkančioji organizacija nenagrinėja pretenzijų, teikiamų pakartotinai dėl to paties Perkančiosios organizacijos priimto sprendimo arba atlikto veiksmo. Teisę ginčyti Perkančiosios organizacijos veiksmus ar priimtus sprendimus teismine tvarka tiekėjas gali Viešųjų pirkimų įstatymo 101, 102, 104 straipsniuose nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2024-08-26

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.