Suvirinimo medžiagos

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams: Giedrė Steponavičiūtė
Telefonas: +370 65955840
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoenergija.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=765960
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Suvirinimo medžiagos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

44315200  -  Suvirinimo medžiagos
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

AB ,,Kauno energija“ (toliau – Perkantysis subjektas) objektuose remonto darbams atlikti numatoma pirkti suvirinimo medžiagas (toliau – Prekės). BVPŽ kodas - 44315200-3. Prekės numatytos AB "Kauno energija" poreikiams. Preliminarūs kiekiai nurodyti pirkimo dokumentuose.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 16000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

44315200  -  Suvirinimo medžiagos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

AB ,,Kauno energija“ (toliau – Perkantysis subjektas) objektuose remonto darbams atlikti numatoma pirkti suvirinimo medžiagas (toliau – Prekės). BVPŽ kodas - 44315200-3. Prekės numatytos AB "Kauno energija" poreikiams. Preliminarūs kiekiai nurodyti pirkimo dokumentuose.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 16000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD)
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikoma
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Pasiūlymo galiojimo užtikrinimas nėra taikomas
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Šalims pasirašius tarpinį priėmimo-perdavimo aktą Rangovas pateikia Užsakovui PVM sąskaitą-faktūrą. PVM sąskaita faktūra teikiama per E. sąskaitą. Jeigu PVM sąskaita faktūra bus pateikta ne per E. sąskaitą, Užsakovas laikys, kad PVM sąskaita faktūra nėra gauta, o apmokėjimo terminai bus skaičiuojami tik nuo to momento, kai ji bus gauta per E. sąskaitą.
PVM sąskaita faktūra apmokama per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo jos pateikimo (į E. sąskaitą) dienos. Jeigu PVM sąskaita-faktūra į E. sąskaita sistemą pateikiama anksčiau nei yra pasirašomas tarpinis atliktų darbų priėmimo-perdavimo aktas Užsakovas neturi prievolės jos apmokėti. Jei priėmimo-perdavimo aktas yra pasirašomas vėliau nei pateikta sąskaita yra laikoma, jog PVM sąskaita-faktūra yra pateikta priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dieną
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pirkėjui laiku nesumokėjus už pristatytas Prekes, Pardavėjas turi teisę be atskiro įspėjimo pradėti skaičiuoti Pirkėjui 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos su PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
Pardavėjui nepristačius Prekių Sutartyje numatytais terminais, Pirkėjas turi teisę be atskiro įspėjimo pradėti skaičiuoti Pardavėjui 0,05 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo maksimalios Sutarties kainos su PVM.
Kitos sutarties įvykdymo sąlygos nurodytos Sutarties projekte.
Pardavėjui vienašališkai nutraukus Sutartį prieš terminą ne dėl Pirkėjo kaltės, ar Pirkėjui nutraukus Sutartį prieš terminą dėl Pardavėjo kaltės, Pardavėjas sumoka Pirkėjui 10 (dešimties) proc. dydžio baudą nuo maksimalios Sutarties kainos su PVM ir atlygina kitus nuostolius, kurių nepadengia numatyta bauda.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-06-06
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-06-06
Vietos laikas:  10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai susipažinimo su pasiūlymais procedūroje nedalyvauja

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Vykdomas elektroninis pirkimas. Pirkime gali dalyvauti tik CVP IS registruoti tiekėjai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37490941

VI.5)

Paskelbimo data

2024-05-23
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.