Šventosios seniūnijos naujo pastato Šventosios g. 14, Palangoje, statybos ir esamų statinių griovimo techninio projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Morkūnienė
Telefonas:
+370 46030658
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=728077Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=728077&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Šventosios seniūnijos naujo pastato Šventosios g. 14, Palangoje, statybos ir esamų statinių griovimo techninio projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71300000
-
Inžinerijos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Parengti Šventosios seniūnijos naujo pastato Šventosios g. 14, Palangoje, statybos ir esamų statinių griovimo techninį projektą ir vykdyti projekto priežiūrą
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71300000
-
Inžinerijos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Palangos miesto savivaldybės administracija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Rengiamos šios statybos techninio reglamento STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ 8 priede nurodytos projekto sudedamosios dalys:
1. bendroji;
2. sklypo sutvarkymas (sklypo planas);
3. architektūrinė;
4. konstrukcijų;
5. vandentiekio ir nuotekų šalinimo lauko tinklų;
6. vandentiekio ir nuotekų šalinimo vidaus tinklų;
7. šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo;
8. elektrotechninė lauko tinklų;
9. elektrotechninė vidaus tinklų;
10. elektroninių ryšių (telekomunikacijų);
11. apsauginė signalizacija;
12. gaisro aptikimo ir signalizavimo;
13. pasirengimo statybai ir statybos darbų organizavimo
14. statybos skaičiuojamosios kainos nustatymo;
15. kitos dalys statytojo sumanymui įgyvendinti.
1. bendroji;
2. sklypo sutvarkymas (sklypo planas);
3. architektūrinė;
4. konstrukcijų;
5. vandentiekio ir nuotekų šalinimo lauko tinklų;
6. vandentiekio ir nuotekų šalinimo vidaus tinklų;
7. šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo;
8. elektrotechninė lauko tinklų;
9. elektrotechninė vidaus tinklų;
10. elektroninių ryšių (telekomunikacijų);
11. apsauginė signalizacija;
12. gaisro aptikimo ir signalizavimo;
13. pasirengimo statybai ir statybos darbų organizavimo
14. statybos skaičiuojamosios kainos nustatymo;
15. kitos dalys statytojo sumanymui įgyvendinti.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
60
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, nepriklausančioms nuo teikėjo, sutarties terminas ir statinio projekto parengimo terminas gali būti pratęstas vieną kartą, bet ne ilgiau kaip 2 mėnesius.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
TP parengti per 15 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo, iš jų per pirmus 3 mėn. parengti suderintus projektinius pasiūlymus. Į terminą įskaičiuotas TP derinimas, ekspertizės atlikimas ir statybą leidžiančio dokumento gavimas. TP laikomas parengtu, kai gaunamas statybą leidžiantis dokumentas.
Projekto vykdymo priežiūra bus atliekama statytojui informavus apie pasirašytą statybos rangos sutartį.
Projekto vykdymo priežiūra bus atliekama statytojui informavus apie pasirašytą statybos rangos sutartį.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
TP parengimo sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo sutarties šalys ir kai pateikiamas sutarties įvykdymo užtikrinimas – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko ar draudimo bendrovės laidavimą 10 proc. dydžio nuo pasiūlytos sumos (be PVM).
Projekto vykdymo priežiūra bus atliekama statytojui informavus apie pasirašytą statybos rangos sutartį.
Už projektavimo paslaugas atsiskaitoma:
1. ne daugiau 20 % projektavimo paslaugų apimties už atliktus tyrinėjimus, pateikus tai įrodančius dokumentus bei projektinį pasiūlymą, kuriam gautas statytojo rašytinis pritarimas;
2. likusi 80 % dalis apmokama, gavus statybą leidžiantį dokumentą ne vėliau kaip per 30 k. d. nuo sąskaitų faktūrų gavimo dienos.
3. Už projekto vykdymo priežiūrą sumokama proporcingai įvykdytai darbų apimčiai per 30 k. d. nuo sąskaitų faktūrų ir faktiškai atliktų ir priimtų darbų aktų pateikimo dienos.
Galimas atsiskaitymas su subteik4jais.
Projekto vykdymo priežiūra bus atliekama statytojui informavus apie pasirašytą statybos rangos sutartį.
Už projektavimo paslaugas atsiskaitoma:
1. ne daugiau 20 % projektavimo paslaugų apimties už atliktus tyrinėjimus, pateikus tai įrodančius dokumentus bei projektinį pasiūlymą, kuriam gautas statytojo rašytinis pritarimas;
2. likusi 80 % dalis apmokama, gavus statybą leidžiantį dokumentą ne vėliau kaip per 30 k. d. nuo sąskaitų faktūrų gavimo dienos.
3. Už projekto vykdymo priežiūrą sumokama proporcingai įvykdytai darbų apimčiai per 30 k. d. nuo sąskaitų faktūrų ir faktiškai atliktų ir priimtų darbų aktų pateikimo dienos.
Galimas atsiskaitymas su subteik4jais.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-10-24
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-10-24
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Palangos miesto savivaldybės administracija, Vytauto g. 112, Palanga
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-12
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |