Šventosios gyvenvietės detaliojo plano koregavimo žemės sklype Šventosios g. 14, Palangoje, rengimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams: Vaidotas Kaklys
Telefonas: +370 46041407
El. paštas: [email protected]
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.palanga.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=652150
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Šventosios gyvenvietės detaliojo plano koregavimo žemės sklype Šventosios g. 14, Palangoje, rengimo paslaugos
Nuorodos numeris:  1
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71200000  -  Architektūros ir susijusios paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Planuojamos teritorijos plotas - apie 0,3904 ha. Planavimo tikslas - optimalios
urbanistinės struktūros numatymas, suplanuojant inžinerinių komunikacijų tinklus,
inžinerinei infrastruktūrai reikalingų teritorijų ir (ar) inžinerinių komunikacijų
koridorių ribas, naudojimo reglamentų nustatymas, Šventosios gyvenvietės
detaliojo plano, patvirtinto Palangos miesto tarybos 2000 m. kovo 21 d. sprendimo
Nr. 38 2 punktu, sprendinių koregavimas planuojamoje teritorijoje.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 4380.17  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71200000  -  Architektūros ir susijusios paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Palangos miesto savivaldybės administracija, Vytauto g. 112, Palanga
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Planuojamos teritorijos plotas - apie 0,3904 ha. Planavimo tikslas - optimalios
urbanistinės struktūros numatymas, suplanuojant inžinerinių komunikacijų tinklus,
inžinerinei infrastruktūrai reikalingų teritorijų ir (ar) inžinerinių komunikacijų
koridorių ribas, naudojimo reglamentų nustatymas, Šventosios gyvenvietės
detaliojo plano, patvirtinto Palangos miesto tarybos 2000 m. kovo 21 d. sprendimo
Nr. 38 2 punktu, sprendinių koregavimas planuojamoje teritorijoje.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 4380.17  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 13
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
2 kartus po 2 mėnesius
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Tiekėjas privalo per 5 d d nuo sutarties pasirašymo dienos pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą 10 % dydžio nuo pasiūlytos sumos (be PVM).
2. Už atliktas paslaugas apmokama iš Palangos miesto savivaldybės biudžeto ir atsiskaitoma 2 kartus:
2.1. už parengtą Detaliojo plano koncepciją 20 proc. Detaliojo plano vertės (perdavimo–priėmimo aktas teikiamas pasirašyti po Detaliojo plano koncepcijos patvirtinimo) atsiskaitoma per 30 k d nuo perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dienos pagal pateiktą sąskaitą faktūrą;
2.2. už parengtą, suderintą ir patikrintą Detalųjį planą bei teritorijų planavimo dokumento patikrinimo aktą su teigiama išvada atsiskaitoma per 30 k d nuo paslaugų perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos pagal pateiktą sąskaitą faktūrą, pateikus Detalųjį planą su Valstybinės teritorijų planavimo priežiūros institucijos patikrinimo teigiama išvada.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-08-04
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-08-31
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-08-04
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Palangos miesto savivaldybės administracija, 213 kab., Vytauto g. 112, Palanga

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo bei patvirtina antspaudais abi sutarties šalys ir kai paslaugos teikėjas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją bei galioja ne ilgiau kaip 13 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
2. Parengtą, suderintą ir patikrintą Detalųjį planą bei teritorijų planavimo dokumento patikrinimo aktą su teigiama išvada organizatoriui pateikti nuo sutarties įsigaliojimo dienos per 12 mėnesių.
3. Užsakovas gali tiesiogiai atsiskaityti su subteikėjais už jų atliktas/-us Paslaugas/darbus. Subteikėjui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Užsakovo, Vykdytojo ir jo subteikėjo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subteikėju tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subteikimo sutartyje nustatytus reikalavimus. Vykdytojas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subtiekėjui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-07-22
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.