Šv. apaštalo Jokūbo bažnyčios Vilniaus g. 13, Jonavoje, vidaus patalpų paprastojo remonto projekto parengimas bei projekto vykdymo priežiūra
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Jonavos rajono savivaldybės administracija
188769070
Žeimių g. 13
Jonava
55158
LT
Asmuo ryšiams:
Monika Zaleckytė
Telefonas:
+370 34947562
El. paštas:
monika.zaleckyte@jonava.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.jonava.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6526
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=638036Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=638036&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Šv. apaštalo Jokūbo bažnyčios Vilniaus g. 13, Jonavoje, vidaus patalpų paprastojo remonto projekto parengimas bei projekto vykdymo priežiūra
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71200000
-
Architektūros ir susijusios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – Šv. apaštalo Jokūbo bažnyčios Vilniaus g. 13, Jonavoje, vidaus patalpų paprastojo remonto projekto parengimas bei projekto vykdymo priežiūra (toliau – Paslaugos). Šis pirkimas neskaidomas į atskiras pirkimo objekto dalis, kadangi, vadovaujantis statybos techninio reglamento STR 1.06.01:2016 „Statybos darbai. Statinio statybos priežiūra“, VI skyriaus antrame skirsnyje nustatyta statinio projekto rengėjo prievolė atlikti ir statinio projekto vykdymo priežiūrą (statybos metu). Pasiūlymai turi būti teikiami tik visai pirkimo apimčiai. Alternatyvių pasiūlymų pateikti negalima. Tiekėjui pateikus alternatyvų pasiūlymą, jo pasiūlymas ir alternatyvus pasiūlymas (alternatyvūs pasiūlymai) bus atmesti.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 29000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71200000
-
Architektūros ir susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Jonavos rajonas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – Šv. apaštalo Jokūbo bažnyčios Vilniaus g. 13, Jonavoje, vidaus patalpų paprastojo remonto projekto parengimas bei projekto vykdymo priežiūra (toliau – Paslaugos). Šis pirkimas neskaidomas į atskiras pirkimo objekto dalis, kadangi, vadovaujantis statybos techninio reglamento STR 1.06.01:2016 „Statybos darbai. Statinio statybos priežiūra“, VI skyriaus antrame skirsnyje nustatyta statinio projekto rengėjo prievolė atlikti ir statinio projekto vykdymo priežiūrą (statybos metu). Pasiūlymai turi būti teikiami tik visai pirkimo apimčiai. Alternatyvių pasiūlymų pateikti negalima. Tiekėjui pateikus alternatyvų pasiūlymą, jo pasiūlymas ir alternatyvus pasiūlymas (alternatyvūs pasiūlymai) bus atmesti. Vadovaujantis technine specifikacija (Užduotimi projektavimui ir projekto vykdymo priežiūrai) bei galiojančiais statybos techniniais reglamentais, paveldo tvarkybos reglamentais, kitais galiojančiais teisės aktais, specialiaisiais architektūros reikalavimais, kitų institucijų specialiosioms ir techninėmis sąlygomis parengti Šv. apaštalo Jokūbo bažnyčios Vilniaus g. 13, Jonavoje, vidaus patalpų paprastojo remonto projektą pilna apimtimi su visomis reikalingomis projekto dalimis bei vykdyti projekto vykdymo priežiūrą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 29000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas elektroninėmis priemonėmis, visa dokumentacija pateikiama CVP IS.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) pagal konkurso sąlygų 5 priedą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus reikalavimus (pašalinimo pagrindų nebuvimą, jeigu taikytina, kvalifikacijos reikalavimus bei reikalavimus dėl kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų). Perkančioji organizacija su pasiūlymu nereikalauja pateikti lentelėje nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų. Šių dokumentų prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo prieš nustatant laimėjusį pasiūlymą. Vis dėlto, perkančioji organizacija bet kuriuo pirkimo procedūros metu gali paprašyti kandidatų ar dalyvių pateikti visus ar dalį dokumentų, patvirtinančių jų pašalinimo pagrindų nebuvimą, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą pirkimo procedūros atlikimą.
EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę, adresu http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/, o užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas kartu su pasiūlymu. Atskirą EBVPD pildo:
1. tiekėjas;
2. kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
3. kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi (tiekėjo pirkimo sutarties vykdymui pasitelkiamas trečiasis asmuo, kurio kvalifikacija tiekėjas remiasi, kad atitiktų kvalifikacijos reikalavimus).
EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę, adresu http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/, o užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas kartu su pasiūlymu. Atskirą EBVPD pildo:
1. tiekėjas;
2. kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
3. kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi (tiekėjo pirkimo sutarties vykdymui pasitelkiamas trečiasis asmuo, kurio kvalifikacija tiekėjas remiasi, kad atitiktų kvalifikacijos reikalavimus).
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už Paslaugas perkančioji organizacija atsiskaitys per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos-faktūros gavimo dienos. Sutartyje numatyta bauda - 5 % pradinės sutarties vertės ir delspinigiai - 0,05 % nuo pradinės sutarties vertės.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-17
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-08-17
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-17
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas elektroninėmis priemonėmis, visa dokumentacija skelbiama CVP IS.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-05-13
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |