Penktadienis, rugpjūčio 30 d.

Sveikatos priežiūros įstaigos informacinės sistemos įdiegimo ir bandomosios eksploatacijos, jos priežiūros ir duomenų saugojimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
188710823
Liepų g. 11
Klaipėda
92138
LT
Asmuo ryšiams: Sonata Gylienė
Telefonas: +370 46342252
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.klaipeda.lt

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=768653
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Sveikatos priežiūros įstaigos informacinės sistemos įdiegimo ir bandomosios eksploatacijos, jos priežiūros ir duomenų saugojimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72267100  -  Informacijos technologijos programinės įrangos priežiūra
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Sveikatos priežiūros įstaigos informacinės sistemos įdiegimo ir bandomosios eksploatacijos, jos priežiūros ir duomenų saugojimo paslaugos. SVARBU! Tiekėjas kartu su pasiūlymu I ir II pirkimo dalims turi pateikti konkurso sąlygų aprašo 47.6. p. nurodytą informaciją. Pirkimo objektas skaidomas į 2 atskiras dalis: I pirkimo dalis – Sveikatos priežiūros įstaigos informacinės sistemos diegimas ir bandomoji eksploatacija, priežiūra ir papildomos vystymo paslaugos. Preliminarūs (maksimalūs) kiekiai nurodyti konkurso sąlygų aprašo 1 priede, sutarties vykdymo metu jie gali būti mažinami pagal sutartyje nustatytą tvarką. Išsamesnė perkamų paslaugų informacija bei reikalavimai pateikiami techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų aprašo 2 priedas). II pirkimo dalis – Sveikatos priežiūros įstaigos informacinės sistemos talpinimo ir duomenų saugojimo paslaugos. Išsamesnė perkamų paslaugų informacija bei reikalavimai pateikiami techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų aprašo 3 priedas).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Sveikatos priežiūros įstaigos informacinės sistemos diegimas ir bandomoji eksploatacija, priežiūra ir papildomos vystymo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

48814000  -  Medicininės informacijos sistemos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Sveikatos priežiūros įstaigos informacinės sistemos diegimas ir bandomoji eksploatacija, priežiūra ir papildomos vystymo paslaugos. SVARBU! Tiekėjas kartu su pasiūlymu I ir II pirkimo dalims turi pateikti konkurso sąlygų aprašo 47.6. p. nurodytą informaciją. Pirkimo objektas skaidomas į 2 atskiras dalis: I pirkimo dalis – Sveikatos priežiūros įstaigos informacinės sistemos diegimas ir bandomoji eksploatacija, priežiūra ir papildomos vystymo paslaugos. Preliminarūs (maksimalūs) kiekiai nurodyti konkurso sąlygų aprašo 1 priede, sutarties vykdymo metu jie gali būti mažinami pagal sutartyje nustatytą tvarką. Išsamesnė perkamų paslaugų informacija bei reikalavimai pateikiami techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų aprašo 2 priedas). II pirkimo dalis – Sveikatos priežiūros įstaigos informacinės sistemos talpinimo ir duomenų saugojimo paslaugos. Išsamesnė perkamų paslaugų informacija bei reikalavimai pateikiami techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų aprašo 3 priedas).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 37
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Sveikatos priežiūros įstaigos informacinės sistemos talpinimo ir duomenų saugojimo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

48814000  -  Medicininės informacijos sistemos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Sveikatos priežiūros įstaigos informacinės sistemos talpinimo ir duomenų saugojimo paslaugos. SVARBU! Tiekėjas kartu su pasiūlymu I ir II pirkimo dalims turi pateikti konkurso sąlygų aprašo 47.6. p. nurodytą informaciją. Pirkimo objektas skaidomas į 2 atskiras dalis: I pirkimo dalis – Sveikatos priežiūros įstaigos informacinės sistemos diegimas ir bandomoji eksploatacija, priežiūra ir papildomos vystymo paslaugos. Preliminarūs (maksimalūs) kiekiai nurodyti konkurso sąlygų aprašo 1 priede, sutarties vykdymo metu jie gali būti mažinami pagal sutartyje nustatytą tvarką. Išsamesnė perkamų paslaugų informacija bei reikalavimai pateikiami techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų aprašo 2 priedas). II pirkimo dalis – Sveikatos priežiūros įstaigos informacinės sistemos talpinimo ir duomenų saugojimo paslaugos. Išsamesnė perkamų paslaugų informacija bei reikalavimai pateikiami techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų aprašo 3 priedas).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 37
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1.Paslaugų gavėjas, nesumokėjęs už suteiktas paslaugas per Sutartyje nustatytą terminą, Paslaugų teikėjui raštiškai pareikalavus, moka Paslaugų teikėjui 0,02 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą sumokėti dieną nuo laiku neapmokėtos sumos.
2.Paslaugų teikėjui nustatoma 200 Eur vertės bauda už nekokybiškai suteiktas paslaugas ir (ar) kitus Sutarties pažeidimus, surašant pažeidimo aktą už kiekvieną nustatytą atvejį. Pažeidimo aktas surašomas dalyvaujant Paslaugų teikėjo atstovui. Jeigu jis neatvyksta sutartu laiku arba atsisako dalyvauti, pažeidimo aktas surašomas jam nedalyvaujant.
3. Paslaugų teikėjui nustatoma 500 Eur vertės bauda už kiekvieną Sutarties vykdymo metu pasitelktą, tačiau Sutartyje nustatyta tvarka neišviešintą ūkio subjektą, kurio pajėgumais remiamasi, ir (ar) subteikėją, surašant pažeidimo aktą už kiekvieną nustatytą atvejį. Pažeidimo aktas surašomas dalyvaujant Paslaugų teikėjo atstovui.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-06-19
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2024-09-17
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-06-19
Vietos laikas:  13:47
Vieta:  
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos patalpose, Liepų g. 11, LT-92138, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
1. Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje.
2. Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti komisijos posėdžiuose.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131 LT
LT
Telefonas: +370 46390960

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2024-06-07

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.