Susisiekimo komunikacijų paskirties statinio Pakalnės g., Ukmergės mieste rekonstravimo darbų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Ukmergės rajono savivaldybės administracija
188752174
Kęstučio a. 3, LT-20114 Ukmergė
Ukmergė
20114
LT
Asmuo ryšiams:
Aušra Strumilienė
Telefonas:
+370 34060264
El. paštas:
a.strumiliene@ukmerge.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.ukmerge.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6606
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=775558Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=775558&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Susisiekimo komunikacijų paskirties statinio Pakalnės g., Ukmergės mieste rekonstravimo darbų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233300
-
Greitkelių, kelių, gatvių ir pėsčiųjų takų pamatų klojimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkami baigtiniai darbai iki pilno objekto užbaigimo pagal techninį darbo projektą „Susisiekimo komunikacijų paskirties statinio Pakalnės gatvės su prieigomis, įrengiant paviršinių lietaus nuotekų tinklus, Ukmergės mieste rekonstravimo projektas“ (UAB ,,JANDAS“ proj. Nr. 61-332/2021-TDP)
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 1404958.68
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233300
-
Greitkelių, kelių, gatvių ir pėsčiųjų takų pamatų klojimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Pakalnės g., Ukmergė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Techninį darbo projektą sudaro: Bendroji dalis, Susisiekimo dalis, Elektrotechnikos dalis (apšvietimo), Vandentiekio ir nuotekų šalinimo dalis, Konstrukcijų dalis, Pasirengimo statybai ir statybos darbų organizavimo dalis. Kartu perkamos Kontrolinių - geodezinių nuotraukų atlikimo bei kadastrinių matavimų bylų parengimo paslaugos su VĮ Registrų centras patikra.
Bendrieji statinio rodikliai - kategorijos (gatvė – neypatingas statinys, Lietaus nuotekų tinklai – neypatingas statinys); rekonstruojamos gatvės ilgis ~ 917 m.; elektros tinklų (apšvietimo) ilgis ~ 845 m.; lietaus nuotekų tinklų ilgis ~ 1291 m.; atraminės sienutės ilgis ~ 56,4 m.
Bendrieji statinio rodikliai - kategorijos (gatvė – neypatingas statinys, Lietaus nuotekų tinklai – neypatingas statinys); rekonstruojamos gatvės ilgis ~ 917 m.; elektros tinklų (apšvietimo) ilgis ~ 845 m.; lietaus nuotekų tinklų ilgis ~ 1291 m.; atraminės sienutės ilgis ~ 56,4 m.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 1404958.68
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Sutartis gali būti keičiama vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 89 straipsnio nuostatomis. Pakeitimai gali būti atliekami esant aiškiai įrodomiems praleidimams, netikslumams, klaidoms ar kitiems neatitikimams Užsakovo pateiktoje Techninėje specifikacijoje ar Techniniame projekte dėl kurių nebereikia atlikti Darbų arba reikia juos įsigyti papildomai; dėl techninių sprendinių keitimo; rinkoje nebegaminamos, nebetiekiamos prekės, medžiagos ar įranga; būtinybė / tikslingumas atsisakyti atskiro darbo ar mažinti apimtis dėl to, kad Darbai ar jų dalis tapo nereikalingi, t. y. išnyko jų poreikis, Užsakovui ir (ar) siekiant racionaliai naudoti Sutarties finansavimo lėšas; nepakankamas finansavimas Sutarčiai užbaigti.
Gali būti įsigyjami papildomi darbai neskelbiamų derybų būdu pagal VPĮ 71str. 5 d. susiję su pagrindinės sutarties vykdymu ir jų vertė negali viršyti 15 proc. (nuo Pradinės Sutarties vertės be PVM), jeigu tokie papildomi darbai atsiranda dėl nenumatytų aplinkybių, susijusių su Techninio projekto sprendinių keitimu, Techninio projekto klaidomis.
Gali būti įsigyjami papildomi darbai neskelbiamų derybų būdu pagal VPĮ 71str. 5 d. susiję su pagrindinės sutarties vykdymu ir jų vertė negali viršyti 15 proc. (nuo Pradinės Sutarties vertės be PVM), jeigu tokie papildomi darbai atsiranda dėl nenumatytų aplinkybių, susijusių su Techninio projekto sprendinių keitimu, Techninio projekto klaidomis.
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Pasiūlymus tiekėjai teikia tik per CVP IS.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi įrodyti, kad nėra pagrindo jį pašalinti iš pirkimų pagal VPĮ 46 straipsnio „Tiekėjų pašalinimo pagrindai“ nuostatas. Tiekėjas kartu su pirkimo dokumentais turi pateikti užpildytą Pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas“ (toliau – EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 49 straipsnį, atitinka šiame Pirkimo sąlygų skyriuje nustatytus reikalavimus.
Pašalinimo pagrindai taikomi tiekėjui (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – visiems tos grupės nariams) ir ūkio subjektams, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi.
Atskirą EBVPD pildo:
1. tiekėjas;
2. kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
3. kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 49 straipsnį;
4. jei tiekėjas naudojasi trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie Perkančiosios organizacijos poreikio įsigyti Darbus tenkinimo (tiesiogiai neprisidės prie Darbų atlikimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį) priemonėmis, tuomet tiekėjas neprivalo teikti jų EBVPD.
EBVPD pildomas adresu https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. Tiekėjas, pildydamas EBVPD, laukelyje „Procedūros tipas“ turi pasirinkti „Atvira“. Teikdamas pasiūlymą CVP IS priemonėmis šį užpildytą ir pasirašytą (išskyrus jei visą pasiūlymą elektroniniu parašu pasirašo EBVPD turintis pasirašyti asmuo) EBVPD tiekėjas turi pridėti kartu su kitais pasiūlymo dokumentais (pasiūlymo pateikimo skiltyje „Prisegti dokumentus“).
EBVPD nurodytą informaciją pagrindžiantys dokumentai kartu su pasiūlymu neteikiami. Pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų Perkančioji organizacija reikalaus tik turėdama pagrįstų abejonių dėl tiekėjo patikimumo ir tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo prieš nustatant laimėjusį pasiūlymą. Vis dėlto, Perkančioji organizacija bet kuriuo pirkimo procedūros metu gali paprašyti dalyvių pateikti visus ar dalį dokumentų, patvirtinančių jų pašalinimo pagrindų nebuvimą, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą pirkimo procedūros atlikimą.
Tiekėjas, tiekėjų grupės partneriai kartu, subrangovai ar kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais (įrodinėjant šiame punkte reikalaujamą kvalifikaciją) remiasi tiekėjas, turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai vykdyti - turi teisę vykdyti neypatingojo statinio (susisiekimo komunikacijos - gatvės), esančio kultūros paveldo objekto teritorijoje, jo apsaugos zonoje, kultūros paveldo vietovėje statybos darbus.
Pašalinimo pagrindai taikomi tiekėjui (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – visiems tos grupės nariams) ir ūkio subjektams, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi.
Atskirą EBVPD pildo:
1. tiekėjas;
2. kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
3. kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 49 straipsnį;
4. jei tiekėjas naudojasi trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie Perkančiosios organizacijos poreikio įsigyti Darbus tenkinimo (tiesiogiai neprisidės prie Darbų atlikimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį) priemonėmis, tuomet tiekėjas neprivalo teikti jų EBVPD.
EBVPD pildomas adresu https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. Tiekėjas, pildydamas EBVPD, laukelyje „Procedūros tipas“ turi pasirinkti „Atvira“. Teikdamas pasiūlymą CVP IS priemonėmis šį užpildytą ir pasirašytą (išskyrus jei visą pasiūlymą elektroniniu parašu pasirašo EBVPD turintis pasirašyti asmuo) EBVPD tiekėjas turi pridėti kartu su kitais pasiūlymo dokumentais (pasiūlymo pateikimo skiltyje „Prisegti dokumentus“).
EBVPD nurodytą informaciją pagrindžiantys dokumentai kartu su pasiūlymu neteikiami. Pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų Perkančioji organizacija reikalaus tik turėdama pagrįstų abejonių dėl tiekėjo patikimumo ir tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo prieš nustatant laimėjusį pasiūlymą. Vis dėlto, Perkančioji organizacija bet kuriuo pirkimo procedūros metu gali paprašyti dalyvių pateikti visus ar dalį dokumentų, patvirtinančių jų pašalinimo pagrindų nebuvimą, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą pirkimo procedūros atlikimą.
Tiekėjas, tiekėjų grupės partneriai kartu, subrangovai ar kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais (įrodinėjant šiame punkte reikalaujamą kvalifikaciją) remiasi tiekėjas, turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai vykdyti - turi teisę vykdyti neypatingojo statinio (susisiekimo komunikacijos - gatvės), esančio kultūros paveldo objekto teritorijoje, jo apsaugos zonoje, kultūros paveldo vietovėje statybos darbus.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
-
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Rangovas per 10k.d. nuo CVP IS priemonėmis gautos iš Užsakovo informacijos apie finansavimo skyrimą, privalo pateikti Sut.įvykd.užtikrinimą – LR ar užsienyje registruoto banko besąlyginę ir neatšaukiamą garantiją ar draudimo bendrovės besąl.ir neatšauk.laidavimo draudimą. Jeigu Rangovas pateikia draud.bendrovės Sut.sąlygų įvykd.užtikrinimo laidavimo draudimo raštą, tai kartu turi pateikti ir draudimo liudijimą bei mokestinio pavedimo kopiją.
Sut.įvykdymo užtikr.suma-ne mažesnė, nei 5 proc.nuo Prad.Sut.vertės be PVM. Jeigu vykdant Sutartį Sut.kaina tampa didesnė negu Prad.sut.vertė, Rangovas privalo padidinti Sut.įvykd.užtikrinimo sumą, kad ji būtų ne mažesnė, negu 5proc.nuo Sut.kainos be PVM ir pateikti tą patvirtinančius dok.Užsakovui per 10k.d. nuo Susitarimo sudarymo dienos. Rangovas privalo tokia pačia tvarka padidinti Sut.įvykdymo užtikr.sumą kiekv.kartą, kai padidėja Sut.kaina.
Atsiskait.terminas-30 k.d.po atliktų Darbų aktų, išlaidų apmokėj.pažymų ir PVM s.f.patvirt.dienos.
Sut.įvykdymo užtikr.suma-ne mažesnė, nei 5 proc.nuo Prad.Sut.vertės be PVM. Jeigu vykdant Sutartį Sut.kaina tampa didesnė negu Prad.sut.vertė, Rangovas privalo padidinti Sut.įvykd.užtikrinimo sumą, kad ji būtų ne mažesnė, negu 5proc.nuo Sut.kainos be PVM ir pateikti tą patvirtinančius dok.Užsakovui per 10k.d. nuo Susitarimo sudarymo dienos. Rangovas privalo tokia pačia tvarka padidinti Sut.įvykdymo užtikr.sumą kiekv.kartą, kai padidėja Sut.kaina.
Atsiskait.terminas-30 k.d.po atliktų Darbų aktų, išlaidų apmokėj.pažymų ir PVM s.f.patvirt.dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-08-14
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-08-14
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
CVP IS priemonėmis
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://www.vat.lt/lt/vilniaus-apygardos-teismas.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijos Perkančiojoje organizacijoje nagrinėjamos ir sprendimai dėl pretenzijų priimami Viešųjų pirkimų įstatymo 102,103 straipsniuose nustatyta tvarka.
Perkančioji organizacija nagrinėja tik tas tiekėjų pretenzijas, kurios gautos iki pirkimo sutarties sudarymo dienos ir pateiktos elektroninėmis priemonėmis, laikantis Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatytų terminų ir tvarkos. Perkančioji organizacija nenagrinėja pretenzijų, teikiamų pakartotinai dėl to paties Perkančiosios organizacijos priimto sprendimo arba atlikto veiksmo.
Teisę ginčyti Perkančiosios organizacijos veiksmus ar priimtus sprendimus teismine tvarka tiekėjas gali Viešųjų pirkimų įstatymo 101, 102, 104 straipsniuose nustatyta tvarka.
Perkančioji organizacija nagrinėja tik tas tiekėjų pretenzijas, kurios gautos iki pirkimo sutarties sudarymo dienos ir pateiktos elektroninėmis priemonėmis, laikantis Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatytų terminų ir tvarkos. Perkančioji organizacija nenagrinėja pretenzijų, teikiamų pakartotinai dėl to paties Perkančiosios organizacijos priimto sprendimo arba atlikto veiksmo.
Teisę ginčyti Perkančiosios organizacijos veiksmus ar priimtus sprendimus teismine tvarka tiekėjas gali Viešųjų pirkimų įstatymo 101, 102, 104 straipsniuose nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-07-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |