Sveikatos draudimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra
288779560
Labdarių g. 3
Vilnius
01120
LT
Asmuo ryšiams:
Juozas Marčinskas
Telefonas:
+370 60283840
El. paštas:
juozas.marcinskas@apva.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.apva.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/477
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=743411Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=743411&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Sveikatos draudimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
66512200
-
Sveikatos draudimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Savanoriškojo darbuotojų sveikatos draudimo paslaugų pirkimas. Draudimo paslaugos bus perkamos Perkančiosios organizacijos darbuotojams. Preliminarus Apdraustųjų skaičius – 212 asmenys. Paslaugas bus perkamos už fiksuotą įkainį 12 mėnesių laikotarpiui (metinė draudimo įmoka).
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 130000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
66512200
-
Sveikatos draudimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Savanoriškojo darbuotojų sveikatos draudimo paslaugų pirkimas. Draudimo paslaugos bus perkamos Perkančiosios organizacijos darbuotojams. Preliminarus Apdraustųjų skaičius – 212 asmenys. Paslaugas bus perkamos už fiksuotą įkainį 12 mėnesių laikotarpiui (metinė draudimo įmoka).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Pasiūlyta draudimo suma paslaugai „Medicininės paslaugos/Laisvas limitas“ (detaliau nurodyta pirkimo dokumentuose)
/
Lyginamasis svoris:
100
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
0
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 130000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė, ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi (atsižvelgiant į jų prisiimamus įsipareigojimus pirkimo sutarčiai vykdyti) neturėti pašalinimo pagrindų, numatytų pirkimo dokumentų 2 priede, atitikti kvalifikacijos reikalavimus, nustatytus pirkimo dokumentų 4 priede ir kartu su pasiūlymu pateikti („prisegti“) Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą, pagal pirkimo dokumentų 3 priedą.
Komisija pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikacijos reikalavimams patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu (iki pasiūlymų eilės nustatymo).
Komisija pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikacijos reikalavimams patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu (iki pasiūlymų eilės nustatymo).
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Kiekvienu atveju Teikėjui praleidus bet kurios pareigos įvykdymo terminą, nustatytą šioje Sutartyje, Teikėjas moka Užsakovui 0,02 (dviejų šimtųjų) procento delspinigius nuo nesuteiktų paslaugų kainos už kiekvieną uždelstą dieną.
Užsakovas praleidęs terminą laiku atsiskaityti su Teikėju pagal šią Sutartį už suteiktas paslaugas, Teikėjui pareikalavus moka 0,02 (dviejų šimtųjų) procento delspinigius nuo laiku nesumokėtos pinigų sumos už kiekvieną uždelstą dieną. Šalys susitaria, kad šiuo atveju palūkanos nemokamos.
Jei Teikėjas vienašališkai nutraukia Sutartį, Teikėjui taikoma 10 procentų bauda nuo pradinės Sutarties vertės.
Jei Teikėjas netinkamai teikia paslaugas, Teikėjui taikomos baudos: jei per 10 kalendorinių dienų nuo aktualaus Apdraustųjų sąrašo su informacija apie jų pasirinktas programas Teikėjui pateikimo, Teikėjas nepateikia Klientui Užsakovui sveikatos draudimo sutarčių (polisų), Teikėjas moka 5 procentų baudą nuo Pradinės sutarties vertės.
Užsakovas praleidęs terminą laiku atsiskaityti su Teikėju pagal šią Sutartį už suteiktas paslaugas, Teikėjui pareikalavus moka 0,02 (dviejų šimtųjų) procento delspinigius nuo laiku nesumokėtos pinigų sumos už kiekvieną uždelstą dieną. Šalys susitaria, kad šiuo atveju palūkanos nemokamos.
Jei Teikėjas vienašališkai nutraukia Sutartį, Teikėjui taikoma 10 procentų bauda nuo pradinės Sutarties vertės.
Jei Teikėjas netinkamai teikia paslaugas, Teikėjui taikomos baudos: jei per 10 kalendorinių dienų nuo aktualaus Apdraustųjų sąrašo su informacija apie jų pasirinktas programas Teikėjui pateikimo, Teikėjas nepateikia Klientui Užsakovui sveikatos draudimo sutarčių (polisų), Teikėjas moka 5 procentų baudą nuo Pradinės sutarties vertės.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-01-08
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-01-08
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-12-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |